Toon posts:

Onterechte feedback ontvangen

Pagina: 1
Acties:
  • 974 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte moderators,

Goedenavond
Deze meneer heeft zijn 1 GB Radeon 6950 foutief onder de Radeon 2 GB 6950 geplaatst, lees meer over: V&A aangeboden: Sapphire HD6950

Ik vond het achteraf bezien vreemd dat user lodew vroeg of het om een 1 of 2 GB versie ging daar de pricewatch link verwees naar de 2 GB versie, gebruiker Crimineliz heeft deze vraag niet beantwoord wat ik niet vreemd vond gezien de 2 GB versie die aangeboden werd.

gebruiker Crimineliz heeft zijn excuses aangeboden voor de fout in de advertentie in de dm met mij, deze zijn echter niet gemeend daar negatieve feedback door Crimineliz is gegeven,dit terwijl ik positieve feedback heb achtergelaten met een duidelijke uitleg van wat er precies is voorgevallen, iets waar de feedback in V&A voor bedoeld is namelijk duidelijkheid krijgen hoe een koper of verkoper handeld

Na deze hele vervelende tijdrovende geschiedenis en het feit dat PayPal zijn betaling die hij had ontvangen terecht heeft terug gevorderd weet deze meneer plots wel hoe hij een juiste advertentie moet plaatsen V&A aangeboden: Sapphire HD6950 Dual Fan 1GB GDDR5 PCI-E.

Gezien hetgeen is voorgevallen heb ik deze advertentie moeten plaatsen V&A gevraagd: HD6950 2 GB voorkeur dual fan

Om bovenstaande redenen verzoek ik dus om verwijdering van deze onterechte feedback van user Crimineliz Crimineliz met betrekking tot gallery: Kees de Jong

Met vriendelijke groet,
Kees

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2016 01:59 . Reden: typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crimineliz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-08 20:18
Geachte moderators,

Aangezien Kees de Jong naar mij refereert in bovenstaand bericht, reageer ik hier graag op.

In mijn beoordeling van Kees de Jong staan geen onwaarheden. Ik heb een videokaart aan Kees de Jong verkocht en onder de link 'specificaties' in mijn advertentie, stond vermeld dat het de 1GB variant betrof. Feit is dus, dat Kees de Jong onzorgvuldig naar de advertentie heeft gekeken, want als hij zorgvuldig de advertentie had bekeken, had hij gezien dat het om 1GB ging.

In de beoordeling schrijf ik dat ik de videokaar terug heb ontvangen en dat het pakketje naar een ontzettende stinkende sigaarlucht rook. De lucht was zo sterk en penetrant, dat ik de doos niet eens in mijn woonkamer wilde laten staan. Omdat ik het niet erg fris en netjes vind, dat je op die manier met spullen om gaat die je terug stuurt, was dat voor mij reden genoeg om Kees de Jong daarop te beoordelen.

Wat mij opvalt aan de beoordelingen van Kees de Jong, is dat Tweaker "thetatten" een dezelfde ervaring heeft gehad met Kees de Jong. Dus ik vraag mij af, heeft hij voor die beoordeling ook een verwijderverzoek gedaan? Het is toch wel bijzonder, dat twee verschillende Tweakers dezelfde ervaring hebben met deze meneer en dat deze meneer verzoekt om die beoordeling te verwijderen.

Ik verzoek u dan ook om mijn beoordeling te laten staan. Er staan geen onwaarheden en blijkbaar heeft meneer Kees de Jong een kant, die hij liever niet openbaar maakt. Misschien gebruikt hij om die reden ook wel dit alias.

Met vriendelijke groeten,

Niels Oosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste heer Oosten,

Ik heb u in een DM in kennis gesteld van dit topic.

U verwart duidelijk een gebruikersnaam met een Alias, mijn gegevens zijn voor de tweakers.net crew gewoon openbaar, net als uw gegevens al zijnde gebruiker Crimineliz.

De meerder ervaringen waar u op wijst bertreffen ervaringen met tweakers die net als u niet correct handelen, te weten iets aanbieden met bepaalde specificaties of omschrijvingen en iets anders leveren of afspraken maken en die vervolgens niet nakomen, ik handel gelukkig niet op een dergelijke wijze wat in mijn feedback ook duidelijk te zien is bij de door mij correct uitgevoerde verkopen.

U heeft onomstotelijk uw aangeboden videokaart foutief geplaatst met deze onjuiste pricewatch link naar een 2 GB versie terwijl u een 1 GB versie heeft verzonden: V&A aangeboden: Sapphire HD6950.

Na mijn uitleg hieromtrent aan u heeft u het schijnbaar zelf ook begrepen daar u nu aantoonbaar wel een juiste advertentie heeft kunnen plaatsen:

PayPal is tot precies dezelfde conclusie gekomen dat u niet heeft geleverd wat door u vermeld is vandaar dat het volledige bedrag door PayPal van uw rekening is teruggestort.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2016 02:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-10 12:41

Mimiix

Professioneel Prutser

Onderzoeksplicht?

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Plicht tot verkopen wat geadverteerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:38

MsG

Forumzwerver

De productkoppeling dringt Tweakers al gauw expliciet op bij het invoeren van een product. Je ziet bij deze videokaart in dat rijtje dan ook niet duidelijk welke je qua specificaties exact koppelt (misschien iets voor een feature request)? Blind uitgaan van het gekoppelde product is m.i. ook niet heel handig zonder dit te verifieren. Los van wat er verder is voorgevallen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:36

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Inderdaad het een en ander navragen voordat je tot aankoop overgaat lijkt me niet heel verkeerd.//

Daarnaast: BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen Dit even lezen, het is niet de bedoeling om de vuile was hier buiten te hangen :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ MsG:
Ik heb geen enkel probleem om wat ik aanbiedt juist te koppelen in de pricewatch aan wat ik
verkoop of het moet zijn dat het juiste produkt niet in de pricewatch voorkomt.

Je zoekt het product op wat je wil aanbieden in de pricewatch en kiest vraag en aanbod en plaatst je ad: simpeler kan het niet

En gedwongewn wordt je helemaal niet, je kunt de produktgroep Videokaarten kiezen en dan radeon 6950 met de juiste hoeveelheid geheugen als onderwerp invullen 1 GB of 2GB wat je maar wilt.

Een foute advertentie plaatsen is vragen om problemen en niet nodig als je je advertentie goed contoleert op fouten, meneer had dat ook door en heeft het nu wel juist kunnen doen.

@ Meelobie:
De vraag of het een 1 of 2 GB versie is al gesteld in de advertentie verkoper heeft hierop niet geantwoord.

De waarheid is geen zeker geen vuile was.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2016 02:49 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat wel opvallend vaak fout met je aankopen gezien aantal topics dat je inmiddels geopend hebt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het overgrote deel van de informatie gaat over 1GB. Meer dan de 2GB. In de advertentie wordt het zelfs nog gevraagd ruim voor koper aan kwam kloppen.

In balans had koper dus beter moeten kijken, gezien de informatie in de advertentie zelf gewoon klopt. Bij twijfel, die gerezen had moeten zijn door de vraag, had hij na moeten vragen. Ook een koper heeft verplichtingen - en zeker een handelaar waarvan we niet kunnen ontkennen dat koper het is.

Het bezwaar van koper is dan ook niet gegrond. Dat er meerdere mensen melding maken van stinkende pakketten, zou een indicatie moeten zijn dat er ergens iets niet lekker gaat. Een rokende postbode laat geen lucht in het pakket achter. Dus als koper daar geen opmerkingen over wil, dan moet hij de oorzaak aanpassen.

Ik zie geen issues met de review van verkoper.
Wel is de review van koper verwijderd omdat het op allerlei zaken ingaat die niets met de ervaring te maken hebben. Statistieken, onjuiste informatie over wanneer reviews zouden zijn toegestaan.

Ik wil koper er ook nogmaals op wijzen dat hij hier als handelaar te gast is in een omgeving die voor particulieren is en daar de prioriteit ook houdt. Van handelaren mag nu eenmaal meer verwacht worden ten aanzien van opereren binnen het platform.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.