Ik wil graag een nieuwe gaming computer laten bouwen via gamepc.nl maar ik weet niet wat ik het beste kan kiezen en of het wel waard is voor me geld ik zat te denken aan een i5 6600k en een gtx nvidia 970 als er iemand is die me graag wil helpen wil ik best wel voor betalen ik heb er 2000 euro voor over ofso
Let op:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma\'s wil je gebruiken)?gamen en streamen
Wat mag het systeem gaan kosten?1500+-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.helemaal niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben? weet ik niet
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?-
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.) ik wil gamen en streamen zonder lagg en de soorten games die ik wil spelen zijn league of legends h1z1
Let op:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma\'s wil je gebruiken)?gamen en streamen
Wat mag het systeem gaan kosten?1500+-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.helemaal niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben? weet ik niet
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?-
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.) ik wil gamen en streamen zonder lagg en de soorten games die ik wil spelen zijn league of legends h1z1
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 747881 op 13-03-2016 16:22 ]