Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Rays
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:34
Hallo allemaal,
Aangezien ik al een build heb ( de GPU wordt waarschijnlijk vervangen met een GTX 960) maar geen goede voeding vroeg ik me af of iemand nog een idee had voor een voeding?
Het liefst een 80+, hoeft niet modulair maar is wel mooi, max 60 euro.
Build: gallery: Blue Rays

Alvast bedankt!
Matthijs

Beste antwoord (via Blue Rays op 13-03-2016 14:08)

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Allereerst welkom op Tweakers! Vragen mbt voedingen kunnen het beste worden gesteld in het daarvoor bestemde voedingen topic: Voeding advies en informatie topic - Deel 32

Je systeem is verder enorm zuinig en zou met een 300w voeding al voldoende hebben. Echter wil je wellicht in de toekomst nog het een en ander upgraden/veranderen, dus zou ik voor een leuke 450w budget voeding gaan: pricewatch: Cooler Master GM G450M

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Met een pricewatch: Antec VPF Series 450W doe je een goede koop.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Allereerst welkom op Tweakers! Vragen mbt voedingen kunnen het beste worden gesteld in het daarvoor bestemde voedingen topic: Voeding advies en informatie topic - Deel 32

Je systeem is verder enorm zuinig en zou met een 300w voeding al voldoende hebben. Echter wil je wellicht in de toekomst nog het een en ander upgraden/veranderen, dus zou ik voor een leuke 450w budget voeding gaan: pricewatch: Cooler Master GM G450M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Rays
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:34
stin00 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 14:05:

Ik zie vaker dat ik een rubriek bij de verkeerde categorie doe, ik zal daar wel meer opletten en bedankt voor uw hulp. :)