Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Vraag
Alle reacties
Ik kan uit de OP niet opmaken dat de poster een proxy gebruikt. Hoe ben je tot deze conclusie gekomen?Badboy2161 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:06:
Het enige wat je kan doen is de proxy server/app verwijderen en gebruik maken van de saaie Nederlandse versie van Netflix.
@TS, je kan ook eens navraag doen in dit topic: [Ervaringen] Choozze
Heb je ook al contact gehad met Choozze via de klantenservice op de website / telefoonnummer?
[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 10-03-2016 14:13 ]
Verwijderd
VPN en Proxyblokkades zijn allemaal prachtig en mooi, maar het moet de normale gebruiker niet in de weg zitten. En dat is dus niet Choozze's verantwoordelijkheid, maar die van Netflix.
Ik lees nergens dat hij een proxy gebruikt.Badboy2161 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:06:
Netflix heeft de proxy en VPN beveiliging opgescherpt, hier is zoverre nog geen oplossing voor. Het enige wat je kan doen is de proxy server/app verwijderen en gebruik maken van de saaie Nederlandse versie van Netflix.
Sowieso zul je NL Netflix moeten gebruiken. Dat is nu eenmaal wat er ondersteund wordt.
Maar de vraag lijkt: Choozze doet alsof het een proxy is en netflix blockt gewoon toegang vanuit NL?
Ik ben tot de conclusie gekomen omdat ik tegen het zelfde probleem ben aangelopen in Netflix en zelf ook een proxy server gebruikte. Maar ik ben inderdaad iets te snel tot conclusie gekomen, mijn excuus.rens-br schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:11:
[...]
Ik kan uit de OP niet opmaken dat de poster een proxy gebruikt. Hoe ben je tot deze conclusie gekomen?
@TS, je kan ook eens navraag doen in dit topic: [Ervaringen] Choozze
Heb je ook al contact gehad met Choozze via de klantenservice op de website / telefoonnummer?
Geeft niks. Fouten maken is menselijk zeggen ze wel eens.Badboy2161 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:21:
[...]
Ik ben tot de conclusie gekomen omdat ik tegen het zelfde probleem ben aangelopen in Netflix en zelf ook een proxy server gebruikte. Maar ik ben inderdaad iets te snel tot conclusie gekomen, mijn excuus.
Ontopic:
TS, misschien staan hier ook nog wat tips: Netflix Nederland en België
Verwijderd
Een normale gebruiker zitten ze dan ook niet in de weg, enkel die gebruik maken van een proxy.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:14:
Ik zou even contact opnemen met Netflix, zij zijn het immers van wie je het abbonement afneemt. Zij dienen er voor te zorgen dat jij het normaal kunt gebruiken.
VPN en Proxyblokkades zijn allemaal prachtig en mooi, maar het moet de normale gebruiker niet in de weg zitten. En dat is dus niet Choozze's verantwoordelijkheid, maar die van Netflix.
Als TS niet bewust een proxy aan heeft staan dan lijkt het er bijna op dat al zijn verkeer via een centraal punt loopt. Misschien dat choozze bright zelf iets doet met al zijn data verkeer? Ik verbaas me nergens meer over met al die wazige datagraaiende praktijken van tegenwoorden.
Maar goed in dit geval blijkt TS toch een proxy gebruikt te hebben dus case closed.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2016 15:14 ]
Ehm, Waar zie je de reactie van de TS die dit bevestigt?Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:13:
Maar goed in dit geval blijkt TS toch een proxy gebruikt te hebben dus case closed.
Verwijderd
Hoe ben je tot die weldoordachte conclusie gekomen?Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:13:
[...]
Een normale gebruiker zitten ze dan ook niet in de weg, enkel die gebruik maken van een proxy.
Als TS niet bewust een proxy aan heeft staan dan lijkt het er bijna op dat al zijn verkeer via een centraal punt loopt. Misschien dat choozze bright zelf iets doet met al zijn data verkeer? Ik verbaas me nergens meer over met al die wazige datagraaiende praktijken van tegenwoorden.![]()
het probleem is echter dat ik GEEN proxy gebruik.
maar ik zal de tip, om netflix ook even te contacten opnemen.
en ook nog even bellen met choozze, ik heb voorlopig alleen facebook contact gehad.
maar wat ik ook eigenlijk me afvroeg, is of ik alleen sta in dit probleem.
of dat een andere choozze bright klant dit ook zo ervaart
ook had ik de vraag ook in het ervaringen topic gesteld, maar daar geen antwoorden.
[ Voor 33% gewijzigd door jpm.lensen op 10-03-2016 15:27 . Reden: extra vraagje ]
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Verwijderd
My bad was badboy2161 die dit schreef.Hann1BaL schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:17:
[...]
Ehm, Waar zie je de reactie van de TS die dit bevestigt?
mochten anderen het nu ook hebben, dat helpt met gewicht.
er is een ticket gemaakt, en dit gaat naar de technische dienst, ik hou jullie op de hoogte