If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Verwijderd
Houdini zo even zien, de engelse subs heb ik nu. Zonder was iets lastig door accenten. Deed me denken aan sherlock trouwens. Maar ik moet de 2e helft nog even zien.
Iemand the story of cats al gezien? Ze komen bij mij niet binnen, morgen eens handmatig zoeken. Geen idee wat het is. Volgens mij een docu?
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2016 21:42 ]
En een vraag:
Omdat de nieuwe gegevensprovider een standaard formaat voor plaatjes aanhoud heb ik ook de TS layout veranderd. Wat vinden jullie van de nieuwe opzet vergeleken met de oude (voor voorbeeld, zie najaar topic).
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Verbetering!wontcachme schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:02:
TS weer geupdate!
En een vraag:
Omdat de nieuwe gegevensprovider een standaard formaat voor plaatjes aanhoud heb ik ook de TS layout veranderd. Wat vinden jullie van de nieuwe opzet vergeleken met de oude (voor voorbeeld, zie najaar topic).
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ook een Criminal Minds spin-off Criminal Minds: Beyond Borders is gestart. Puur voor de liefhebbers.
Klasse, ziet er strakker uit.wontcachme schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:02:
TS weer geupdate!
En een vraag:
Verwijderd
Ik heb aflevering 4 ook al binnen.Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:34:
The Real O'Neals Is safe zo te zien, wel jammer dat er nog maar 3 afleveringen zijn, Leuke show om even te kijken en je wat op te vrolijken. Lekker simpel en best grappig.
Is een driedelige docu serie inderdaad. Net als de vorige series over katten van de BBC smullen voor kattenliefhebbersIemand the story of cats al gezien? Ze komen bij mij niet binnen, morgen eens handmatig zoeken. Geen idee wat het is. Volgens mij een docu?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zal 'm downloaden voor m'n dochters ... deze is van ITV trouwens : http://www.itv.com/presscentre/ep1week10/story-catsVerwijderd schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:58:
[...]
Net als de vorige series over katten van de BBC smullen voor kattenliefhebbers
Verwijderd
Ik vind het een verbetering. Als ik nog een wens mag uitspreken: een aanklikbare titel naar de thetvdb.com site zou helemaal fijn zijn. Bedankt voor het aanpassen, boel werk.wontcachme schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:02:
TS weer geupdate!
En een vraag:
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2016 12:59 ]
Normaal gesproken kan je naar onze database komen door te klikken opVerwijderd schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:53:
Als ik nog een wens mag uitspreken: een aanklikbare titel naar de thetvdb.com site zou helemaal fijn zijn.

Weet niet of je perse NL subs wilt hebben, maar er zijn voor ep.1 & 2 wel torrents incl. Engelse subs (die van mij kijken al jaaaaren, sinds Merlin, met Engelse subs ; doet wonderen voor schoolcijfersVerwijderd schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:53:
die kattendocu is ook voor mijn dochter!
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:34:
Iemand the story of cats al gezien? Ze komen bij mij niet binnen, morgen eens handmatig zoeken. Geen idee wat het is. Volgens mij een docu?

Stond wel ff raar te kijken toen die ene gast lag te stoeien en knuffelen met een volwassen leeuw

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
Nederlandse subs heb ik niet nodig (al pak ik ze wel mee als het kan, altijd meegenomen). Ik lees ook bijna alleen boeken in het Engels (of de Nederlandse moet ik gratis kunnen krijgen of evenveel kosten als de Engelse).Goner schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:17:
Weet niet of je perse NL subs wilt hebben, maar er zijn voor ep.1 & 2 wel torrents incl. Engelse subs (die van mij kijken al jaaaaren, sinds Merlin, met Engelse subs ; doet wonderen voor schoolcijfers)
Ik zal zo even wat torrent sites bezoeken, altijd mooi een natuurdocu en gisteren toevallig Marc-Marie gezien met zijn show op netflix en dat ging ook over leeuwen (en een luchtbalon die in brand vloog)
Bedankt, vond dat altijd handig. En dan kan ik copy en pasten naar mijn download tool die ook thetvdb gebriukt en klopt de naam altijd exact.wontcachme schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:05:
[...]
Normaal gesproken kan je naar onze database komen door te klikken op [afbeelding] en daar staat meer info (links naar verschillende tv site's waaronder thetvdb). Echter draait de tool nu nog lokaal op mijn computer/nas en is de online versie nog niet geupdate. En aangezien ik geen toegang heb tot de server is het wachten op Wiethoofd die mijn wijzigingen controleert en de nieuwe versie upload.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2016 13:55 ]
http://tvbythenumbers.zap...tandings-week-24-2015-16/The_Worst schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 20:59:
[...]
Inderdaad, de voorspellingen zijn zeer slecht. Jammer, van de laatste aflevering heb ik echt genoten. Hopelijk maken ze het seizoen nog af en heeft het deels een afgerond einde.
Likely to be cancelled by may 2016 .. nog 2 maanden geduld dus
Zo zag ik ook zojuist dat American Crime gecancelled is .. hoef ik 2e seizoen niet meer te zien ;-) scheelt.
There are no secrets, only information you do not yet have
Ligt eraan. Ze zitten nu onder de 4 miljoen kijkers. Dat is voor ABC, voor een gescripte serie, problematisch. American Crime is weer een geval apart, omdat elke zender graag een 'critical darling' wilt hebben. Won voor het afgelopen seizoen Emmy's en ook nu zijn critici er heel positief over. Maar op basis van kijkcijfers is American Crime idd ook niet houdbaar. Voor Of Kings and Prophets zal het doek waarschijnlijk volgende week vallen. Zitten nu op een 0.5 in de belangrijkste demografie. Eigenlijk wordt alles onder een 0.7 gecanceld (behalve als je op CW zit).zeroday schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:57:
[...]
http://tvbythenumbers.zap...tandings-week-24-2015-16/
Likely to be cancelled by may 2016 .. nog 2 maanden geduld dus
Zo zag ik ook zojuist dat American Crime gecancelled is .. hoef ik 2e seizoen niet meer te zien ;-) scheelt.
Ik hou me nooit zo bezig met die nummers (denk dat ik het niet snap) LOLVeefje schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 14:13:
[...]
Ligt eraan. Ze zitten nu onder de 4 miljoen kijkers. Dat is voor ABC, voor een gescripte serie, problematisch. American Crime is weer een geval apart, omdat elke zender graag een 'critical darling' wilt hebben. Won voor het afgelopen seizoen Emmy's en ook nu zijn critici er heel positief over. Maar op basis van kijkcijfers is American Crime idd ook niet houdbaar. Voor Of Kings and Prophets zal het doek waarschijnlijk volgende week vallen. Zitten nu op een 0.5 in de belangrijkste demografie. Eigenlijk wordt alles onder een 0.7 gecanceld (behalve als je op CW zit).
Maar inderdaad of Kings of Prophets heb ik deel 1 gezien en ik werd er nu nog niet echt warm of koud van ..
post je de code op github? ;-)wontcachme schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:05:
[...]
Normaal gesproken kan je naar onze database komen door te klikken op [afbeelding] en daar staat meer info (links naar verschillende tv site's waaronder thetvdb). Echter draait de tool nu nog lokaal op mijn computer/nas en is de online versie nog niet geupdate. En aangezien ik geen toegang heb tot de server is het wachten op Wiethoofd die mijn wijzigingen controleert en de nieuwe versie upload.
Ik hoop dat de kinderen een wat sterkere rol krijgen ..mowa schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 01:23:
S04 van The Americans is gestart, S03 had nog een goede suspense, ben benieuwd.
het recruiten van de dochter: ok .. maar daar moet wat meer spanning in zitten.
ah kijk

[ Voor 22% gewijzigd door zeroday op 17-03-2016 14:34 ]
Nee. Althans, nu niet en ben ik ook niet van plan. Simpelweg omdat het een simpele website/tool is om de topic hier bij te houden
Verwijderd
Ik begrijp die cijfers ook niet, maar ik houd het wat met die site bij. Ik had episode 1 van the family gezien en dat beviel, maar ik stop nu even met kijken en idem voor kings and prophets. Ik heb geen zin (net als de meesten hier) om ergens mee te beginnen en dan verplicht te moeten stoppen na 3 episodes ofzo.Veefje schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 14:13:
Voor Of Kings and Prophets zal het doek waarschijnlijk volgende week vallen. Zitten nu op een 0.5 in de belangrijkste demografie. Eigenlijk wordt alles onder een 0.7 gecanceld (behalve als je op CW zit).
Soms ben ik eigenwijs en vind ik een serie wel leuk maar de rest van de wereld niet.Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 14:45:
[...]
Ik begrijp die cijfers ook niet, maar ik houd het wat met die site bij. Ik had episode 1 van the family gezien en dat beviel, maar ik stop nu even met kijken en idem voor kings and prophets. Ik heb geen zin (net als de meesten hier) om ergens mee te beginnen en dan verplicht te moeten stoppen na 3 episodes ofzo.
Zo vond ik Blood en Oil wel leuk
Zo was er ook 2 of 3 jaar geleden een serie ook in de trant van blood en oil die al naar 1 aflevering genuked werd.(hoofdrolspeler speelt nu in ZOO). zoo jammer ;-)
Verwijderd
Net The Story of Cats binnengehaald, fantastische beelden zeg. Heerlijk, dat is echt genieten. Denk dat ik hem ga bewaren als elke aflevering zo mooi gefilmd is.
http://www.adweek.com/new...0-worst-time-slots-160896
Ja, idd. Dat is eigenlijk even belangrijk, waarschijnlijk het belangrijkste op dit moment. Alle zenders willen steeds meer alle rechten zelf in handen hebben, want daar verdienen zij het meest aan. Denk aan streaming, syndacation, licensing etc. Wanneer er nu dus een pilot wordt geproduceerd zijn de zenders eerder geneigd om een serie die gemaakt is door de eigen studio aan te kopen. Een logische stap, eigenlijk.The_Worst schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:33:
Daarnaast speelt ook mee wie de serie bezit. Zo scoorde Person of Interest redelijk goed maar was Warner Brothers de eigenaar en kregen zij het geld voor de doorverkoop in tegenstelling tot CBS
En dan te bedenken dat een paar jaar geleden series in moeilijkheden waren bij lager dan een 2 in de demografieVeefje schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:09:
Gewenst is eigenlijk dat een serie altijd boven de 1 in de demografie zit. Eronder is gevarenzone en een 0.7 is vaak het getal waar je helemaal niet onder mag zitten want dan valt het doek.

Inderdaad! Zo snel verandert het in televisieland. De zenders hebben gewoon geen keus meer. Het traditioneel televisie kijken zal alleen maar verder afnemen. Dit seizoen zag je dat zenders low rated series gewoon hun seizoen lieten afmaken, maar het aantal afleveringen reduceerden (The Player, Blood and Oil, Truth Be Told, Minority Report). Waarschijnlijk niet meteen series klaarstaan die in dat gat zouden kunnen springen. Het blijft interessant te zien welke beslissingen zenders nemen, wat hun afwegingen zijn.wontcachme schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 21:27:
[...]
En dan te bedenken dat een paar jaar geleden series in moeilijkheden waren bij lager dan een 2 in de demografie.
Ik vind maandag en dinsdag (The_Worst schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 23:45:
Eindelijk een datum voor Person of Interest! Vanaf dinsdag 3 mei op de dinsdag en maandag.
Alsof ze er nog even snel vanaf willen ofz.
De eerste week is het er eentje trouwens, daarna dubbel.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Gaat wel druk worden, game of thrones en banshee volgen ook snel. Game of thrones was meen ik ook altijd op maandag? Banshee had ik zaterdagochtend altijd binnen.
Ik delete hem gelijk, 10 minuten gezien om snel te beoordelen en leek me wel leuk. Ach, genoeg ander spul. Lijkt me wel knap lullig voor acteurs e.d., hop serie weg en daar sta je dan na 2 episodesVeefje schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 21:20:
Of Kings and Prophets is gecanceld. Was te verwachten. De serie opende met een 0.8 en kelderde naar een 0.5 voor de tweede aflevering. Done deal.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2016 22:20 ]
Het thema van Season 7 is ook een beetje Magnum PI achtig.
Nog 15 dagen. Zin an!
Yippie kayak, other buckets!
Serie was vanaf de start gedoemd. Rollen werd opnieuw gecast. De première werd verschoven van de herfst naar midseason. Scenes werden opnieuws geschoten, etc. Een netwerkzender moet z'n vingers niet branden aan dit type serie. Het netwerkpubliek zit hier niet op te wachten. En al helemaal niet wanneer je de serie programmeert in een 'death slot', waar je op voorhand al weet dat niemand kijkt. ABC had deze serie nooit moeten bestellen.Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 22:14:
[...]
Ik delete hem gelijk, 10 minuten gezien om snel te beoordelen en leek me wel leuk. Ach, genoeg ander spul. Lijkt me wel knap lullig voor acteurs e.d., hop serie weg en daar sta je dan na 2 episodes
Bedankt voor de info.Veefje schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 21:20:
Of Kings and Prophets is gecanceld. Was te verwachten. De serie opende met een 0.8 en kelderde naar een 0.5 voor de tweede aflevering. Done deal.
Nomen nescio
1 van de allermooiste aspecten blijf ik die duistere, druilerige sfeer vinden waarin we wel daglicht zien maar schemering overheerst. Hierin is Daredevil natuurlijk op zijn best. Vergelijkbaar met de sfeer in Gotham wat volgens mij zijn meesterlijke oorsprong in Blade Runner kent. Daarnaast is S02 vooral grimmiger en bloederiger dan S01. Hier en daar wel wat soapy acteerprestaties maar over het algemeen voldoende. Niet het minst belangrijk is dat Deborah Ann Woll er weer lekker uitziet.
Mogelijk geef ik Daredevil voorrang met afkijken. Kwalitatief worden de Marvel series steeds beter met ook Agent Carter en Jessica Jones. Agents Of S.H.I.E.L.D. vond ik zwak.
In Bosch houden de acteerprestaties vaak ook niet over en lijdt het in mijn beleving hier en daar wat aan een slordige afwerking, alsof er haast was om de serie af te maken. Echtr worden deze onvolkomenheden voor mij gecompenseerd door de suspense en het verloop van het verhaal. En we zien de prachtige Jeri Ryan, resistance is futile.
De trailer maakte al duidelijk dat het zonde is om je tijd er aan te verdoen.Veefje schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 21:20:
Hahah! Klopt, maar de meeste pilots van nieuwe series kijk ik voor recensies, zodoende. Zo heb ik ook Criminal Minds: Beyond Borders gekeken. Een serie waar ik zelf absoluut geen interesse in heb. Maar ook daar volgt dus een recensie van. Meer dan de helft van de nieuwe series die ik kijk donder ik daarna meteen de deur uit.mowa schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 17:43:
Ondertussen lopen hier, wellicht iets te veel, verschillende series door elkaar heen. Nog steeds niet klaar met House of Cards en Bosch vanwege de beperkte tijd, dient zich daar S02 van Daredevil al weer aan, die meteen flitsend start.
1 van de allermooiste aspecten blijf ik die duistere, druilerige sfeer vinden waarin we wel daglicht zien maar schemering overheerst. Hierin is Daredevil natuurlijk op zijn best. Vergelijkbaar met de sfeer in Gotham wat volgens mij zijn meesterlijke oorsprong in Blade Runner kent. Daarnaast is S02 vooral grimmiger en bloederiger dan S01. Hier en daar wel wat soapy acteerprestaties maar over het algemeen voldoende. Niet het minst belangrijk is dat Deborah Ann Woll er weer lekker uitziet.
Mogelijk geef ik Daredevil voorrang met afkijken. Kwalitatief worden de Marvel series steeds beter met ook Agent Carter en Jessica Jones. Agents Of S.H.I.E.L.D. vond ik zwak.
In Bosch houden de acteerprestaties vaak ook niet over en lijdt het in mijn beleving hier en daar wat aan een slordige afwerking, alsof er haast was om de serie af te maken. Echtr worden deze onvolkomenheden voor mij gecompenseerd door de suspense en het verloop van het verhaal. En we zien de prachtige Jeri Ryan, resistance is futile.
[...]
De trailer maakte al duidelijk dat het zonde is om je tijd er aan te verdoen.
Daredevil begint idd lekker. Jon Bernthal is heel tof als The Punisher. Hij overschaduwd Charlie Cox meermaals in de eerste afleveringen.
Zat nog een bug in de tool waardoor die series niet gevonden werden met het maken van een TS. Nu dus wel weer
Verwijderd
Gedeeltelijk. Wiethoofd en ik hebben een prive website waar we deze topics kunnen maken. Heel simpel gezegd voeren we daar een serie in, via tvmaze worden daar een alle data (voor zover beschikbaar) bij gezocht en dat bewaren we in een database. Elke dag wordt alle data automatisch geupdate om startdatums te vinden,nieuwe info te vinden etc.. En vervolgens kunnen we met één druk op de knop verschillende delen van de topic starts aanmaken. Bv nieuwe series, terugekerende enz.. We moeten wel handmatig deze secties in dit topic plaatsen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 21:40:
Werkt de hele topicstart nu automatisch? Dus als er straks in het najaar weer series komen, dan komen ze er bij te staan?
Dus om de zoveel tijd is het een kwestie van serie titels toevoegen en nagenoeg alles wordt dan gevonden. En ik ben al aan het proberen om ook het toevoegen overbodig te maken, alleen een nadeel is dan dat er ook veel series inkomen waar geen of nagenoeg geen vraag voor is. Laatst eens getest en toen kwamen er opeens 9 series bij van Disney kanaal
Verwijderd
Damn, die grolsch kanonnen zijn niet goed vor het typen, ik ga maar verder met bier drinken en stoppen met psoten hier.
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2016 22:33 ]
Nog even terugkomend op de Nederlandse series. Een tijdje terug zapte ik toevallig langs Heer en Meester. Niet perse heel hoogstaand ;-) , maar wel zeer vermakelijk. Na Flikken Rotterdam de enige andere NL televisieserie die ik volg.
[ Voor 5% gewijzigd door Jorgen op 19-03-2016 00:30 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Verwijderd
Ik vond de eerste aflevering tegenvallen. Matig acteerwerk, dun plot (ongeloofwaardig ook vooral) en weinig boeiende personages. Ik probeer ep 2 wel om te kijken of het voor mij wat beter is geworden.Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 08:08:
Project orpheus is een goede nederlandse serie ala flatliners filsm. Ik was blij verrast. Aanrader.
Verwijderd
Flatliners was ook niet een film met een echt boeiend verhaal. Ik kijk verder amper Nederlandse tv, maar voor zover ik dat helder heb is het toch een redelijk goed niveau voor een Nederlandse serie gericht op jongeren (vermoed ik),
Vond trouwens de seizoensfinale van Colony trouwens erg tegenvallen
Idd, die was niet denderend nee. Colony had echter een aardig eerste seizoen. Geen 'must see' tv, maar wel een toffe wereld die werd neergezet.zeroday schreef op maandag 21 maart 2016 @ 07:40:
Laatste 2 delen van The Night Manager zijn inmiddels beschikbaar terwijl volgende week eigenlijk de seizoensfinale is.
Vond trouwens de seizoensfinale van Colony trouwens erg tegenvallen
Nou ja , de voorlaatste is gisteren geweest dus ep.5 is niet raar. Maar ep.6 is wel vreemd ... blijkbaar hebben ze de de blue-ray al 'uitgebracht', er werd wel mee geadverteerd gisterenavond.zeroday schreef op maandag 21 maart 2016 @ 07:40:
Laatste 2 delen van The Night Manager zijn inmiddels beschikbaar
Oh, over websites gesproken, kreeg gisteren mailtje met de tip om eens op www.seriesfeed.com te komen kijken.wontcachme schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 22:08:
[...]
Wiethoofd en ik hebben een prive website waar we deze topics kunnen maken.
[ Voor 29% gewijzigd door Goner op 21-03-2016 09:46 ]
Interessante site. Een soort MijnSerie.nl in het klein.Goner schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:24:
[...]
Nou ja , de voorlaatste is gisteren geweest dus ep.5 is niet raar. Maar ep.6 is wel vreemd ... blijkbaar hebben ze de de blue-ray al 'uitgebracht', er werd wel mee geadverteerd gisterenavond.
[...]
Oh, over websites gesproken, kreeg gisteren mailtje met de tip om eens op www.seriesfeed.com te komen kijken.
Colony was voor mij één van de verrassingen van dit seizoen. Simpel maar interessant plot, over het algemeen goed geacteerd en ze wisten de spanning er goed in te houden. De seizoensfinale was niet spectaculair (en zeker ook niet slecht!) maar eindigde inderdaad waar ik dacht dat die zou eindigen.Veefje schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:17:
[...]
Idd, die was niet denderend nee. Colony had echter een aardig eerste seizoen. Geen 'must see' tv, maar wel een toffe wereld die werd neergezet.
Ik ga volgend seizoen zeker weer kijken! Is deze überhaupt al verlengd?
The_Worst schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:19:
[...]
Colony was voor mij één van de verrassingen van dit seizoen. Simpel maar interessant plot, over het algemeen goed geacteerd en ze wisten de spanning er goed in te houden. De seizoensfinale was niet spectaculair (en zeker ook niet slecht!) maar eindigde inderdaad waar ik dacht dat die zou eindigen.
Ik verwacht zeker dat S2 er een schepje bovenop doet. Ik keek er ook graag naar.The_Worst schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:19:
[...]
Colony was voor mij één van de verrassingen van dit seizoen. Simpel maar interessant plot, over het algemeen goed geacteerd en ze wisten de spanning er goed in te houden. De seizoensfinale was niet spectaculair (en zeker ook niet slecht!) maar eindigde inderdaad waar ik dacht dat die zou eindigen.
De eerste drie afleveringen gezien, maar keek met een schuin oog. Ff Daredevil afmaken en dan Flaked maar hervatten.zeroday schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:10:
iemand 'Flaked' al gezien?
ok, zit nu op aflevering S01E05 van DareDavil .. maar eerst vanavond maar The Night Manager af kijken ;-)Veefje schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:12:
[...]
De eerste drie afleveringen gezien, maar keek met een schuin oog. Ff Daredevil afmaken en dan Flaked maar hervatten.
Lucas Till wordt de opvolger van Richard Dean Anderson als de legendarische Angus MacGyver.
De acteur, die in de X-Men-films de rol speelt van Havok, is volgens The Hollywood Reporter door CBS gestrikt voor de nieuwe tv-serie over de creatieve ex-spion.
Over de nieuwe MacGyver-serie is nog niet heel veel bekend. Wat we al wel weten is dat het gaat over de jonge jaren van Angus MacGyver. Verder is bekend dat de oorspronkelijke bedenker Lee Zlotoff meewerkt aan de nieuwe tv-serie.
MacGyver was in de jaren tachtig en negentig wereldwijd een hit. Uiteindelijk besloot maker ABC de stekker uit de serie te trekken omdat er plaatsgemaakt moest worden voor een tv-serie over Indiana Jones.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Aan de andere kant wel 1 van de series die de tand des tijds wel prima doorstaan heeft en een interessant concept bevat die zeker nog wel wat seizoenen mee kan gaan.Bra-Jo schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:22:
Goddomme, alweer een reboot van een jaren-80-serie/film?
Probleem is echter dat de persoon die ze nu casten, weer de uitstraling van een aardappel heeft: saai, geen charisma en oninteressant. Zelfs Ryan Reynolds als The Green Lantern is betere casting dan dit.
Maar goed, we gaan het zien. De rest van de cast kan nog wel interessant zijn en duurt toch nog even voor ie er is.
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 22-03-2016 10:27 ]
Verwijderd
Ik ben benieuwd naar een mening (met andere woorden: moet ik meer actie ondernemen op een wat grotere torrent site om hem te pakken te krijgen of is het niet de moeite)?
Ik ga vanavond wat series checken zoals heartbeat dat vandaag hier aangekomen is. Ben benieuwd.
Oh damn, wat is hier misgegaan? Dat joch lijkt nog niet eens 18 afgaande op de foto's die ik vond (ja, ik moest googlen voor hem)...Martinspire schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:26:
Probleem is echter dat de persoon die ze nu casten, weer de uitstraling van een aardappel heeft: saai, geen charisma en oninteressant. Zelfs Ryan Reynolds als The Green Lantern is betere casting dan dit.
Dit is toch te triest voor woorden, van dit naar dat???

Als groot McGuyver fan weiger ik resoluut om dit uberhaupt al te downloaden, dit is gewoon godslastering. McGuyver is een dusdanige grootheid. Ik vind persoonlijk dat Richard Dean Anderson dat jochie moet opzoeken en een ram voor zijn kanus moet geven.
Sowieso vind ik al die series van de jongere jaren van de hoofdpersoon flut. Net als Indiana Jones zijn serie die notebene McGuyver moest vervangen, vond ik ook niet leuk. En dan nu terugkomen met weer een soort kinderjaren variant. Waarom niet een stoere oudere Mcguyver als Jack Bower uit 24. Gewoon een mannenserie. Nu gaan ze kennelijk mikken op tienermeisjes (die vinden hem fantastisch als ik google mag geloven).
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2016 20:58 ]
Eens, echter zie ik hier toch degelijk een uitzondering in Smallville. Die het toch 10 seizoenen lang een uitzonderlijk grote fanbase had. In het begin beetje 'freak of the week' maar later kwam er veel meer verhaal in, ontwikkelden de karakters zich goed, en nette bescheiden CGI etc.Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 20:43:
Sowieso vind ik al die series van de jongere jaren van de hoofdpersoon flut.
Liepen alle stewardessen er maar zo bij
Oscar Wilde
http://www.tv.com/news/he...ilot-review-145866444313/
Niet echt een aanrader ? "Three Bad Shows Crammed Into One"
Oscar Wilde
Verwijderd
From dusk till dawn van netflix kwam ook elke keer in maart uit. Idem voor house of cards (februari elk jaar).
Dus ik zeg 28 augustus 2016 net als seizoen 1.
Persoonlijk vind ik 28 augustus geen zomer meer, maar vooruit.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2016 13:21 ]
Yippie kayak, other buckets!
Erg droge humor, I like it.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
The Catch is precies het tegenovergestelde en wanneer je The A Word hebt gezien een cultuurshock. Dit is namelijk een op en top snelle en glanzende hollywoodproductie, wat mij deed denken aan White Collar, Suits en Scandal. Met o.a Mireille Enos,Sonya Walger.
Een vreemde mengeling van redelijk tot goede- en hier en daar wat soapy acteerprestaties. De continue muziek heb ik als erg storend ervaren waardoor ik naast sommige acteerprestaties nogal een gemengd gevoel overhield. Echter was het uiteindelijk helemaal zo slecht nog niet en ben ik benieuwd naar E02.
Heb ze ook allebei gezien en al recensies van geschreven. The A Word is een aanrader. The Catch is voor liefhebbers van series van Shonda Rhimes, dwz snelle plotwendingen die over de top kunnen zijn. Een aantrekkelijke diverse cast en een productie die er idd goed uit ziet. Daarnaast heb ik Heartbeat gekeken en daar werd ik helemaal niet blij van. Net als Criminal Minds: Beyond Borders, trouwens.mowa schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 19:58:
S01E01 van The A Word was afgelopen dinsdag op BBC One maar vandaag pas gezien. Handelt over een redelijk normaal gezin waar bij een kind autisme wordt vastgesteld. Zeker voor degenen die louter US producties kijken een ongewoon thema. Zoals gebruikelijk in Britse series zien we goede acteerprestaties met overtuigende karaktertekeningen waarbij karakterontwikkeling voorop staat.
[video]
The Catch is precies het tegenovergestelde en wanneer je The A Word hebt gezien een cultuurshock. Dit is namelijk een op en top snelle en glanzende hollywoodproductie, wat mij deed denken aan White Collar, Suits en Scandal. Met o.a Mireille Enos,Sonya Walger.
Een vreemde mengeling van redelijk tot goede- en hier en daar wat soapy acteerprestaties. De continue muziek heb ik als erg storend ervaren waardoor ik naast sommige acteerprestaties nogal een gemengd gevoel overhield. Echter was het uiteindelijk helemaal zo slecht nog niet en ben ik benieuwd naar E02.
[video]
wat moet ik er van verwachten?Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 20:43:
Heeft iemand Lopez al gezien? Die zou toch eergisteren uitkomen? Hij is hier niet automatisch binnen gekomen, meestal betekend dat een kleinere maatschappij die het uitzend meen ik?
"Lopez" explores the real George Lopez we rarely get to see, pushed and pulled between the worlds of race, class and fame, yet always having a hard time fitting in.
vond het intro wel grappig maar verder .. denk niet dat het een blijvertje wordt.Raven schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:35:
* Raven is Heartbeat aan 't kijken.
Liepen alle stewardessen er maar zo bij
Verwijderd
Ik heb ook geen idee wat het is, maar ik kan er niet eenvoudig aankomen en ik heb geen trailers gezien en hier hoor ik er niemand over, hij gaat dus uit mijn wanted lijstje. De banner van thetvdb.com vond ik wel goed eruitzien.zeroday schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 22:48:
wat moet ik er van verwachten?
"Lopez" explores the real George Lopez we rarely get to see, pushed and pulled between the worlds of race, class and fame, yet always having a hard time fitting in.
Ik zal nu youtube eens starten om te zien wie george lopez is...
Edit: cabaret, vreemd genoeg staan er complete shows op youtube. Beetje vaag ivm copyright. Ik check binnenkort wel een keer of het leuk is.
Heartbeat is er bij mij af en crowded ook (man, wat is dat slecht). Die serie over die ouders die gaan scheiden en de homo zoon vind ik wel leuk. The real nogwat (ben naam kwijt). Hoop dat die nog even blijft. Redelijk simpele humor, maar aardig genoeg. Helaas net als veel comedys maar 21 minuten per episode.
Is ook tot nu toe de enige nieuwe show die ik leuk vind... Beetje slap voorjaar zo met de nieuwe series

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2016 23:30 ]
De makers van Heartbeat hebben volgens mij echt hun best gedaan om een zo slecht mogelijk product te maken. Had er geen trailer van gezien dus maar met E01 gestart en tijdens de vliegtuig-scene gestopt.Veefje schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 22:07:
[...]
Heb ze ook allebei gezien en al recensies van geschreven. The A Word is een aanrader. The Catch is voor liefhebbers van series van Shonda Rhimes, dwz snelle plotwendingen die over de top kunnen zijn. Een aantrekkelijke diverse cast en een productie die er idd goed uit ziet. Daarnaast heb ik Heartbeat gekeken en daar werd ik helemaal niet blij van. Net als Criminal Minds: Beyond Borders, trouwens.
Criminal Minds:Beyond Borders is puur voor de liefhebber. Van het origineel heb ik destijds S01 gezien, daarna word je een dergelijke serie het snel zat.
Dan moet je de intro van ep2 eens zien, beetje de brandweer misbruikenzeroday schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 22:50:
[...]
vond het intro wel grappig maar verder .. denk niet dat het een blijvertje wordt.
Ik verwacht niet dat die serie het lang volhoud, maar kijkt wel lekker weg.
[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 26-03-2016 10:38 ]
Oscar Wilde
Verwijderd
Dan heb je de ep dus niet gezien en ook het verhaal niet. Snap zelf niet wat die vliegtuigscene wat er toe doet overigens, het is net alsof ze een een scene van een totaal andere serie erin gepropt hebben.mowa schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 23:54:
[...]
De makers van Heartbeat hebben volgens mij echt hun best gedaan om een zo slecht mogelijk product te maken. Had er geen trailer van gezien dus maar met E01 gestart en tijdens de vliegtuig-scene gestopt...
Voor de rest is het niet de moeite waard, dus wees blij dat je het niet hebt uitgekeken
Wat een waardeloze reeks met series trouwens. Er is gewoon niets leuks

En daarbij vind ik ook dat er veel vage meuk tussen zit. Vrijwel niets wat ik op voorhand ook met mn ouders zou willen kijken (zoals ik bv met Madam Secretary, Blue Bloods of Castle wel gezellig kan doen). Niet dat elke serie parent-approved moet zijn of iets
Ook zie je veel minder Nederlandse vertalingen online verschijnen van series. Al weet ik niet of dat door Brein gekomen is, maar valt wel op (en ik heb ze vaak nodig voor mn moeder)
[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 26-03-2016 14:22 ]
Het is wel zo fijn om series als Spartacus te omzeilen wanneer er ouders meekijkenMartinspire schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 14:21:
Niet dat elke serie parent-approved moet zijn of iets
Maar buiten netwerk zijn er goede tot aardige series uitgekomen. Misschien niet echt geweldige series, maar zeker een aantal goed tot erg goede series. The People v O.J. Simpson is een van de beste series van dit jaar (en televisieseizoen). Dat worden gegarandeerd Emmy's en Golden Globes. Thirteen is een goede serie. The A Word is goed. The Night Manager is goed. Love is goed. Underground is goed. Colony was aardig. Billions is aardig. The Family is aardig. 11.22.63 is goed. Jericho is aardig. War and Peace is goed. Stan Lee's Lucky Man is aardig. Er zitten toch echt wel toffe series tussen. Maar ik begrijp natuurlijk dat niet iedereen het daar mee eens zal zijn. Er moet maar net wat tussen zitten dat je trekt.
Wel jammer dat je als groot fan niet weet hoe je zijn naam speltVerwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 20:43:
.....
....
Als groot McGuyver fan weiger ik resoluut om dit uberhaupt al te downloaden, dit is gewoon godslastering. McGuyver is een dusdanige grootheid. Ik vind persoonlijk dat Richard Dean Anderson dat jochie moet opzoeken en een ram voor zijn kanus moet geven.
Sowieso vind ik al die series van de jongere jaren van de hoofdpersoon flut. Net als Indiana Jones zijn serie die notebene McGuyver moest vervangen, vond ik ook niet leuk. En dan nu terugkomen met weer een soort kinderjaren variant. Waarom niet een stoere oudere Mcguyver als Jack Bower uit 24. Gewoon een mannenserie. Nu gaan ze kennelijk mikken op tienermeisjes (die vinden hem fantastisch als ik google mag geloven).
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Och, als ik soms zie wat er bij mijn vader in zijn geschiedenis staat in zijn Internet browser, zou hij Spartacus wel kunnen waarderen.wontcachme schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 14:33:
[...]
Het is wel zo fijn om series als Spartacus te omzeilen wanneer er ouders meekijken![]()
#ouwesnoeperd
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Van de hele lijst die je opnoemt vind ik eigenlijk alles wel vrij boring. En: veel drama om de drama, niet omdat het zogezegd een doel heeft. Gewoon zielig zijn lijkt al voldoende om een aantal afleveringen binnen te harken.Veefje schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 15:10:
Maar ik begrijp natuurlijk dat niet iedereen het daar mee eens zal zijn. Er moet maar net wat tussen zitten dat je trekt.
Verder vind ik dat er bij zowel de kabelzenders als de streaming-diensten weinig spannends tussen zit. En zoals ik al zei: geen interessante showrunners erbij. Tuurlijk, kun je zeggen dat talent een kans krijgt, maar er zit imo niemand tussen met een bepaalde x-factor.
Ik snap dat de competitie van reality-tv in de VS erg hoog is, maar het lijkt alsof ze ook maar geen moeite meer doen. Ook de series uit canada en UK zijn al een tijd niet super meer. Al moet ik wel bekennen dat ik de Engelse series al veel langer niet boeiend vind. Blijven helaas toch wat teveel hangen in langdradige dramatische bagger met een verhaal wat meer pretendeert te zijn dan het daadwerkelijk is (het is nog niet niet dat de butler het heeft gedaan, maar zit er vaak niet ver vanaf).
Er zijn gelukkig nog wel wat uitzonderingen, maar de tv-studio's morgen ondertussen wel weer wat meer werk van series gaan maken en een beter selectieproces gaan gebruiken, want momenteel zit er niets nieuws tussen waarvan je denkt dat het nog wel wat jaren mee zal gaan.
Verwijderd
winwiz schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 15:11:
Wel jammer dat je als groot fan niet weet hoe je zijn naam spelt
Ik moest even google gebruiken om de fout te vinden, maar inderdaad.
Ik hoop dat het najaar wat beters gaat brengen, gelukkig komt Banshee er over een paar dagen aan en game of thrones ligt ook in de nabije toekomst op ons te wachten. Anders was het wel heel triest allemaal.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2016 16:41 ]
Ik begrijp wel wat je bedoeld. Ik zie het toch rooskleuriger in. Wat mij betreft zijn er nog nooit zoveel goede series op televisie tegelijkertijd geweest. Een regelrechte klassieker zit er wellicht op dit moment niet bij, maar er is een grote groep aan goede tot erg goede series op dit moment. En je hebt series als The Americans en Fargo die als ze het niveau volhouden wat mij betreft in het rijtje beste televisieseries ooit geschaard mogen worden. Het mooie van dit televisietijdperk is dat er iets voor iedereen is. Er is keuze genoeg. Liefhebbers van de wat kleinschaligere series hebben genoeg keus en liefhebbers van de grotere series komen ook aan hun trekken. De Britten leveren wat mij betreft ook steevast goede series af. Ik zie het zo somber niet in. Ik vind dat er ook nog genoeg top showrunners werkzaam zijn: wat te denken van Vince Gilligan, David Milch, Noah Hawley, Graham Yost, Drew Goddard, David Benioff & D.B. Weiss, Terrence Winter, Carlton Cuse, Steven Boschko, Damon Lindeloff, Shawn Ryan en David Chase. En er komen nog heel wat interessante series aan. Ik ben dus positief gestemd over de toekomst.Martinspire schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 16:18:
[...]
Van de hele lijst die je opnoemt vind ik eigenlijk alles wel vrij boring. En: veel drama om de drama, niet omdat het zogezegd een doel heeft. Gewoon zielig zijn lijkt al voldoende om een aantal afleveringen binnen te harken.
Verder vind ik dat er bij zowel de kabelzenders als de streaming-diensten weinig spannends tussen zit. En zoals ik al zei: geen interessante showrunners erbij. Tuurlijk, kun je zeggen dat talent een kans krijgt, maar er zit imo niemand tussen met een bepaalde x-factor.
Ik snap dat de competitie van reality-tv in de VS erg hoog is, maar het lijkt alsof ze ook maar geen moeite meer doen. Ook de series uit canada en UK zijn al een tijd niet super meer. Al moet ik wel bekennen dat ik de Engelse series al veel langer niet boeiend vind. Blijven helaas toch wat teveel hangen in langdradige dramatische bagger met een verhaal wat meer pretendeert te zijn dan het daadwerkelijk is (het is nog niet niet dat de butler het heeft gedaan, maar zit er vaak niet ver vanaf).
Er zijn gelukkig nog wel wat uitzonderingen, maar de tv-studio's morgen ondertussen wel weer wat meer werk van series gaan maken en een beter selectieproces gaan gebruiken, want momenteel zit er niets nieuws tussen waarvan je denkt dat het nog wel wat jaren mee zal gaan.
vanavond maar eens doen dan?Raven schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 10:38:
[...]
Dan moet je de intro van ep2 eens zien, beetje de brandweer misbruiken
Ik verwacht niet dat die serie het lang volhoud, maar kijkt wel lekker weg.
Black Sails Season Finale gezien .. .nu 10 maand <snik> wachten op seizoen 4 ..
Nu al ? Die zou pas zondag op TV verkrijgbaar zijn ..
(ik zie het, maar zijn wel webrips, geen hdtv nog ...)
EDIT: hdtv is er nu ook
[ Voor 8% gewijzigd door Goner op 27-03-2016 11:28 ]
voordeel van webrips is dat er vaak CC's in zitten.Goner schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 23:37:
[...]
Nu al ? Die zou pas zondag op TV verkrijgbaar zijn ..
(ik zie het, maar zijn wel webrips, geen hdtv nog ...)
EDIT: hdtv is er nu ook
Jimmy Kimmel 2016 03 23
Oscar Wilde
Verwijderd
En toch van betere kwaliteit dan een hdtv? Of haal ik nu wat door elkaar? Web rip en web dl vind ik zo onduidelijk.zeroday schreef op zondag 27 maart 2016 @ 18:59:
[...]
voordeel van webrips is dat er vaak CC's in zitten.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2016 21:44 ]
Web rip is minder dan Web-DL over het algemeen.Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2016 @ 21:44:
[...]
En toch van betere kwaliteit dan een hdtv? Of haal ik nu wat door elkaar? Web rip en web dl vind ik zo onduidelijk.
Maar HDTV hoeft weer niet minder te zijn dan web-dl.
Van sommige series zijn 8 GB 1080p HDTV files beschikbaar. Dat is de beste kwaliteit beschikbaar.
Of ik download gewoon de verkeerde subs, dat kan natuurlijk ook.
Wat zijn CC's?zeroday schreef op zondag 27 maart 2016 @ 18:59:
[...]
voordeel van webrips is dat er vaak CC's in zitten.
[ Voor 16% gewijzigd door Jorgen op 27-03-2016 23:46 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Closed Captioning
Subtitles generally display only what is spoken by a character. They are intended for players who are able to hear, but prefer to have the dialogue of the game displayed.
Closed captionss provide a way for those who may not be able to hear the game sounds at all to fully enjoy the game. They include dialogue, sound cues (such as "machinery starting up"), and they don't contain jokes by the developers which could lead to misunderstanding by a player who is unable to compare the actual audio to the subtitles
Zat er ook niet zoiets in een recente Star Trek film?
Oh, HI ... Hearing Impaired oftewel doof/slechthorend.wontcachme schreef op zondag 27 maart 2016 @ 23:49:
[...]
Closed captionss provide a way for those who may not be able to hear the game sounds at all to fully enjoy the game.
Ik ook, SD kwaliteit, maar heb nooit problemen met (Engelse) subtitles. Op de sites wordt aangegeven voor welke release een .srt is en dat gaat altijd goed.Jorgen schreef op zondag 27 maart 2016 @ 23:46:
Ik kijk meestal releases van tussen de 200 en 500 mb, vanwege de ruimte,
[ Voor 36% gewijzigd door Goner op 28-03-2016 01:04 ]
Met web-Dl en de grotere HDTVs heb ik hier nooit last van. Daar zijn altijd wel passende ondertitels voor (in het Engels). De webdl downloads bevatten zelfs de subs er al direct bij, of los als srt maar ook geregeld in de file te selecteren.Jorgen schreef op zondag 27 maart 2016 @ 23:46:
Ik vind vooral het out of sync zijn van bepaalde releases echt waardeloos. Dan heb je net met veel geschuif de subs correct meelopen met de spraak, is er even een zwart beeld, of een tussenbeeld (zoals de atomen/moleculen bij TBBT tussen bepaalde scenes) en je kunt weer opnieuw syncen. Ik kijk meestal releases van tussen de 200 en 500 mb, vanwege de ruimte, maar zou graag weten welke releaseformaten dit probleem niet hebben.
[...]
Wat zijn CC's?
Ruimte kan toch niet echt meer een reden zijn tegenwoordig, op een 4 TB schijf passen bijna 2700 1080p WebDL afleveringen van 50 minuten oftewel 133.333 minuten plezier. Tegen die tijd dat je dat allemaal gezien hebt heb je toch wel weer een 4 TB schijf bij elkaar gespaard zou je zeggen
[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 28-03-2016 02:05 ]
Echt, eens, ik snap het af en toe ook niet meer en eerlijk gezegt: het zal me echt iets van de HEMA zijn, mbt de kwaliteit. of het nu 720p hdtv, web-dl of webrip isVerwijderd schreef op zondag 27 maart 2016 @ 21:44:
[...]
En toch van betere kwaliteit dan een hdtv? Of haal ik nu wat door elkaar? Web rip en web dl vind ik zo onduidelijk.
ik ben iemand die daar geen probleem van maakt. Anders had ik ook wel een BluRay apparaat in huis.
ik vind de CC vooral handig omdat sommige series vaak ellenlange dialogen hebben en dan mis je af en toe wel eens wat, en CC helpt ook mee met de taal verder te leren. Je bent nooit te oud ;-)
goed kijken naar de release namen en versies, als je alles gaat hernoemen naar iets wat jij wel snapt maar de rest van de wereld niet dan gaat dat ook niet werken.Jorgen schreef op zondag 27 maart 2016 @ 23:46:
Ik vind vooral het out of sync zijn van bepaalde releases echt waardeloos. Dan heb je net met veel geschuif de subs correct meelopen met de spraak, is er even een zwart beeld, of een tussenbeeld (zoals de atomen/moleculen bij TBBT tussen bepaalde scenes) en je kunt weer opnieuw syncen. Ik kijk meestal releases van tussen de 200 en 500 mb, vanwege de ruimte, maar zou graag weten welke releaseformaten dit probleem niet hebben.
Ik werk zelf met Auto-Sub en ook dat kreng krijgt niet altijd de juiste sub mee ondanks dat alles juist ingesteld staat en ik met de vingers van de bestandsnaam af blijft.
Daarnaast gebruik ik nu potplayer en daarmee is het weer in sync brengen van de subs redelijk makkelijk met een paar toetsenbord aanslagen.
Dit topic is gesloten.