Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
(sub)Woofers, versterker voor de (sub)woofers en accu voor de (sub)woofers.
Wat is je budget?
Alles bij elkaar mag het wel 100 euro kosten, liefst minder.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb nog niks, ik ben van plan om 3 (sub)woofers, een versterker en een accu te kopen en deze vervolgens in een behuizing te bouwen. Zodat ik altijd een portable setje heb voor op de camping o.i.d.
Wat heb je zelf al gevonden?
Het liefste de volgende producten:
- Tang Band W3-1876S 3"
- Tang Band W2-2040S 2"
- JBL Atlas 3"
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weet zo 1,2,3 het totale wattage niet, maar ik zou wel ongeveer 2 à 3 uur met de gehele set willen doen. Ik weet niet welke accu ik hiervoor nodig heb en waar ik de (sub)woofers, versterker en accu kan kopen.
Ik zoek een?
(sub)Woofers, versterker voor de (sub)woofers en accu voor de (sub)woofers.
Wat is je budget?
Alles bij elkaar mag het wel 100 euro kosten, liefst minder.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb nog niks, ik ben van plan om 3 (sub)woofers, een versterker en een accu te kopen en deze vervolgens in een behuizing te bouwen. Zodat ik altijd een portable setje heb voor op de camping o.i.d.
Wat heb je zelf al gevonden?
Het liefste de volgende producten:
- Tang Band W3-1876S 3"
- Tang Band W2-2040S 2"
- JBL Atlas 3"
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weet zo 1,2,3 het totale wattage niet, maar ik zou wel ongeveer 2 à 3 uur met de gehele set willen doen. Ik weet niet welke accu ik hiervoor nodig heb en waar ik de (sub)woofers, versterker en accu kan kopen.