(sub)Woofers, versterker en accu gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juice.
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-06 11:58
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
(sub)Woofers, versterker voor de (sub)woofers en accu voor de (sub)woofers.

Wat is je budget?
Alles bij elkaar mag het wel 100 euro kosten, liefst minder.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb nog niks, ik ben van plan om 3 (sub)woofers, een versterker en een accu te kopen en deze vervolgens in een behuizing te bouwen. Zodat ik altijd een portable setje heb voor op de camping o.i.d.

Wat heb je zelf al gevonden?
Het liefste de volgende producten:
- Tang Band W3-1876S 3"
- Tang Band W2-2040S 2"
- JBL Atlas 3"

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weet zo 1,2,3 het totale wattage niet, maar ik zou wel ongeveer 2 à 3 uur met de gehele set willen doen. Ik weet niet welke accu ik hiervoor nodig heb en waar ik de (sub)woofers, versterker en accu kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:35
Ik kan je er niet mee helpen, maar wat is je verwachtingen van die subwoofers? Een dergelijk formaat driver laat volgens mij niet echt een hoorbare bass horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:13
Lees dit topic eens door: Het Krat- en Kistradio Topic [Deel 19] (en de 18 voorgaande delen :P )

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juice.
LA-384 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 05:49:
Ik kan je er niet mee helpen, maar wat is je verwachtingen van die subwoofers? Een dergelijk formaat driver laat volgens mij niet echt een hoorbare bass horen.
Blijken beesten te zijn. Kijk maar op Youtube. Goede bassreflex en geluidsproductie. Alleen weet dus niet waar ik deze kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juice. schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:06:
[...]

Blijken beesten te zijn. Kijk maar op Youtube. Goede bassreflex en geluidsproductie. Alleen weet dus niet waar ik deze kan kopen.
Ik heb een Teufel Boomster, daarin zit ook een vrij kleine woofer, maar ik sta versteld hoe wat voor response dat ding heeft voor de maat. Het is dus wel degelijk mogelijk, alleen niet om hele hoge volumes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juice.
Kan iemand mij nog helpen om aan een van deze (liefste de 3 inch) subwoofers te komen? Kan ze alleen bij Parts-express in Amerika bestellen namelijk en dat wordt dan een duur iets.
Pagina: 1