Toon posts:

Retail discussie & enquete.

Pagina: 1
Acties:
  • 357 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In eerste instantie wil ik graag een discussie starten over hoe consumenten en winkeliers de toekomst van Retail zien. Met eindeloze faillissementen, lege winkelstraten en grote veranderingen lijkt me dit discussiepunt van grote waarde voor mijn afstudeeronderzoek.

Indien er personen zijn die eigenaar zijn van een eigen retail keten of winkelpand, wil ik u graag uitnodigen mijn enquete voor mijn afstudeeronderzoek in te vullen. Daarmee de voorwaarden van tweakers.net te respecteren. Nogmaals, discussie is meer dan gewenst.
De link naar de enquete is: *knip*

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 07-03-2016 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-10 13:32

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:20

Fiber

Beaches are for storming.

Die discussie loopt hier al...: De zonsondergang van fysieke winkels

En heb je toestemming voor deze enquête...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die toestemming zou ik graag willen hebben. Kan iemand mij helpen hoe? Wie kan ik benaderen en vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie ^^ . Daar dus eerst beginnen.

Uberhaupt hoort een dergelijk onderwerp niet in Algemene Zaken, maar in het Shopping Forum en dan kun je Perkouw en mij benaderen. Maar dan wel met een opzet waarom dit een discussiewaardig onderwerp is voor dit forum :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.