RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
Hoewel de fout in origine bij de nieuwsbron ligt, is hij vrij simpel te corrigeren door de bron vanaf het tweede woord te citeren, dus: 'EU "werkt aan wet om data bij bedrijven buiten EU op te eisen in strafzaken"'. Inderdaad opeisen ipv eisen.
nieuws: 'Europa werkt aan wet om data bij bedrijven buiten EU te eisen in str...
verlaad --> verlaagdBroadcom verlaad zijn bod, omdat het bedrijf het niet eens is met ...
Verlaagt, bedoel je. Tenzij er 'verlaagde' moest staan...carlo schreef op maandag 26 februari 2018 @ 22:59:
nieuws: 'Qualcomm is bereid tot overname door Broadcom voor som van 160 milja...
Broadcom verlaad zijn bod
verlaad --> verlaagd
De moet die zijn volgens mij?Deze Engelstalige 'ondertitels' komen tot stand via spraakherkenningtechnologie de gesproken teksten in een video omzet in woorden.
D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur
Verwijderd
verder te vertereren > verbeteren
In de inleiding:
Moet die zijn.Deze Engelstalige 'ondertitels' komen tot stand via spraakherkenningtechnologie de gesproken teksten in een video omzet in woorden.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
oeps...Dim schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:09:
[...]
Ik neem aan dat je "SanDisk introduceert micro-sd-kaart van 400GB met leessnelheid van 160MB/s" bedoelt.Ik zag precies dezelfde spelfout.
[ Voor 6% gewijzigd door P_Tingen op 27-02-2018 07:57 ]
... en gaat over tot de orde van de dag
Broadcom verlaad zijn bod
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
"Hij schiet (...), filmt hij (...), heeft hij (...), heeft hij (...) en is hij (...)"
Tante Betje...
Volgens mij moet Klein, Kleiman zijn.Onderdeel van het aangevoerde bewijs is een e-mail die Wright na de dood van Dave Kleiman aan zijn broer stuurde, waarin de Australiër toegeeft ongeveer 300.000 bitcoin te beheren voor Klein.
De naam Klein komt namelijk in het artikel verder helemaal niet voor.
"VodafoneZiggo", 5* zonder spatie en 1* met spatie
"Door de dominante positie van KPN en Vodafone Ziggo op de markt "
[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 27-02-2018 10:13 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
"De extractiediensten zien op het verkrijgen van gegevens van toestellen zonder roottoegang of het vereiste van een jailbreak."
Die "zien op het verkrijgen" en "het vereiste van een jailbreak" lijken me taalkundig niet helemaal fris.
Zelfde artikel, de introtekst spreekt over honderdduizenden bitcoin; hier mist een s. Het gaat namelijk nu niet om de valutanaam, maar om het ding zelf. Net als hondderdduizend euro, t.o.v. honderduizenden euro's. In dit geval dus: honderdduizenden bitcoins.yamahabest schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:10:
nieuws: Man die claimt bitcoin uitgevonden te hebben aangeklaagd voor miljard...
[...]
Volgens mij moet Klein, Kleiman zijn.
De naam Klein komt namelijk in het artikel verder helemaal niet voor.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Elk downlinksignaal ondersteunt een capaciteit tot 1GHz, waarbij de satelliet een totale capaciteit heeft van 3,5GHz. De eerste Quantum-satelliet zal opereren in de Ku-band, op frequenties van 12 tot 18 GHz.
Ik neem aan dat hier een downlink wordt bedoeld met 1 Gbit en niet 1GHz.
In de tabel staat twee keer de 20mm lens. Dat lijkt mij niet helemaal kloppen. Waarschijnlijk moet dat de 24mm zijn.
13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.
"De Quantum-satelliet beschikt over acht downlink beams die wat de diameter betreft kunnen variëren tussen 600 kilometer of maximaal een derde van de oppervlakte van de aarde."
of -> en
Mmm, in de bron staat '1GHz', maar ik laat de auteur er nog even naar kijken.dinnnozo schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:18:
https://tweakers.net/nieu...an-behoefte-op-aarde.html
Elk downlinksignaal ondersteunt een capaciteit tot 1GHz, waarbij de satelliet een totale capaciteit heeft van 3,5GHz. De eerste Quantum-satelliet zal opereren in de Ku-band, op frequenties van 12 tot 18 GHz.
De rest is gefikst.
Ja ik ga dat aanpassen, of beter gezegd, vooralsnog weghalen. Vond die parafrase in de bronlink van de woordvoerder van Eutelsat ook al vreemd, want hoe kan die capaciteit nou in GHz worden uitgedrukt? Waarschijnlijk is dat onjuist opgeschreven en dus ook nog eens door mijdinnnozo schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:18:
https://tweakers.net/nieu...an-behoefte-op-aarde.html
[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 27-02-2018 16:59 ]
The Wal Disney Company -> The Walt Disney Company
In de tweede en laatste alinea staat 'toezichtouder'.
Si vis pacem, para bellum
Tweede alinea, tweede regel:
Mist een k, moet hoogstwaarschijnlijk 'kinderen' zijn.Ook heeft de ESRB een pagina genaamd Parental Tools opgezet waarmee het ouders van gamende kinderen inzicht wil geven in manieren waarop ze tegen kunnen gaan dat inderen games met een bepaalde leeftijdrestrictie spelen. Ook staan op de pagina tips voor het beperken van de mogelijkheden tot het uitvoeren van in-gameaankopen op verschillende platforms.
[ Voor 4% gewijzigd door otandreto op 27-02-2018 22:29 ]
Door de constructie van de zin is het woord "met" overbodig geworden.De 5Z was daarom vooraf de smartphone waar we het meeste naar uit hebben gezien. Helaas bleek Asus hem zelf nog niet te hebben en konden we hem dus niet uitproberen. Dat is jammer, want met de 5Z is een van de interessantste aangekondigde smartphones van dit Mobile World Congress.
De Zenfone 5 Lite is een midrange-model met een 6"-scherm met een 18:9-verhouding, een Snapdragon 630 of 430 en 4 of 3GB geheugen. Vanwege de beperkte tijd hebben we besloten dat toestel links te laten liggen. De Max M1 had Asus niet liggen.
Tot slot
ooslag -> opslagDie prijs geldt vermoedelijk voor de versie met 4GB geheugen en 64GB ooslag.
[ Voor 55% gewijzigd door Gelunox op 28-02-2018 07:03 ]
PC: R9 5950X | 32GB | VEGA 64 Liquid Edition
"Deze" slaat volgens mij terug op het [Brown-]"onderzoek", het lidwoord wat dan gebruikt dient te worden is "dit".Het ging volgens deze Brown-onderzoek wel om zeer kleine hoeveelheden
Mijn reviews al gezien?
Verwijderd
Marktonderzoeksbureau Jon Peddie Research meldt dat miners in 201179 in totaal meer dan drie miljoen videokaarten hebben opgekocht. Daar zou een bedrag van in totaal 776 miljoen dollar mee zijn gemoeid.
Volgens onderzoeker Meredith MacGregor is het hierdoor waarschijnlijk dat Proxima b tijdens de enorme zonnevlam is gebombeerd met hoogenergetische straling.
Gebombardeerd?
T.Kreeftmeijer schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:33:
nieuws: Sigma kondigt negen prime-objectieven voor Sony FE-mount aan
In de tabel staat twee keer de 20mm lens. Dat lijkt mij niet helemaal kloppen. Waarschijnlijk moet dat de 24mm zijn.
Nee, nu staat er 2x 24mm in de tabel
Sigma heeft zowel en 20mm als een 24mm lens.
"De kwaliteit van het scherm en de camera zijn volgens de test 'vaak in orde' en zijn de verschillen doorgaans minimaal."
Tante Betje
Ja inderdaad dat bedoelde ik ook. Een 20f1.4 en 24f1.4.MadMarky schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:48:
[...]
[...]
Nee, nu staat er 2x 24mm in de tabel![]()
Sigma heeft zowel en 20mm als een 24mm lens.
@Delpozo
13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.
waarop ze tegen kunnen gaan dat inderen games met een bepaalde leeftijdrestrictie spelen
Er is een variant die alleen met pen-input werkt en een variant die een ook ook een toucschreen touchschreen heeft.
De suv is ongetwijfeld volledig, maar ik denk dat het hier om een 'volledig elektrische suv' gaat.Wat de volledige elektrische suv gaat kosten
Mother, will they like this song?
"Als de gebruiker nietsdoet," -> niets doet
Nietsdoen is niksen, lummelen, lanterfanten, maar hier wordt simpelweg bedoeld geen actie ondernemen.
[ Voor 98% gewijzigd door Ryan_ op 28-02-2018 16:55 ]
Tevens wordt in het artikel over MacGregor ten onrechte in mannelijke vorm geschreven.Aegir81 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:11:
nieuws: Astronomen zien enorme zonnevlam afkomstig van ster Proxima Centauri
Volgens onderzoeker Meredith MacGregor is het hierdoor waarschijnlijk dat Proxima b tijdens de enorme zonnevlam is gebombeerd met hoogenergetische straling.
Gebombardeerd?
Moet zijn: Thenen de If This Than That-dienst
Laatste alinea:
Dr mist een M3D Realms werd in 1987 opgericht en was in de jaren negentig bekend als uitgever van games als Duke Nukem 3D, Commander Keen en Wolfenstein 3D. In 2014 werd 3D Reals overgenomen door het Deense Interceptor Entertainment, de ontwikkelaar achter de Rise of the Triad-reboot uit 2013.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
De ontwikkelaar heet Voidpoint.Uitgever 3D Realms laat de game maken door ontwikkelaar Vodpoint.
- Eerste alinea, tweede zin:die de het passagiersgedeelte
- Tweede alinea, laatste zin:vlak bij het hoofdkantoor
- Derde alinea, laatste zin:studenten, van wie er
Overheidsinstantie onthult bestaan twee onaangekondigde iPads
Eerste alinea, eerste zin:
Euraziatische
SpaceX lanceert met succes twee eerste internetsatellieten
Eerste alinea, laatste zin:
ontkoppeld
AMS-IX wil Trusted Network Initiative na ddos-aanvallen nieuw leven inblazen
Tweede alinea, derde zin:
non-profitorganisatie
Virgin Hyperloop One toont ontwerp van prototype podcapsule
Tweede alinea, tweede zin:
twee verschillende indelingen van de capsules te zien, waarbij de ene [...] en de andere
Betere duiding van gesponsorde userreviews - Development-iteratie #126
„En verder hebben we…”, derde punt:
Tweakers-mok;
CTIVD vindt 'sleepwet' voldoende recht doen aan burgers en nationale veiligheid
- Inleiding:zowel aan de belangen van zowel de nationale veiligheid als aan de rechtsbescherming van de burger
- Eerste alinea, vierde zin:CTIVD
- Tweede alinea, eerste zin:98 procent [...] wordt vernietigd
- Vijfde alinea, derde zin:Daarvoor zijn 'extra capaciteit en deskundigheid ingeruimd'.
Dat moet, neem ik aan, een i7-8550U zijn.In de Brix Mini-barebones zitten de Core i5-8250U- en Core i7-855U-processors
"...twee de Core i7-8550U ana boord hebben."
"Intel-budgetgamesysteem" --> is juist geen game systeem
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
-> WelkWelke beleid heeft Tweakers m.b.t. het plaatsen van advertenties?
In de titel: voltooid
nieuws: Fastned opent eerste snellaadstation met 350kW-lader in Nederland
'Duurzaam hout' i.p.v. 'houd', lijkt me
Spelfout: "Duurzaam houd" lijkt me "hout" te zijn.
"in andere landen zijn er al een aantal 350kW-laadstations" --> in andere landen is er al een aantal.
aantal is onderwerp en enkelvoud, dus het werkwoord moet imho ook enkelvoud zijn.
Bij opzoeken blijkt beide te mogen, en wordt meervoud het meest gebruikt
http://www.taalwinkel.nl/...matica/een-aantal-iszijn/
http://taaladvies.net/taa...tal_een_mensen_waren_was/
[ Voor 8% gewijzigd door gwystyl op 01-03-2018 15:13 ]
"Het zesmotorige ruimtevaartuig behaalde...", moet natuurlijk gewoon zijn "Het zesmotorige vliegtuig behaalde..."
"De smartphone had namelijk een warmtecamera van Flir."
Het bedrijf heet FLIR, niet Flir, zie http://www.flir.eu/home/
de RX Vega M GH-gpu sneller is dan de Nvidia GTX 1050 Ti, maar wel langzamer dan de GTX 1060.
Betreft dit de 1060 3GB (1152 cuda cores) of de 1060 6GB (1280 cuda cores)?
6GB, voeg ik toe.dinnnozo schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:00:
https://tweakers.net/nieu...u-verschijnen-online.html
de RX Vega M GH-gpu sneller is dan de Nvidia GTX 1050 Ti, maar wel langzamer dan de GTX 1060.
Betreft dit de 1060 3GB (1152 cuda cores) of de 1060 6GB (1280 cuda cores)?
Ook het bedrijfsonderdeel dat zich richt op de ontwikkeling van accu's neemt is in omvang toegenomen. -> is
Voor een groot deel vertrouwd de commissie -> vertrouwt
[ Voor 40% gewijzigd door Repel Steel op 01-03-2018 19:31 ]
Ontwikkelaar Quantic Dream heeft voor het spel een 3d-engine ontwikkeld die voor realistische personages en scenes met mensenmenigten zou zorgen dan bij zijn vorige games -> Kromme zin.
"We hopen dat het zinvolle conversaties op gaan brengt" -> "op gaat brengen"
slimme videodeurbel-maker → slimmevideodeurbelmaker (want anders is de maker slim en niet de videodeurbel)'Amazon neemt slimme videodeurbel-maker Ring over voor meer dan miljard dollar'
2, dit → 2; ditRing maakt onder andere de Ring Video Doorbell 2, dit is in feite een deurbel met een camera en een grote accu.
Moet zijn...
De software van OnePlus, OxygenOS, licht dicht
...
...
De software van OnePlus, OxygenOS, ligt dicht
...
Ctrl4Dkn: ESP32 (Floor) Heat Controller With Daikin (Heatpump) Support - https://github.com/arnova/ctrl4dkn
dienden gebruikers aanvankelijk handmatig te installeren, via firmwareupdates -> firmware-updates
vertegenwoordig moet vertegenwoordigd zijn.Niet duidelijk is welke gamebedrijven vertegenwoordig zijn bij de bespreking.
Hier staat een h teveelAanvallers kunnen ip-adressen van udp-verkeer spoofen en verzoeken sturen naar de memchached-systemen
Behuizingen:
Mocht je er ooit nog een videokaart bij willen zetten, dan biedt deze Versa ruimte voor gpu's met een lengte tot 155 mm.
Als ik de product beschrijving bekijk, geld dit voor de cpu koeler hoogte. De grafische kaart kan 315mm lang zijn.
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
om die uit te buiten moeten gebruikers bijvoorbeeld overgehaald te worden naar een website te gaan -> te
schrijft Vintage is the New World
Gelinkte site heet Vintage is the New Old
Nu staat er "op gaat brengt"piderman schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 00:50:
nieuws: PS4-game Detroit: Become Human verschijnt 25 mei
"We hopen dat het zinvolle conversaties op gaan brengt" -> "op gaat brengen"
dat het plaatsen van berichten van bedrijven een in aparte zogeheten 'Explore Feed' -> in een
nieuws: Luchtverkeersleiding België toont op kaart waar piloten met drones mo...
een kaart in het leven geroepen waarop te zien is op welke plaatsen wel en niet geschikt zijn -> op
Het bedrijf meldt dat het aan het oplossing werkt en dat sommige verbindingen inactief zijn. -> een
Dit wijdt het bedrijf aan problemen met 'een upstreamprovider'. -> wijt (iets minder heilig
doordat de applicatie locatiegegevens van zijn gebruikers verzameld waarmee heatmaps worden gebouwd -> verzamelt
Dat maakt het gemakkelijker om op bepaalde locaties te achterhalen -> Die maken (het gaat over heatmaps)
die we al een eerder gezien hebben in de BBG.We houden het budget bescheiden -> spatie voor 'We'
Let op dat sodimm-ddr4-werkgeheugen moet kopen als je meer geheugen wilt. -> dat je
In vergelijkende testen, zoals de gelinkte review op Tweakers komt hij er net weer -> Tweakers,
reviews: Desktop Best Buy Guide - maart 2018
maar dat betaalt zich rijkelijk uit.Je kunt met dit systeem uiteraard alles -> spatie voor 'Je'
maar dankzij de krachtiger gpu aan boord van de processor kun je ook redelijk gamen -> krachtigere
Net als in het Intel-systeem hiervoor al aangegeven, is de MX500 is wederom een stabiele factor -> is
reviews: Desktop Best Buy Guide - maart 2018
zal er meer aandacht zijn voor monitoren met een specifieke gebruiksscenario -> specifiek
De prijs is recente significant gedaald bij meerdere winkels. -> recent
de muismat.De gunstig geprijsde Steelseries Qck is al jaren -> spatie voor 'De'
Eerste stukje:
Dat meldt de Franse ministers van Economische Zaken.
Ministers > minister
Verder blijkt dat de helft van de Nederlanders 'weleens software-updates uitstelt' en dat ongeveer twee derde van de ondervraagden denkt dat de kans toenemt dat ze in de toekomst te maken krijgen met internetcriminaliteit.
Threema for Android 3.4 / for iOS 3.0.6
Heel verwarrend. Ik was niet de enige die dacht dat het een messenger voor een oud Android OS is.
Beter: Threema 3.4 for Android / 3.0.6 for iOS
is niet juist.
https://sourceforge.net/p...on/45797/thread/1ef2ea9c/
dient te worden vervangen door
https://sourceforge.net/p...on/45797/thread/7058918a/
tonen een camera die zich in aan de bovenkant in de behuizing bevindt -> aan
nieuws: Porsche gaat zich bezighouden met ontwikkeling van autonome luchttaxi's
Volgens bronnen zou de autofabrikant al dichtbij een eerste ontwerp zijn, maar nog onduidelijk is hoe deze eruit ziet -> dicht bij + dat eruitziet (verwijst naar onderwerp)
Wanneer mogelijk een edit dat de app vastloopt op Android zodra je de app update en kiest gegevensdeling uit te schakelen (of eerder: niet terug in te schakelen). Ik zie dat dit al vaker op de Play Store wordt aangegeven. Ben benieuwd wat NPO's reactie is...
De muziekstreamingdienst Spotify heeft wereldwijd in totaal 159 miljoen actieve gerbruikers -> gebruikers
nieuws: Amazon bevestigt overname gamedatadienst Gamesparks
Amazon noch GameSparks heeft bekendgemaakt wel bedrag er met de overname is gemoeid -> welk
en dat het daarmee op nieuwe manieren gamebedrijven kan helpen -> dubbele spatie ertussen
"Hij stelt vast dat onder kinderen niet handbal of basketbal de grootste grootste concurrenten van voetbal zijn, maar het gebruik van 'digitale uitrusting'."
Één keer grootste lijkt me groot genoeg.
de directeur van de Duitse voetbalbond, heeft gezegd dat dat e-sports geen sportactiviteit is -> dat
en Schalke beheert ook een Europese e-sportsteam in League of Legends. -> Europees
Gepland -> geplande....heeft bepaald dat de op 6 maart gepland aandeelhoudersvergadering bij Qualcomm met minimaal dertig dagen moet worden uitgesteld.
In het antwoord op vraag 6 staat deze zin. Een dubbele "kon". Dat kon en kan nog steeds niet
Maar die laatste moet dan waarschijnlijk "te" zijn.
Google toont Bristlecone-quantumprocessor met 72 qubitsDat is het laatste wat ik kon doen om die wet wat meer onder controle kon krijgen
Laatste alinea, "voerig" heeft waarschijnlijk een e te veel.
IBM zei eind voerig jaar een prototype van een processor met 50 qubits te hebben gebouwd.
[ Voor 30% gewijzigd door otandreto op 06-03-2018 08:32 ]
reviews: Q&A Kees Verhoeven - 'Er zitten nog pijnpunten in de WIV 2017
Ik sprak toen over de waarborgen en de evaulatie, maar hij vertrouwde het niet.
Dit hoort m.i. in een apart topic thuis.HellFury schreef op maandag 5 maart 2018 @ 19:53:
"NPO voegt optie toe aan Start-app om gegevensdeling uit te schakelen"
Wanneer mogelijk een edit dat de app vastloopt op Android zodra je de app update en kiest gegevensdeling uit te schakelen (of eerder: niet terug in te schakelen). Ik zie dat dit al vaker op de Play Store wordt aangegeven. Ben benieuwd wat NPO's reactie is...
De rest is gecorrigeerd.
Dit topic is gesloten.
![]()