Om nog maar even de correcties op reviews: LG W7 oled - dunste tv voor de dikste portemonnee voort te zetten
zevenduizend -> zeven duizend
Waarom wordt het hier met hoofdletters gespeld in het kopje, terwijl op andere plekken deze afkorting (en anderen) in kleine letters staat?
Ik weet het, het is niet bon ton, maar iIk moet wel 3x diep zuchten als ik zulke fouten in hoofdartikelen zie staan. Het geeft de indruk dat de tekst en bijgevolg de test niet met veel aandacht opgesteld is.
telvisies -> televisiesEen belangrijke reden dat we vaak voor high-end-modellen kiezen is dat deze telvisies altijd als eerste door de fabrikanten worden voorzien door nieuwe technieken zoals oled, uhd en hdr.
momenst -> momentWij bekeken de 65"-instapper die op het momenst van schrijven voor zo'n zevenduizend euro in de Pricewatch stond.
zevenduizend -> zeven duizend
'Verzorgd' is hier persoonsvorm, derde persoon enkelvoud = stam + tTussen twee van deze strips is een grote rode ledbar aangebracht die een korte lichtshow verzorgd als je de tv aan- of uitzet.
Quick Acces -> Quick Access (meerdere keren)De verbeteringen aan de software stellen niet veel voor, maar Quick Acces is daadwerkelijk een handige nieuwe feature.
geen gebruikmaakt -> geen gebruik maakt zie ook Onze TaalAls je de tv wilt inzetten als monitor bij een pc, is het van belang dat de tv geen gebruikmaakt van chroma subsampling.
Pc -> pcPas nadat je in het inputmenu de juiste hdmi-ingang op 'Pc' hebt gezet...
Voltooid deelwoord van verspillen is verspild, niet verspilt.Bij lcd-televisies wordt er redelijk wat energie verspilt doordat het licht van de backlight grotendeels wordt tegengehouden.
Televisies -> televisieDankzij de soundbar klinkt de W7 veel beter dan een gemiddelde televisies.
(als kopje)HDR
Waarom wordt het hier met hoofdletters gespeld in het kopje, terwijl op andere plekken deze afkorting (en anderen) in kleine letters staat?
Verdeeld is hier derde persoon enkelvoud, stam + t!Het is prima mogelijk om de perfecte backlight voor een lcd te maken die het licht geheel uniform over het scherm verdeeld.
Hier mist een punt aan het einde van de zin.De gammagrafiek was voor de kalibratie al keurig en daar is weinig aan veranderd
Ik weet het, het is niet bon ton, maar iIk moet wel 3x diep zuchten als ik zulke fouten in hoofdartikelen zie staan. Het geeft de indruk dat de tekst en bijgevolg de test niet met veel aandacht opgesteld is.