Gefikst.
nieuws: Amerikaanse jury acht Russische creditcardhacker schuldig
Moet een spatie tussen hebben en verzameld.
4de alinea.
Moet een spatie tussen hebben en verzameld.
4de alinea.
nieuws: Securitybedrijven ontdekken drie zero days in iOS die actief werden m...
Canadeseen het Candese Citizen Lab. De twee kwamen de kwetsbaarheden op het spoor dankzij mensenrechtenactivist Ahmed Mansoor.
Review Note 7 Camera
7de alinea.
7de alinea.
zijn zo goed als of gelijk aan?De plaatjes die de camera maakt, zijn zo goed als dezelfde als die van de S7 en S7 edge, en daar zitten dus geen verrassingen.
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
nieuws: Securitybedrijven ontdekken drie zero days in iOS die actief werden m...
Vijfde alinea:
meest uitgebreid => uitgebreidst (?)
Vijfde alinea:
die => datVan de rapporten van de twee bedrijven is die van Citizen Lab het meest uitgebreid.
meest uitgebreid => uitgebreidst (?)
[ Voor 4% gewijzigd door Sleip op 26-08-2016 10:55 ]
https://tweakers.net/advertorials/back2coolNL05/
In de banner van de HP Laptop staat "Opslag: 228 GB SSD"
Dit moet volgens mij 128 GB zijn.
In de banner van de HP Laptop staat "Opslag: 228 GB SSD"
Dit moet volgens mij 128 GB zijn.
Edit; te snel gereageerd zie dat iemand anders dat al heeft gemeld. @gemekker
[ Voor 85% gewijzigd door goedt op 26-08-2016 12:56 ]
Verwijderd
nieuws: 'Sony en Panasonic werken met Japanse nationale omroep aan 8k-televis...
Tweeds alinea
Sony heeft dergelijke modellen al in het assortiment voor professioneel gebruik an Panasonic zei eerder
An is en.
Tweeds alinea
Sony heeft dergelijke modellen al in het assortiment voor professioneel gebruik an Panasonic zei eerder
An is en.
In nieuws: 'Sony en Panasonic werken met Japanse nationale omroep aan 8k-televis... :
Ik denk dat 'op' en 'om' beter omgewisseld kunnen worden.De twee bedrijven zetten in 2012 een plan om op samen oledpanelen voor televisies te ontwikkelen
In nieuws: Intel komt met 600p-serie van relatief goedkope nvme-ssd's:
Het is Geizhals, de s en de z moeten omgedraaid worden....maar bij de Duitse prijsvergelijker Geishalz...
Titel in nieuws: Beveiligingsonderzoeker vindt opnieuw xss-kwetsbaarheden bij drie Ned.... Ba moet waarschijnlijk banken zijn.
Nog meer moeite met het typen van banken:
Baken, zal wel banken moeten zijn.Van Dongen vertelde aan Tweakers: "Veel mensen doen vrij luchtig over xss-lekken, maar juist bij banken kunnen deze een grote impact hebben. Daarnaast zouden baken eigenlijk over websites met de beste beveiliging moeten beschikken."
[ Voor 33% gewijzigd door Cheap Apps op 26-08-2016 18:28 ]
Verwijderd
En een spatie achter het quote teken.Cheap Apps schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 18:23:
Titel in nieuws: Beveiligingsonderzoeker vindt opnieuw xss-kwetsbaarheden bij drie Ned.... Ba moet waarschijnlijk banken zijn.
[...]
Baken, zal wel banken moeten zijn.
nieuws: 'Twitter werkt manier om tijdlijn te filteren op basis van sleutelwoo...
Twitter werkt AAN manier ...
Twitter werkt AAN manier ...
nieuws: 'Twitter werkt manier om tijdlijn te filteren op basis van sleutelwoo...
In de koptekst ontbreekt het woord 'aan' : Twitter werkt aan manier .....etc.
In de koptekst ontbreekt het woord 'aan' : Twitter werkt aan manier .....etc.
Tweede alinea:
- Tussen 'tijdlijn.' en 'Op' staat een dubbele spatie.
- De laatste zin kun je alsvolgt lezen: "Op den duur zou de functie als een soort moderator gebruikt kunnen worden en op den duur zou de functie gebruikers ook bepaalde hashtags laten blokkeren, zo wisten de bronnen te vermelden." Vind ik een beetje een enge functie
.
Laatste alinea, laatste zin:
- alleen "konden", óf:
- "kunnen nu", óf:
- "konden tot nu toe", óf:
- ???
Ik kan uit de tekst niet echt opmaken wat er bedoeld wordt. Zoals het er nu staat, klopt het iig niet
. Overigens lijken me dit ook gewoon twee zinnen.
Tweede alinea:
- Komma? Dit is gewoon een nieuwe zin.Het persbureau meldt verder dat Twitter ongeveer een jaar aan de functie heeft gewerkt. Over de precieze werking van het filter is nog niet veel bekend, tot nu toe is alleen duidelijk dat de functie gebruikers in staat stelt om tweets met bepaalde woorden te weren uit hun tijdlijn. Op den duur zou de functie als een soort moderator gebruikt kunnen worden en gebruikers ook bepaalde hashtags laten blokkeren, zo wisten de bronnen te vermelden.
- Tussen 'tijdlijn.' en 'Op' staat een dubbele spatie.
- De laatste zin kun je alsvolgt lezen: "Op den duur zou de functie als een soort moderator gebruikt kunnen worden en op den duur zou de functie gebruikers ook bepaalde hashtags laten blokkeren, zo wisten de bronnen te vermelden." Vind ik een beetje een enge functie
Laatste alinea, laatste zin:
Konden nu? Beter lijkt me:Een filter op basis van woorden was er echter nog niet, gebruikers konden nu alleen accounts volledig blokkeren als deze ongewenst gedrag vertonen.
- alleen "konden", óf:
- "kunnen nu", óf:
- "konden tot nu toe", óf:
- ???
Ik kan uit de tekst niet echt opmaken wat er bedoeld wordt. Zoals het er nu staat, klopt het iig niet
Asus geeft bestanden vrij om hardware-uitbreidingen te maken met 3d-printer
Laatste alinea, tweede zin:
Roborace voert test uit met prototype van autonome raceauto
Tweede alinea, vierde zin:
Onderzoekers presenteren nieuwe aanval op encryptiealgoritmes 3DES en Blowfish
Onderschrift:
Hoi buurvrouw! Astronomen vinden planeet bij dichtstbijzijnde ster
HP maakt 'privacyscherm' voor tn-panelen laptops
Inleiding, laatste zin:
'I am doing a free operating system' - Linux viert vijfentwintigjarig bestaan
Facebook maakt kunstmatige intelligentie voor beeldherkenning open source
EU wil Google laten betalen voor gebruik van fragmenten nieuwsuitgevers
Inleiding, tweede zin:
Onderzoeker vindt opnieuw xss-kwetsbaarheden bij drie Nederlandse banken
Eerste alinea, tweede zin, toelichting bij „xss”:
Laatste alinea, tweede zin:
raadt gebruikers die nog aanpassingen willen maken, aan
Roborace voert test uit met prototype van autonome raceauto
Tweede alinea, vierde zin:
De aandrijving en elektronica van de DevBot zijn
Onderzoekers presenteren nieuwe aanval op encryptiealgoritmes 3DES en Blowfish
Onderschrift:
poisitie
Hoi buurvrouw! Astronomen vinden planeet bij dichtstbijzijnde ster
- Inleiding, tweede zin:het dichtste bij de zon
- Tweede alinea, derde zin:
Het is misschien beter om twee keer hetzelfde te gebruiken(?)Als zij bestaat, is er een kans dat hij een vast oppervlak heeft - Derde alinea, vierde zin:
Een van beide moet weg.en zou er met de huidige technologie er dus eeuwen over doen
HP maakt 'privacyscherm' voor tn-panelen laptops
Inleiding, laatste zin:
toetscombinatie
'I am doing a free operating system' - Linux viert vijfentwintigjarig bestaan
- Derde alinea, laatste zin:PowerShell en .net voor Linux beschikbaar zijn
- Laatste alinea, tweede zin:Linux is [...] en vormt het bijvoorbeeld de basis
Facebook maakt kunstmatige intelligentie voor beeldherkenning open source
- Eerste alinea, tweede zin:softwareonderdelen
- Tweede alinea, eerste zin:
- De ai [...] dat ze|zij niet geprogrammeerd krijgt hoe ze|zij voorwerpen moet herkennen
- en haar dan verteld wordt
- Tweede alinea, tweede zin:de ai [...] kan ze|zij dit werk zelf uitvoeren
- Derde alinea, eerste zin:Blinden en slechtzienden zouden door de ai verteld kunnen worden
EU wil Google laten betalen voor gebruik van fragmenten nieuwsuitgevers
Inleiding, tweede zin:
tweehonderd pagina's
Eerste alinea, tweede zin, toelichting bij „xss”:
cross-site scripting
Verwijderd
downloads: Total Commander 9.00 bèta 11
Deze negende bètarelease bevat naast de gebruikelijke bugfixes ook enkele nieuwe mogelijkheden.
Elfde.
Deze negende bètarelease bevat naast de gebruikelijke bugfixes ook enkele nieuwe mogelijkheden.
Elfde.
... en de codenaam voor Android 7.0 is 'Android N', Nougat is gewoon de naamP1nGu1n schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:08:
[...]
1e alinea, 2e zin
'Marshmallow' is niet de codenaam voor Android 6.0, maar toch gewoon de naam? De codenaam voor Android 6.0 was 'Android M'
Laatste zinGoogle bracht de nieuwe Android-versie, met de codenaam Nougat, vorige week uit.
[ Voor 3% gewijzigd door P1nGu1n op 28-08-2016 12:15 ]
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
En buiten dat , in de zin: Waar Codemasters in 2009 nog begon met een uitprobeerseltje op de Wii en PSP, is de Engelse studio nu al toe aan zijn achtste volwaardige Formule 1-game. F1 2016 is de tweede game die de studio geeft gemaakt voor de generatie consoles waar de Xbox One en PlayStation 4 toe behoren.Dreamvoid schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:18:
In de review over F1 2016: Het is 'top tier' niet 'top tear'.
"studio heeft gemaakt"
nieuws: Ubisoft stopt later dit jaar met Ghost Recon Online
titel vs eerste zin uit de eerste paragraaf:
titel vs eerste zin uit de eerste paragraaf:
Gaat het nu om Ghost Recon Online of Ghost Recon Phantoms?Ubisoft gaat stoppen met het aanbieden van de gratis online shooter Ghost Recon Phantoms.
In: reviews: De opvallende teruggang van tablets
Natuurlijk, in het afgelopen jaarkwam Apple met zijn iPad Pro-serie met ....
Natuurlijk, in het afgelopen jaarkwam Apple met zijn iPad Pro-serie met ....
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
reviews: Samsung Galaxy Note 7: een van de beste smartphones tot nu toe
Zie ook TaalAdvies en/of WelkLidwoord.
De prijs, dan ook de grootste.Het laatste minpunt is het grootste en dat is de prijs.
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 29-08-2016 08:37 ]
nieuws: Anker haalt in VS gevaarlijke usb-c-kabels terug
dat...blijkt uit het statement van Anker dt Google-engineer Benson Leung...
Het is 'het minpunt', dus ook 'het grootste'.CH40S schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 08:33:
reviews: Samsung Galaxy Note 7: een van de beste smartphones tot nu toe
[...]
De prijs, dan ook de grootste.
De rest is verbeterd.
Had even niet gezien dat grootste sloeg op minpunt idd.Delpozo schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 08:43:
[...]
Het is 'het minpunt', dus ook 'het grootste'.
De rest is verbeterd.
Be quiet Dark Base Pro 900 Review - Behuizing met maximale vrijheid
Op pagina twee: kartelmoeren moet kartelbouten zijn.
Op pagina twee: kartelmoeren moet kartelbouten zijn.
nieuws: 'Snapchat begint binnenkort met advertenties aangepast op gebruik'
De chatapp biedt sinds eind 2014 advertetenties,
De chatapp biedt sinds eind 2014 advertetenties,
Nvm. Is al gepost...
[ Voor 91% gewijzigd door Baserk op 29-08-2016 11:58 ]
Romanes eunt domus | AITMOAFU
nieuws: Vodafone start beperkte publieke test bellen via wifi en 4g
Eerste alinea:
Vierde alinea:
Eerste alinea:
krijgen => krijgtVoor de test is een Galaxy S6, S6 Edge, S7, S7 Edge of A5 nodig, die een voor deze test gemaakte update krijgen.
Vierde alinea:
gaat => gaanwaarbij de gespreksgegevens (...) naar servers van de provider gaat.
nieuws: KDE brengt eerste versie uit van Connect-app voor verbinding mobiel e...
of de desktop op afstand te versturen besturen
of de desktop op afstand te versturen besturen
nieuws: KDE brengt stabiele versie uit van Connect-app voor verbinding mobiel...
bijvoorbeeld door notificaties te ontvangen of de desktop op afstand te versturen
moet volgens mij besturen zijn
Is al gemeld zie ik
bijvoorbeeld door notificaties te ontvangen of de desktop op afstand te versturen
moet volgens mij besturen zijn
Is al gemeld zie ik
[ Voor 4% gewijzigd door robieNL op 29-08-2016 13:14 ]
nieuws: KDE brengt stabiele versie uit van Connect-app voor verbinding mobiel...
Edit: Haalt de forumsoftware automatisch dubbele spaties weg? Het staat nog wel in de bron, maar niet als ik het bericht verstuur.
Replayaanvallen of replay-aanvallen (als de eerste optie lastig leesbaar is). Er staat ook een dubbele spatie tussen desktop en weergeven.Daarmee moet Connect beter bestand zijn tegen man-in-the-middle- en replay aanvallen via het netwerk. Andere functies van de software zijn onder andere het op de desktop weergeven van het batterijniveau van de telefoon en het besturen van de muis via de smartphone.
Edit: Haalt de forumsoftware automatisch dubbele spaties weg? Het staat nog wel in de bron, maar niet als ik het bericht verstuur.
[ Voor 8% gewijzigd door debroervanhenk op 29-08-2016 13:21 ]
nieuws: 'Snapchat begint binnenkort met advertenties aangepast op gebruik'
In de header: Dat deed de chatapps tot nu toe niet, het past advertenties alleen aan op basis van geslacht en land.
Moet waarschijnlijk chatapp zijn?
In de header: Dat deed de chatapps tot nu toe niet, het past advertenties alleen aan op basis van geslacht en land.
Moet waarschijnlijk chatapp zijn?
reviews: F1 2016: veel racen, weinig simulatie
gemaakt --> gemaakteDe op de vorige pagina gemaakt vergelijking met Project Cars hangt toch
nieuws: 'FBI waarschuwde voor buitenlandse aanvallen op verkiezingswebsites VS'
't Is of IP-adressen of mailadressen. ip-mailadressen is onzin...verschillende ip-mailadressen gebruikten...
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Oeps, negeer dit. Geen spel- of tikfoutje.
[ Voor 94% gewijzigd door Stukfruit op 29-08-2016 15:57 ]
Dat zit wel Schnorr.
nieuws: Uitgelekte specs duiden op betere camera's in iPhone 7 en 7 Plus
Eerste zin, eerste zin na opening.
Eerste zin, eerste zin na opening.
is == inDe Weibo-gebruiker IS kwestie heeft eerder kloppende voorspellingen gedaan over Qualcomm- en Exynos-socs, waardoor enige waarde aan zijn onthullingen gehecht kan worden.
Eat the bugs, live in a pod
nieuws: Samsung brengt drie nieuwe gebogen gamemonitoren uit
2x reageertVerder reageert de geïntegreerde ledverlichting aan de achter- en onderzijde reageert op geluid uit games.
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
reviews: De opvallende teruggang van tablets
Inderdaad: met een tablet zonder belfunctie kun je veelal niet bellenDaarna komen, als je van minder groot naar steeds groter rekent, de 7"-apparaten zonder belfunctie. Veelal draaien ze Android, hebben ze schermverhoudingen als 16:10 en kun je er veelal niet mee bellen.

nieuws: Sony en Amazon geven geld terug aan ontevreden kopers No Man's Sky - ...
2e alinea 2e zin
3e alinea 1e zin
No Man's Sky kwam eerder deze maand uit en er werd door veel gamers naar uitgekeken
2e alinea 2e zin
GebruikersZGebruikers van het NeoGaf-forum meldden
3e alinea 1e zin
Ik mis het woordje "er" :No Man's Sky kwam eerder deze maand uit en werd door veel gamers naar uitgekeken
No Man's Sky kwam eerder deze maand uit en er werd door veel gamers naar uitgekeken
[ Voor 26% gewijzigd door ThePrutser op 30-08-2016 00:46 ]
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
reviews: Deus Ex: Mankind Divided - Verbeterd, maar niet perfect
Laatste pagina: "Gespeel op Windows"
Volgens mij mist de d?
Laatste pagina: "Gespeel op Windows"
Volgens mij mist de d?
Programmer - an organism that turns coffee into software.
nieuws: Rechter geeft toestemming voor livestreamen van uitleveringszaak Kim ...
quote: Lead-inDe zaak draait het om het hoger beroep over de uitlevering van Kim Dotcom aan de Verenigde Staten.
quote: Derde alineaAls de veroordeling in de VS plaatsvindt, kan de straf oplopen tot twintig jaar gevangenisstraf.
Ze zijn hersteld. Dank voor jullie opmerkzaamheid.
https://tweakers.net/nieu...nd-lang-in-app-store.html
Er wordt tot twee keer toe "Dribble" geschreven, terwijl de website eigenlijk "Dribbble" heet, met een extra 'b' dus.
Er wordt tot twee keer toe "Dribble" geschreven, terwijl de website eigenlijk "Dribbble" heet, met een extra 'b' dus.
nieuws: Sierra brengt classics op Steam uit
Ergens een 'l' vergeten.De oudste game is Poice Quest: Pursuit of the Death Angel uit 1987
Pagina: nieuws: Sony begint crowdfundcampagne voor tweede smartwatch met e-paper
Tweede alinea: "Daarnaast is er de keus uit een zilveren of een witte versie..."
Moet zijn: "Daarnaast is er de keus uit een zilveren en een witte versie..."
De zin "Daarnaast is er de keus uit een zilveren of een witte versie..." zegt mij dat ik kan kiezen uit een zilveren versie, maar wat valt er dan nog te kiezen, of ik kan kiezen uit een witte versie, maar ook hier: wat valt er dan te kiezen?
Tweede alinea: "Daarnaast is er de keus uit een zilveren of een witte versie..."
Moet zijn: "Daarnaast is er de keus uit een zilveren en een witte versie..."
De zin "Daarnaast is er de keus uit een zilveren of een witte versie..." zegt mij dat ik kan kiezen uit een zilveren versie, maar wat valt er dan nog te kiezen, of ik kan kiezen uit een witte versie, maar ook hier: wat valt er dan te kiezen?
nieuws: Sierra brengt classics op Steam uit
Caesar staat een aantal keer verkeerd geschreven. In de tekst staat Ceaser IV (Caesar IV) en in de tabel staat Ceasar (Caesar).
Caesar staat een aantal keer verkeerd geschreven. In de tekst staat Ceaser IV (Caesar IV) en in de tabel staat Ceasar (Caesar).
3e alinea, eerste zinEr zijn volgend de Commissie twee rulings afgegeven door Ierland, waardoor het bedrijf uit Cupertino sinds 1991 minder belasting betaalde
volgend -> volgens
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
nieuws: Apple moet Ierland dertien miljard euro aan belastingsvoordeel terugb...
Die zin loopt niet helemaal lekker en volgens mij is dan -> datOok kan het totale bedrag nog worden verlaagd, als andere landen op basis van het onderzoek van de Commissie tot de conclusie komen dan Apple in die landen meer belasting had moeten betalen.
Ik weet het niet helemaal zeker, maar in de U-series tabel van het volgende artikel:
reviews: Kaby Lake: dezelfde architectuur, maar iets sneller
..wordt gerept over DDR5, moet dit niet DDR4 zijn? DDR5 is nog niet uit? GDDR5 natuurlijk wel, maar da's wat anders.
..wordt gerept over DDR5, moet dit niet DDR4 zijn? DDR5 is nog niet uit? GDDR5 natuurlijk wel, maar da's wat anders.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Jazeker, fixedPD2JK schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:05:
Ik weet het niet helemaal zeker, maar in de U-series tabel van het volgende artikel:
nieuws: 'Europese netneutraliteit legt meer nadruk op belang van gebruikers'
Richtsnoeren is geen Nederlands. Moet Richtlijnen zijn. Ergens een google translation gebruikt?
Richtsnoeren is geen Nederlands. Moet Richtlijnen zijn. Ergens een google translation gebruikt?
binaries? www.binaries4all.nl
Gefikst 
Zie: https://www.europa-nu.nl/id/vh7dou1h8az4/richtsnoer
Het is Nederlands: http://woordenlijst.org/#/?q=richtsnoerenjpfx schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:11:
nieuws: 'Europese netneutraliteit legt meer nadruk op belang van gebruikers'
nieuws: CD Project Red brengt 'Game of the Year'-editie van The Witcher 3 uit
De bundel betaat uit de game ...
Verwijderd
Video als aanvulling op reviews: Kaby Lake: dezelfde architectuur, maar iets sneller
YouTube: Intel 7th Gen Core: Navin Shenoy Describes Intel’s 7th Gen Int...
YouTube: Intel 7th Gen Core: Navin Shenoy Describes Intel’s 7th Gen Int...
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2016 20:18 ]
in:
Europese-netneutraliteit-legt-meer-nadruk-op-belang-van-gebruikers.html
Richtsnoeren is echt geen Nederlands. Ik snap dat jullie guidelines wilden vertalen. Maar kom op zeg, dit is echt niveau van een pannenkoek
. Richtlijnen dat is wat jullie bedoelen.
Richtsnoeren is echt geen Nederlands. Ik snap dat jullie guidelines wilden vertalen. Maar kom op zeg, dit is echt niveau van een pannenkoek

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark
Foutjes gefikst. Dank voor het melden 

Maar dat zijn ook pannekoeken zeker
Blijkbaar roept het gebruik van het woord echter veel weerstand op. We zullen nog eens overwegen of er een alternatief is. Voor zover ik begreep van de auteur, die een juridische achtergrond heeft, zijn richtsnoeren in feite iets anders dan richtlijnen.
MenN schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:59:
in:
Richtsnoeren is echt geen Nederlands. Ik snap dat jullie guidelines wilden vertalen. Maar kom op zeg, dit is echt niveau van een pannenkoek. Richtlijnen dat is wat jullie bedoelen.

En: https://www.acm.nl/nl/pub...ren-over-netneutraliteit/
Maar dat zijn ook pannekoeken zeker
Blijkbaar roept het gebruik van het woord echter veel weerstand op. We zullen nog eens overwegen of er een alternatief is. Voor zover ik begreep van de auteur, die een juridische achtergrond heeft, zijn richtsnoeren in feite iets anders dan richtlijnen.
Intels nieuwe Kaby Lake-processors - Dezelfde architectuur, maar iets sneller
" maar het idle-verbruik zou vrij onveranderd zijn. "
of: zou " vrijwel " onveranderd zijn ?
" maar het idle-verbruik zou vrij onveranderd zijn. "
of: zou " vrijwel " onveranderd zijn ?
Weer wat geleerd. Woord te danken aan de EU?
Xtuv schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:58:
Gefikst
[...]
Het is Nederlands: http://woordenlijst.org/#/?q=richtsnoeren
binaries? www.binaries4all.nl
Eerste alinea, tweede zin, volledige naam van „xss”:
NASA-verkenner nadert Jupiter dichter dan ooit tevoren
Inleiding, tweede zin:
De opvallende teruggang van tablets - De tijd dat iedereen een tablet wilde is voorbij
Paragraaf „Vernieuwing: vooral mee met telefoons”:
'FBI waarschuwde voor buitenlandse aanvallen op verkiezingswebsites VS'
Onderzoekers zetten usb-drive in om data te versturen met radiogolven
Eerste alinea, tweede zin, volledige naam van „xss”:
cross-site scripting
NASA-verkenner nadert Jupiter dichter dan ooit tevoren
Inleiding, tweede zin:
slaagde een ruimtevaartuig erin zo dicht bij de gasplaneet te komen
De opvallende teruggang van tablets - De tijd dat iedereen een tablet wilde is voorbij
Paragraaf „Vernieuwing: vooral mee met telefoons”:
- Eerste alinea, tweede zin:zijn vooral dezelfde als die in smartphones ook terug te vinden zijn.
- Tweede alinea, laatste zin:picture-in-picturefunctie
'FBI waarschuwde voor buitenlandse aanvallen op verkiezingswebsites VS'
- Inleiding, eerste zin:een waarschuwing van de FBI in handen gekregen, waarin de dienst waarschuwt
- Tweede alinea, derde zin:een van de adressen
Onderzoekers zetten usb-drive in om data te versturen met radiogolven
- Eerste alinea, derde zin:
ofstandaard-usb-drivestandaard usb-drive - Tweede alinea, tweede zin:usb-drive
nieuws: Lenovo komt met tablet die voorzien is van oppervlak om notities te k...
... zodat er direct op de digitser ...
nieuws: ConsumentenClaim brengt dagvaardingen uit tegen providers om 'gratis'...
Volgens de organisatie komt het vaak voor dat klanten ook na het verlengen van hun contract geen nieuw toestel uitkiezen, waardoor zij voor de oude telefoon blijven betalen. Dit zou bij twaalf procent van de klanten het geval zijn, waardoor inmiddels bijna een miljoen klanten te veel zouden hebben betaald. De bedragen die de klanten op deze manier betalen, liggen tussen de twintig en dertig euro.
Per jaar? Per maand? Per dag?
Volgens de organisatie komt het vaak voor dat klanten ook na het verlengen van hun contract geen nieuw toestel uitkiezen, waardoor zij voor de oude telefoon blijven betalen. Dit zou bij twaalf procent van de klanten het geval zijn, waardoor inmiddels bijna een miljoen klanten te veel zouden hebben betaald. De bedragen die de klanten op deze manier betalen, liggen tussen de twintig en dertig euro.
Per jaar? Per maand? Per dag?
serieus dit is voor het eerst dat ik dit topic zie. grappig om te zien dat zoveel mensen zich bezig houden met spel en tik fouten...
ik denk who cares, maar er is schijnbaar genoeg animo voor. Iemand ooit gedacht om dit topic van naam te veranderen in: Het grote Taalnazi topic?
ik denk who cares, maar er is schijnbaar genoeg animo voor. Iemand ooit gedacht om dit topic van naam te veranderen in: Het grote Taalnazi topic?

Geen haar op ons hoofd! De reacties in ons Forum houden ons juist scherp en leveren een belangrijke bijdrage aan de kwaliteit van Tweakers. Dat geldt ook voor de reacties in dit S&T-topic, want kwaliteit betreft zowel vorm als inhoud. Hoe onbeduidend een enkel tikfoutje ook moge lijken, alle verbeteringen bij elkaar maken wel degelijk een significant verschil.
Verwijderd
reviews: Samsung Gear S3: vooral groter, maar ook strakker
Net boven de eerste fotos:
maar is gericht op mensen die van een horlogek met een sportieve uitstraling houden.
Net boven de eerste fotos:
maar is gericht op mensen die van een horlogek met een sportieve uitstraling houden.
downloads: GeForce Game Ready Driver 372.70 WHQL
Laatste zin van opening.
Laatste zin van opening.
De changelog laat verder natuurlijk bugfixes zien en een issues die wel al bekend zijn, maar waar nog aan gewerkt wordt.
In "Apple voegt 2TB optie toe"
"Microsoft heeft 1TB voor zeven euro in de maand op Onedrive. Google biedt met OneDrive meer mogelijkheden, maar na 1TB voor 9,99 euro per maand is de volgende optie 10TB voor 99,99 euro per maand."
Drive is van Google, OneDrive van Microsoft.
"Microsoft heeft 1TB voor zeven euro in de maand op Onedrive. Google biedt met OneDrive meer mogelijkheden, maar na 1TB voor 9,99 euro per maand is de volgende optie 10TB voor 99,99 euro per maand."
Drive is van Google, OneDrive van Microsoft.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
nieuws: Uitgelekte richtlijn bevestigt EU-plannen voor rechten nieuwsuitgevers
De tweede "komt" hoort er niet.Bovendien komt het voorgestelde verbod op geo-blocking komt niet terug in de plannen, zo merkte de Europese burgerrechtenorganisatie EDRi op.
Naast de melding van ADQ hier vlak boven:
Naast de melding van ADQ hier vlak boven:
Vorig jaar presenteerde Samsung op elektronicabeurs IFA in Berlijn de Gear S2.Vorige jaar presenteerde Samsung op elektronicabeurs IFA in Berlijn de Gear S2.
Het eerste dat opvalt als je de Gear S3 vast hebtHet eerste dat opvalt als je Gear S3 vast hebt
De Gear S3 is er echter ook in een Frontier-versie.De Gear S3 is er echter ook in een Fontier-versie.
Het uiterlijk van de Frontier is dan ook wat grover dan dat van de Classic-versie.De uiterlijk van de Fontier is dan ook wat grover dan die van de Classic-versie.
[ Voor 12% gewijzigd door torp op 31-08-2016 22:03 ]
ConsumentenClaim dagvaardt providers om 'gratis' toestellen
Eerste alinea, eerste zin:
Eerste alinea, eerste zin:
door hun een all-inabonnement te verkopen
Edit: never mind, was al genoemd.
Eerste woord, eerste zin:
[quote]Vorige jaar...[/quote]
Eerste woord, eerste zin:
[quote]Vorige jaar...[/quote]
[ Voor 9% gewijzigd door Concept8 op 01-09-2016 07:52 . Reden: Oud nieuws ]
nieuws: Apple voegt 2TB-optie toe aan iCloud
... Google biedt met OneDrive meer mogelijkheden ...
Moet 'Google Drive' zijn, OneDrive is namelijk van Microsoft.
... Google biedt met OneDrive meer mogelijkheden ...
Moet 'Google Drive' zijn, OneDrive is namelijk van Microsoft.
https://tweakers.net/nieu...everingen-wafers-aan.html
In de laatste zin
Met regelmatig worden....
Moet Zijn
Regelmatig worden
Of
Met regelmaat worden
In de laatste zin
Met regelmatig worden....
Moet Zijn
Regelmatig worden
Of
Met regelmaat worden
Het Samsung Gear S3 preview artikel is een populair artikel hier... Beetje haastig geschreven?
ik heb ook nog een foutje ontdekt
De een na laatste alinea
De een na laatste alinea
De tweede 'zal' lijkt mij overbodig.De Gear S2 zal nog gewoon verkocht zal worden voor een lagere prijs.
[ Voor 6% gewijzigd door ThePrutser op 01-09-2016 10:26 ]
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Aangepast!
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Uit: nieuws: TomTom introduceert Touch-fitnesstracker en drie nieuwe sporthorloges (nieuwe producten Tomtom).
Inleiding:
Inleiding:
2e alinea:met de naam 'Touch' angekondigd.
En ook:moet worden om nieuw routers te lopen
Naast gps zijn de horloges voorzien van gps en een versnellingsmeter, gyroscoop en kompas
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
nieuws: TomTom introduceert Touch-fitnesstracker en drie nieuwe sporthorloges
De Touch is vanaf oktober verkrijgbaar voor 149 euro. Ook voor de horloges geldt dat deze in oktober beschikbaar zijn voor een prijs vaan 129 euro voor het goedkoopste model en 249 euro voor het model met hartslagmeter en muziekopslag. De Adventurer kost 299 euro.
De Touch is vanaf oktober verkrijgbaar voor 149 euro. Ook voor de horloges geldt dat deze in oktober beschikbaar zijn voor een prijs vaan 129 euro voor het goedkoopste model en 249 euro voor het model met hartslagmeter en muziekopslag. De Adventurer kost 299 euro.
[ Voor 27% gewijzigd door MrRobot op 01-09-2016 11:43 ]
reviews: Desktop Best Buy Guide - September 2016
De Acer Predator:
De Acer Predator:
De komma voor "en" hoeft niet en "alleN gebruik van"Met een resolutie van 1920x1080 beeldpunten zijn er alleen g-sync-monitoren met een refreshrate van 144Hz en hoger, en die maken alle gebruik van tn-panelen.
nieuws: TP Vision kondigt Philips-oled-tv met Ambilight aan
De punt tussen LG & Display moet een spatie zijn.De Philips 901F is de eerste oled-tv van TP Vision. In 2014 bleek al dat de fabrikant met een dergelijk model zou komen en daarvoor een paneel van LG.Display zou gebruiken.
in nieuws: SpaceX-raket ontploft tijdens test twee dagen voor lancering
De raket zou een Amos 6-communicatiesatelliet van het Israëlische Spacecom in een baan om de aarde brengen. Het ongeluk gebeurde vermoedelijk tijdens een static fire test, schrijft De Volkskrant. De static fire test is een test waarbij technici checken of alle systemen van een raket werken door de motoren vast een keer aan te zetten. Dit doet SpaceX voor elke lancering. Dit gebeurt voor elke 'echte' lancering, om te kijken of alle systemen goed werken.
De raket zou een Amos 6-communicatiesatelliet van het Israëlische Spacecom in een baan om de aarde brengen. Het ongeluk gebeurde vermoedelijk tijdens een static fire test, schrijft De Volkskrant. De static fire test is een test waarbij technici checken of alle systemen van een raket werken door de motoren vast een keer aan te zetten. Dit doet SpaceX voor elke lancering. Dit gebeurt voor elke 'echte' lancering, om te kijken of alle systemen goed werken.
^^^
Grappig, ik zou juist redeneren dat die hele laatste zin juist weg moet, omdat alles wat erin staat al is genoemd in de vorige zinnen (dat het voor elke lancering gebeurt en dat het gedaan wordt om alle systemen te checken).
Zo dus:
Grappig, ik zou juist redeneren dat die hele laatste zin juist weg moet, omdat alles wat erin staat al is genoemd in de vorige zinnen (dat het voor elke lancering gebeurt en dat het gedaan wordt om alle systemen te checken).
Zo dus:
De static fire test is een test waarbij technici checken of alle systemen van een raket werken door de motoren vast een keer aan te zetten. Dit doet SpaceX voor elke lancering. Dit gebeurt voor elke 'echte' lancering, om te kijken of alle systemen goed werken.
[ Voor 40% gewijzigd door .oisyn op 01-09-2016 17:18 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ah, datzelfde schreef ik net ook al hier 
Hmmbob in "SpaceX-raket ontploft tijdens test twee dagen voor lancering"
Hmmbob in "SpaceX-raket ontploft tijdens test twee dagen voor lancering"
Sometimes you need to plan for coincidence
nieuws: Qualcomm toont eigen vr-headset met hogere schermresolutie dan Rift e...
De headset draait, uiteraard, op een soc die de Amerikaanse fabrikant zelf produceert.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
nieuws: Provincie Groningen wil providers overhalen snel internet aan te legg...
Is er wellicht iets misgegaan in de titel van dit nieuwsbericht?
Provincie Groningen wil providers overhalen snel internet aan te leggen met pot
Pot? Pot met geld? Of is POT een afkorting oid? Of? Ja, wat eigenlijk?
En de geldverdeling klopt ook niet in het tweakers artikel versus het officiële persbericht:
http://www.provinciegroni...a4f740b94dd586bc1c2400500
De provincie Groningen, de Economic Board Groningen (EBG) en de Nationaal Coördinator Groningen (NCG) stellen samen een regeling van 40 miljoen euro beschikbaar voor de aanleg van snel internet in de provincie Groningen. De provincie Groningen stelt 30 miljoen euro beschikbaar in de vorm van een lening en de EBG en de NCG elk 5 miljoen in de vorm van een subsidie. De subsidie is speciaal bedoeld voor de negen gemeenten in het aardbevingsgebied. Met de regeling moeten Groningers die nu nog geen breedbandverbinding hebben ook kunnen profiteren van de voordelen van snel internet. Daarbij wordt het aardbevingsgebied als eerste ontsloten. De regeling is bedoeld voor marktpartijen en bewonersinitiatieven die voor een groot aantal adressen tegelijk snel internet in de provincie willen aanleggen. Het doel is dat eind 2018 alle inwoners van de provincie kunnen beschikken over snel internet.
Geld is van de provincie en de EBG + NCG, niet van de gemeente...
Is er wellicht iets misgegaan in de titel van dit nieuwsbericht?
Provincie Groningen wil providers overhalen snel internet aan te leggen met pot
Pot? Pot met geld? Of is POT een afkorting oid? Of? Ja, wat eigenlijk?
En de geldverdeling klopt ook niet in het tweakers artikel versus het officiële persbericht:
http://www.provinciegroni...a4f740b94dd586bc1c2400500
De provincie Groningen, de Economic Board Groningen (EBG) en de Nationaal Coördinator Groningen (NCG) stellen samen een regeling van 40 miljoen euro beschikbaar voor de aanleg van snel internet in de provincie Groningen. De provincie Groningen stelt 30 miljoen euro beschikbaar in de vorm van een lening en de EBG en de NCG elk 5 miljoen in de vorm van een subsidie. De subsidie is speciaal bedoeld voor de negen gemeenten in het aardbevingsgebied. Met de regeling moeten Groningers die nu nog geen breedbandverbinding hebben ook kunnen profiteren van de voordelen van snel internet. Daarbij wordt het aardbevingsgebied als eerste ontsloten. De regeling is bedoeld voor marktpartijen en bewonersinitiatieven die voor een groot aantal adressen tegelijk snel internet in de provincie willen aanleggen. Het doel is dat eind 2018 alle inwoners van de provincie kunnen beschikken over snel internet.
Geld is van de provincie en de EBG + NCG, niet van de gemeente...
[ Voor 54% gewijzigd door ehtweak op 01-09-2016 20:58 ]
nieuws: Provincie Groningen wil providers overhalen snel internet aan te legg...
'De gemeente is bereid dertig miljoen euro uit te lenen ...' Moet volgens mij zijn 'De provincie is bereid ...'
En deze:
'Het is de bedoeling dat dankzij de regeling eind 2018 elke Groningen de beschikking kan hebben over een snelle, vaste internetverbinding.'
Daar moet 'elke Groninger' staan denk ik ipv 'elke Groningen'.
'De gemeente is bereid dertig miljoen euro uit te lenen ...' Moet volgens mij zijn 'De provincie is bereid ...'
En deze:
'Het is de bedoeling dat dankzij de regeling eind 2018 elke Groningen de beschikking kan hebben over een snelle, vaste internetverbinding.'
Daar moet 'elke Groninger' staan denk ik ipv 'elke Groningen'.
[ Voor 70% gewijzigd door Romeo op 01-09-2016 21:58 ]
Dit topic is gesloten.