Volgens mij moet dit miljard zijn.
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
Dat moet denk ik: geïntimideerd zijn
Balck List = Black List
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
"als" moet zijn: "dan"
[ Voor 43% gewijzigd door NaN op 28-07-2016 14:33 ]
Uhm... nee, hoor.
Het nieuws gaat erover dat een app een nieuwe naam krijgt. Het gaat niet om twee aparte apps.
Gezien alleen de naam veranderd is "als" dus goed.
Tenzij je ergens IN het artikel bedoelt, dan kan het misschien...
I stand corrected, dat is een heeeele andere invalshoek!JelleDJs schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:57:
[...]
Uhm... nee, hoor.
Het nieuws gaat erover dat een app een nieuwe naam krijgt. Het gaat niet om twee aparte apps.
Gezien alleen de naam veranderd is "als" dus goed.
Tenzij je ergens IN het artikel bedoelt, dan kan het misschien...
Excuus. (quootjes om de namen heen had mij een ander idee gegeven, maar ik geef toe, ik had het artikel niet eens gelezen!)
[ Voor 12% gewijzigd door NaN op 28-07-2016 15:05 ]
Het is vervangen DOOR, ik begrijp niet precies waarom iedereen het tegenwoordig opeens over vervangen VOOR heeft
[ Voor 17% gewijzigd door M_V op 28-07-2016 18:39 ]
"Nvidia heeft altijd ontkent.."
Moet 'ontkend' zijn natuurlijk
Eerste zin: Toen de D3300 net uitkwam werd hij geleverd met de AF-S 8-55mm f/3.5-5.6G VR II
Dit moet 18-55 mm zijn, niet 8-55.
Eerste alinea, laatste zin:
app-updates die de via de Play Store gepubliceerd worden
Wikileaks lekt 19.252 e-mails Democratische partij VS inclusief info donateurs
- Titel;
inleiding, eerste zin;
eerste alinea, tweede zin;
eerste alinea, vijfde zin;
laatste alinea, eerste zin;
laatste alinea, tweede zin;
laatste alinea, vierde zin:WikiLeaks - Laatste alinea, derde zin:hebben de Taliban verklaard
Democraten VS: Russen manipuleren verkiezingen met bij hack gestolen e-mails
- Eerste alinea, eerste zin:WikiLeaks
- Derde alinea, tweede zin:smileys
Europol start samenwerking met politie en beveiligingsbedrijven tegen ransomware
- Derde alinea, derde zin:verwacht hij
- Laatste alinea, eerste zin:wordt de nadruk gelegd op op twee boodschappen: het niet-betalen
- Laatste alinea, tweede zin:de optie voor niet-betalen
EU-privacytoezichthouder wil verbod op doorbreken encryptie van communicatie
- Inleiding, eerste zin:in een een nieuw voorstel
- Tweede alinea, eerste zin:technologieonafhankelijke
- Laatste alinea, laatste zin:EDPS
SIDN detecteert honderden .nl-phishingsites met populaire merknamen
Vierde alinea, laatste zin:
SNS, SRH
NIST acht sms ongeschikt voor tweetrapsauthenticatie
Derde alinea, laatste zin:
privécommunicatie
Aanval laat kwaadwillenden ondanks https volledige url's inzien
Derde alinea, tweede zin:
om deze tegen te gaan
LastPass brengt update uit voor Firefox-addon die kwetsbaarheid bevatte
Inleiding, eerste zin:
dat het lek dat eerder vandaag werd ontdekt, in
Android-ontwikkelaars voorzien Linux-kernel van aanvullende bescherming
Eerste alinea: dubbele spatie tussen tweede en derde zin.
Het inlijven nat NetSuite brengt Oracle in een betere positie om met SAP te concurreren
nat moet van zijn
2e alinea, 3e zin:
Eén "de" is genoeg.Dit wijst mogelijk op het kloppen van het gerucht dat de de smartphone een ip68-certificering heeft, wat inhoudt dat het apparaat tot een meter diep waterdicht is.
6e alinea, 2e zin:
Ja, die zin klopt gewoon niet, vooral door het woordje "gebruikmaken". Suggestie: "maakt gebruik". Bovendien (tenminste op mijn scherm) valt de "c." nét op de volgende regel. Staat niet zo netjes.De telefoon meet volgens renders 15,35x73,9mm en gebruikmaken van usb-c.
[ Voor 19% gewijzigd door JelleDJs op 29-07-2016 12:41 ]
Duidelijk zin-omdraai-dingetjeJelleDJs schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:39:
nieuws: 'Samsung Galaxy Note 7 komt op 16 augustus beschikbaar'
2e alinea, 3e zin:
[...]
Eén "de" is genoeg.
6e alinea, 2e zin:
[...]
Ja, die zin klopt gewoon niet, vooral door het woordje "gebruikmaken". Suggestie: "maakt gebruik". Bovendien (tenminste op mijn scherm) valt de "c." nét op de volgende regel. Staat niet zo netjes.
Op het kaartje van de route staat Urecht. Dat moet natuurlijk Utrecht zijn
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
3e alinea, eerste zinOok is het simpeler geworden om containers te koppelen binnen de applicatie aan het hostsysteem en vervolgens aan het netwerk waar de computer zich op bevindt. Ook is het mounten van andere volumes die aan het host-systeem gekoppeld zijn, makkelijk.
woordherhaling
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Daarnaast een SQLite-alternatief een uitkomst bieden, bijvoorbeeld door versleutelde CoreData te gebruiken.
Daar moet het woordje "kan" tussen denk ik :-)
Er is iemand druk mee bezig! Plaatjes duren wat langer om te fixen (en de locatie van de hoofdstad wordt ook aangepastZeror schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:56:
plan: Win prijzen op de Tweakers Express: maak kans op monitoren, laptops en ...
Op het kaartje van de route staat Urecht. Dat moet natuurlijk Utrecht zijn
De zinnen en de overbodige woordjes zijn weer weg inderdaad, maar de "c." van "usb-c." staat nog steeds hinderlijk op een aparte regel.letatcest schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:39:
[...]
Duidelijk zin-omdraai-dingetjeEn weer bij!
De 6e alinea is die te vinden.
Daar kan ik helaas niets aan doen (bij mij staat het trouwens wel op één regel...)JelleDJs schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:59:
[...]
De zinnen en de overbodige woordjes zijn weer weg inderdaad, maar de "c." van "usb-c." staat nog steeds hinderlijk op een aparte regel.
De 6e alinea is die te vinden.
Eerste zin van het artikel: Het is mogelijk om chats uit van WhatsApp die verwijderd zijn, terug te halen.
Lijkt me dat dit ofwel "uit", ofwel "van" dient te zijn.
You are not a beautiful and unique snowflake.
Opent met : Blizzard heeft in Sjanghai
Neem aan dat de vinger op op de J ipv de H terecht kwam? En dat er Shanghai moet staan.
Het bedrijf Nu Dot Co heeft 135 miljoen euro, omgerekend ongeveer 121 miljoen euro, betaald voor het verkrijgen van het .web-topleveldomein.
"135 miljoen euro, omgerekend ongeveer 121 miljoen euro,"
van euro naar euro moet natuurlijk dollar naar euro zijn
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
geek: Beveiligingsbedrijf bouwt drone om tot hackplatform
De drone zal zijn ronden maken of de BlackHat-conferentie, die volgende week in Las Vegas plaatsvindt.
moet denk ik op zijn
"een zonnecentrale moet verschijnen die 1000MW aan energie genereert"
De Watt is geen eenheid van energie, maar van vermogen. Dus dit kan beter worden:
"een zonnecentrale moet verschijnen die 1000MW genereert"
"Wordt Plus of Elite abonnee en wij sturen 'm naar je op." => "Word Plus..."
Blizzard heeft in Sjanghai informatie vrijgegeven over het volgende uitbreidingspakket voor Heartstone met de titel One Night in Karazhan.
Hearthstone, niet Heartstone.
Tweede alinea, tweede zin
overzichtelijk al → overzichtelijk, alHet leven was nog overzichtelijk al sprongen bewegende gifjes je overal tegemoet.
Derde alinea, eerste zin
Omdat "cadeau-adviezen" meervoud is en onderwerp van de zin, hoort "loog" dat ook te zijn. Het is dus "logen".De cadeau-adviezen na de eerste SysAdmin Day loog er dan ook niet om, (…)
nieuws: 'Delen van verwijderde chats te herstellen bij WhatsApp'
Op verscheidene plekken wordt het woord "backup" gebruikt, maar dat wordt in het Nederlands als "back-up" geschreven (zie ook http://woordenlijst.org/#/?q=back-up):
- Eerste alinea, derde zin
- Derde alinea, derde zin
- Derde alinea, vierde zin
- Derde alinea, vijfde zin
- Derde alinea, zesde zin
- Vierde alinea, eerste zin
- Vierde alinea, vierde zin
- Vijfde alinea, eerste zin
[ Voor 34% gewijzigd door richy3908 op 31-07-2016 10:17 ]
Tweede zin, eerste alinea na opening.
"...al is ingevuld."Door op de widget te klikken wordt een Google Alert-pagina geopend waarop de naam als is ingevuld.
[ Voor 53% gewijzigd door HMC op 31-07-2016 12:21 ]
Eat the bugs, live in a pod
In de op een na laatste zin; De HealtH Watch...
reviews: Laptop Best Buy Guide - Augustus 2016
De 'lage' plaatsing van het toetsenbord zorgt er echter wel voor dat er weinig ruimte overblijft voor de touchpad, die daardoor wel breed, maar erg hoog is.
Mist "niet"
Er moet een extra 'd' bij om het woord in verleden tijd te zetten: verbrandde.[...] en kan daarnaast statistieken bijhouden over het aantal verbrande calorieën en de hoeveelheid slaap van de drager.
-edit-
Ik twijfel toch een beetje...

[ Voor 5% gewijzigd door Pimmeh op 01-08-2016 10:33 ]
Vierde zin, laatste alinea.
Gewoon "tien procent"". Procentpunten worden gebruikt om veranderingen aan te duiden.Windows XP blijft vrij hardnekkig rond de tien procentpunten hangen.
Verwijderd
In deze context denk ik dat het woord "gegeven" bedoeld wordt.Mozilla-medewerker Sören Hentzschel schrijft dat Hello op een gegevens moment een system add-on van Firefox is geworden.
Het werkgeheugen is standaard 4GB, waarbij een uitbreiding naar 8Gb mogelijk is.
Moet 8GB zijn dunkt mij
"De maximale geheugencapaciteit bedraagt 40TB"
Edit: op de gelinkte website staat "capable of up to 40TB of storage space"
Ik neem aan dat dit opslagcapaciteit moet zijn. Geheugen is zoals bovengenoemd 4 tot 8GB
[ Voor 14% gewijzigd door bassiexp op 01-08-2016 15:51 ]
"Onder het pakket maatregelen vallen ook extra bevoegdheden voor veiligheidsdiensten om in databases van providers te zoeken met delen van namen en andere schijfwijzen van namen."
Dat moet schrijfwijzen zijn, dus met een "r".
This footer is intentionally left blank
Verwijderd
voor de verdere bouw van zijn Brave-browser die standaardadvertenties blokkeert.
Spatie tussen standaard en advertenties
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2016 20:02 . Reden: zelf gemist :) ]
't Was een beetje flauw, ik bedoelde écht standaardadvertentiesVerwijderd schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 20:01:
nieuws: Investeerders steken 4,5 miljoen dollar in browser van maker javascript
voor de verdere bouw van zijn Brave-browser die standaardadvertenties blokkeert.
Spatie tussen standaard en advertenties
[ Voor 98% gewijzigd door [Remmes] op 01-08-2016 21:42 ]
ja, daag.
Kolom 4 staat 1 keer salesfoce in plaats van salesforce
Quip gaat volgens een blogpost verder onder zijn eigen naam, maar dan onder Salesforce.
Samen met de data die Quip kan verzamelen over de bedrijven die Salesforce gebruiken, in plaats van alleen de data over klanten van bedrijven die Salesforce gebruiken, hoopt het bedrijf groot te kunnen worden door mensen te helpen met hun alledaagse bezigheden via machine learning, schrijft Business Insider.
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
"Deze is minder krachtig, maar voldoet wat oudere of grafisch minder veeleisende games."
is geen lekker lopende zin.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Hmm.. ja, dat was inderdaad een lastige zin. Weet niet of ie nu minder lastig is, maar iig. omgeschrevenhoutig schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:31:
Hele artikel van Salesforce is vreemd geschreven:
Quip gaat volgens een blogpost verder onder zijn eigen naam, maar dan onder Salesforce.
Samen met de data die Quip kan verzamelen over de bedrijven die Salesforce gebruiken, in plaats van alleen de data over klanten van bedrijven die Salesforce gebruiken, hoopt het bedrijf groot te kunnen worden door mensen te helpen met hun alledaagse bezigheden via machine learning, schrijft Business Insider.
Die eerste zin zegt m.i. gewoon: Quip gaat verder onder eigen naarm, maar dan onder management of vlag van Salesforce. Toch?
In reviews: Windows 10 Anniversary Update mist het bovenste plaatje de link naar de grotere versie en zit ook niet in de caroussel.
Andere plaatjes van dezelfde grootte, vanaf het derde plaatje, hebben dat wel.
Dat resulteert in een signaal van tientallen megabits per seconden,
Geen probleem! Het is gefixt!CH40S schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:43:
Ik vond het een beetje zonde om hierover een topic aan te maken, vandaar dat ik het even hier meldt, mochten jullie toch liever een apart topic zien, dan verneem ik dat graag:
In reviews: Windows 10 Anniversary Update mist het bovenste plaatje de link naar de grotere versie en zit ook niet in de caroussel.
Andere plaatjes van dezelfde grootte, vanaf het derde plaatje, hebben dat wel.
Ik mis het punt van deze zin. Nja, achter deze zin dan.We bieden of de hele track aan of men kan een keuze maken voor een deelgebied
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
2e tekstkolom, regel 2:
De ssd's in Biostars G300-serie zijn 2,5"-modellen met een sata 600-interface. De controller is de SMI 2256, een controller van Silicon Motion die vorig jaar bij een test van AnandTech matige matig presteerde.
[ Voor 3% gewijzigd door John Stopman op 02-08-2016 12:45 ]
Wust um yn 'e moele ha? :p
Matig presteerde of matige prestaties neerzette.De controller is de SMI 2256, een controller van Silicon Motion die vorig jaar bij een test van AnandTech matige presteerde.
Zie eind van de zin.Ook is niet duidelijk wat de fabrikant rekent voor de S100 120GB-ss..
word jequote: 2 Cortana, laatste alineaNaarmate het belang van Cortana toeneemt, wordt je dus in toenemende mate naar Microsofts apps en diensten geduwd.
De shortcuts worden toegewezen aan een klik op die knop, niet omgekeerd.quote: 3 Windows Ink, voorlaatste alinea vóór "Startscherm"pennetjes met een knop aan de achterkant kunnen hier toegewezen worden aan shortcuts, bijvoorbeeld voor het openen van OneNote of een ander programma door een enkele keer te klikken.
(punt ontbreekt)quote: 3 Windows Ink, laatste alinea vóór "Startscherm", laatste zinDat kan op zijn beurt tot meer interessante stylus-apps zorgen.
Zinsbouwquote: 3 Startscherm, laatste zinOok is in de tabletmodus mogelijk de taskbar optioneel te laten verdwijnen, voor een fullscreen-weergave.
vind je o.a.quote: 4 EdgeOnder de extensies zijn die voor AdBlock, LastPass, Reddit, Evernote, Microsoft Translator, Pinterest en Save To Pocket.
kunt instellenquote: 5 Donker thema en instellingenmenuEen relatief kleine cosmetische optie, die desalniettemin door velen gewenst was, betreft het donkere thema dat je in kunt stellen bij Windows 10.
aanquote: 7 Conclusie, eerste alineaSpectaculair zijn de verbeteringen van de Anniversary Update niet en bij veel verbeteringen zitten nog wat haken en ogen.
bijquote: 7 Conclusie, eerste alineaCortana is er niet in het Nederlands en luistert nu dus ook vanaf je lockscreen mee, wat vanuit privacystandpunt voor sommigen weerstand zal oproepen.
"met zich brengt" of "meebrengt"quote: 7 Conclusie, derde alineaDe komst van Bash is een markante toevoeging en Windows 10 en Xbox zijn sterk naar elkaar toegegroeid, wat mogelijkheden voor platform onafhankelijk gamen met zich meebrengt.
moet zijn: krijgen... en Jake Gyllenhaal krjigen rollen ...
petitite -> petitie (is een klikbaar woord)Tijdens de Galaxy Note 7-prebriefing werd gemeld dat een petitite om de Note 5 naar Europa te halen ...
... dat er een film gemaakt wordt (of gaat worden gemaakt) van de game ...Ubisoft Motion Pictures kondigt aan dat er een film gemaakt van de game Tom Clancy's The Division.
4e alinea, 5e zin:
Zin klopt niet. Suggestie: De Titan X zal vermoedelijk binnenkort ...De Titan X vermoedelijk binnenkort ook door andere winkels verkocht worden.
5e alinea, 4e zin:
1e fout: Fouders > FoundersNaast de nieuwe Titan X zijn ook de Fouders Editions van de GTX 1080, 1070 en 1060 te koop in via de Nederlandse website.
2e fout: Zin klopt niet. "in" weghalen
Tabel specificaties, éénnalaatste specificatie:
Productieprocess > ProductieprocesProductieprocess
nieuws: Ubisoft gaat bioscoopfilm van The Division maken
2e alinea, laatste zin:
Nightrawler > NightcrawlerJessica Chastain speelde eerder in onder andere The Martian en Interstellar; Jake Gyllenhaal is bekend van Nightrawler en Donnie Darko.
[ Voor 57% gewijzigd door JelleDJs op 02-08-2016 19:05 ]
Alleen mijn typfoutje is nog niet gefikst.
nieuws: Nvidia brengt Titan X uit voor 1310 euro
5e alinea, 4e zin:
Fouders > FoundersNaast de nieuwe Titan X zijn ook de Fouders Editions van de GTX 1080, 1070 en 1060 te koop via de Nederlandse website.
sodiumatomen -> natriumatomenChemisch versterkt glas is sterker doordat fabrikanten het in een 'zoutbad' leggen met KNO3, waarin grotere kaliumatomen de kleinere sodiumatomen vervangen.
die zin is niet af... moet nog iets bijHackers in Iran wisten via een tiental Iraanse Telegram-accounts 15 miljoen telefoonnummers.
is de volgende zin en die klopt ook niet.. een app onderschep je niet, maar data verkeer of de bovengenoemde telefoon nummersTelegram zelf is niet onderschept geweest.
Vergeet ook niet:Prulleman schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:05:
nieuws: Hack bij Telegram-gebruikers leidt tot 15 miljoen Iraanse telefoonnum...
[...]
die zin is niet af... moet nog iets bij
[...]
is de volgende zin en die klopt ook niet.. een app onderschep je niet, maar data verkeer of de bovengenoemde telefoon nummers
Dit is in te stellen door twee-staps-verificatie in te stellen.
Beetje dubbelop
CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB
Sorry guys, dat kwam een beetje door het snel vervangen van de lead omdat het niet duidelijk genoeg was dat het NIET om een hack bij telegram ging. En dan ga je snel dingen vervangen.. en dan.. needles to say more.Prulleman schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:05:
nieuws: Hack bij Telegram-gebruikers leidt tot 15 miljoen Iraanse telefoonnum...
[...]
die zin is niet af... moet nog iets bij
[...]
is de volgende zin en die klopt ook niet.. een app onderschep je niet, maar data verkeer of de bovengenoemde telefoon nummers
Ik kwam het net melden. Het is ofwel potassium en sodium (Engelstalige namen, maar waarom zouden we die gebruiken in een Nederlandstalige tekst?), ofwel kalium en natrium (Nederlandstalige namen), maar niet door elkaar.freakinlaser schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 06:27:
reviews: Vaarwel, smartphones van kunststof
[...]
sodiumatomen -> natriumatomen
[ Voor 7% gewijzigd door RuddyMysterious op 03-08-2016 09:49 ]
In de inleiding:
Misschien is "vrije software" wat te direct vertaald en hoort het "gratis software" te zijn?Fosshub, een site waar vrije software te verkrijgen is,
Nee, het gaat bij FossHub niet per se om gratis software, maar om software die inherent 'vrij' en 'opensource' is. Maar desalniettemin mist wel het woord opensource nog, alleen dat past dus niet (anders wordt de lead 4 regels en dat is 'not done'. Dus een abbr-foss-linkje gemaaktRVervuurt schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:10:
nieuws: Fosshub serveerde enkele downloads met malware na hack
In de inleiding:
[...]
Misschien is "vrije software" wat te direct vertaald en hoort het "gratis software" te zijn?
ethereumquote: Laatste alinea (vóór Update)Gebruikers kunnen er diverse digitale munten verhandelen, zoals bitcoin, litecoin en etherum.
Tweede zin van de opening.
Het apparaat kan direct op actieve speakers worden aangesloten, een versterker is niet noodzakelijk.
ten alle tijden => te allen tijde... veelgebruikte sites is het handig, die kun je dan ten alle tijden openen en hoef je niet meer te sluiten.
[ Voor 27% gewijzigd door Eegee op 03-08-2016 19:46 ]
Door de verkoop tijdelijk te staken in Europa wil OnePlus de voorraad weel op peil krijgen.
Misschien 'die'?doordat het niet de eigen computer is de blootstaat aan kwaadaardige software.
Tweemaal Kaminsky als Kaminksy geschreven:
Dan Kaminksy, onderzoeker bij beveiligingsbedrijf White Ops, ...
Kaminksy is vooral bekend door zijn rol in de ontdekking van een kwetsbaarheid in het dns-systeem in 2008.
aanbieden wordt hier in de derde persoon enkelvoud gebruikt, dus stam + tOnsBrabantNet is een provider die in de Nederlandse provincie Brabant internet, interactieve tv en telefonie aanbied via het glasvezelnetwerk van Reggefiber.
Eerste zin van de opening:
niet "waren", maar "was".Niantic heeft de legendarische Pokémon die in het bezit waren van enkele Pokémon Go-spelers afgenomen.
Edit: Nvm. Pokemon is geloof ik ook een meervoud.

[ Voor 7% gewijzigd door HMC op 04-08-2016 13:12 ]
Vangen de Pokemon de spelers of andersom?Niantic heeft de legendarische Pokémon die in het bezit waren van enkele Pokémon Go-spelers afgenomen
quote:
De ontwikkelaar zegt dat gedaan te hebben omdat veel gebruikers bugs ervoeren bij gebruik ervan.
ervoeren:ervaren
Ik zie nu dat je 'm om twee manieren kan lezen... maar het lijkt me ook wel duidelijk zoals het er nu staat. Suggestie voor een verbetering?bvandeh schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:07:
[...]
Vangen de Pokemon de spelers of andersom?
[quote]Volgens Van Goethem is de exploit op dit moment enkel tegen te houden door third-party-cookies te blokkeren.[/quote]
moet scripts zijn.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Dit moet zijn: …bij het merendeel van de klanten is verholpen.Update 14.00 uur: OnsBrabantNet meldt dat de problemen bij het merendeel van de klanten zijn verholpen.
(merendeel is enkelvoud)
Het stond er goed, jouw verbetering is fout.sekky schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:38:
nieuws: Niantic haalt legendarische Pokémon weg bij Pokémon Go-spelers
quote:
De ontwikkelaar zegt dat gedaan te hebben omdat veel gebruikers bugs ervoeren bij gebruik ervan.
ervoeren:ervaren
Door de update is de energiebesparingsmodus niet meer mogelijk, dit maakt dat deze ervaring een verleden tijd is. Als het goed is ervaren gebruikers nu wel wat Niantic voor ogen heeft.
[ Voor 39% gewijzigd door sypie op 04-08-2016 15:56 ]
Moet 240 GB zijn lijkt meDe nieuwe Nytro-lijn komt beschikbaar in varianten met 1240GB, 480GB
Moet dat niet "desktop- en laptopgebruikers" (zonder tussen-s na "laptop") of "desktops- en laptopsgebruikers" zijn?beschikbaar voor desktop- en laptopsgebruikers
De vr-bril is een instapexemplaar dat vergelijkbaar is met Googles Cardboard en Samsungs Gear VR, en dat
ipv
De vr-bril is een instapexemplaar die vergelijkbaar is met Googles Cardboard en Samsungs Gear VR, en die
Dit topic is gesloten.