Voltooit is dacht ik met een d
Atari 4 ff'r π
Hij voltooit, hij voltooide, hij heeft voltooid.bonus schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:05:
Boeings autonoom vliegende, elektrische 'luchttaxi' voltooit testvlucht
Voltooit is dacht ik met een d
De rest is gecorrigeerd.
βIn december 2015 besloot de voorzieningenrechter dat Ziggo gehouden was om de naw-gegevens van een klant af te geven aan Brein toen deze in het bezit bleek te zijn van een SpotWeb-site met nzb-links naar bestanden op Usenet.β
Tikfout: Het woord βnietβ ontbreekt: de voorzieningenrechter oordeelde dat Ziggo NIET gehouden was die info te verstrekken (zo staat het in het artikel waarnaar wordt verwezen nieuws: Brein vangt bot in zaak tegen Ziggo over afgifte naw-gegevens)
[ Voor 4% gewijzigd door Takezo op 23-01-2019 18:02 ]
"ui" moet natuurlijk "uit" zijn., zo blijkt ui een video die Amazon online heeft gezet
nieuws: Gebruikers melden e-mailproblemen met Office 365
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
in het nieuwsbericht van vandaag over KPN / Telfort.
Opening:
Dikgedrukte "te" eruit.Computerwetenschappers van de Amerikaanse Boston University stellen dat ze een methode hebben ontwikkeld waarmee om de hoek te kijken mogelijk is op basis van wat zichtbaar is in een op een muur geprojecteerde schaduw van een object of subject.
Voorlaatste alinea:
ontwikkelt.Onder meer Darpa, een Amerikaans defensie-instituut dat nieuwe technologie voor het leger ontwikkeld
[ Voor 11% gewijzigd door HMC op 24-01-2019 16:45 ]
Eat the bugs, live in a pod
Moet zijn: continuJe zult dus van elke Tier voldoende onderdanen over moeten houden, en eigenlijk continue uit moeten breiden.
De eerste is dat zijn bedrijf dit jaar de prijzen niet verhoogd. -> verhoogt
De eerste is dat zijn bedrijf dit jaar de prijzen niet verhoogd --> verhoogt
Staat wel correct in de inleiding.
De koptelefoon zou zich van de vele concurrenten moeten onderscheiden met goed geluidkwaliteit
-> goede geluidskwaliteit
[ Voor 3% gewijzigd door Brousant op 24-01-2019 19:38 ]
[ Voor 101% gewijzigd door mossel op 24-01-2019 19:51 . Reden: Al gepost ]
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]
volgdeen in 1989 volgende Office voor Mac OS
Daar zullen Nederland en BelgiΓ« vermoedelijk niet tussen zitten, want hier zijn geen 5g-netwerken actief. Dat komt pas vanaf volgend jaar. LG zou alsnog de telefoon kunnen uitbrengen, maar die ondersteunt geen 5g.
De telefoon ondersteunt toch wel 5G alleen is het niet beschikbaar. Of wordt er een ander model/versie bedoelt wat weggevallen is?
[ Voor 98% gewijzigd door Droid op 25-01-2019 11:05 ]
DGC-2 moet DGX-2 zijn zoals de link ervoor aangeeft.
Als je de spelwereld verkent, kun je op onbekende eilanden stuiten die Zuid-Amerika vertegenwoordigen. Het eilandenrijk dat de game je voorschotelt is elke keer anders en vormt dus geen weerspiegeling van de echte wereld, maar bij elke speelbeurt kun je eilanden treffen die Zuid-Amerika vertegenwoordigen.
reviews: Anno 1800 - Lekker eilandhoppen
Lijkt me dat dit Epic Games moet zijn.Dat meldt een YouTube-gebruiker op basis van een e-mail die van Epic Gamers afkomstig zou zijn.
Artikel: Gerucht: Fortnite krijgt een toeschouwermodus
Zombaya
Mitshubishi -> Mitsubishi...alleen in de eigen auto's van Mitshubishi Motors te zetten.
Tweede alinea, eerste zin:
"hete" moet waarschijnlijk "het" zijn.YouTube meldt dat dit soort content minder dan een procent van hete gehele aanbod vormt en...
knip-en-plak'er → knip-en-plakker (in alle voorbeelden in de leidraad van woordenlijst.org met het achtervoegsel "'er" is sprake van letterwoorden, initiaalwoorden of verkortingen, zoals beschreven in https://woordenlijst.org/leidraad/17/3 [AOW'er], https://woordenlijst.org/leidraad/17/4 [Vinex'er] en https://woordenlijst.org/leidraad/6/4 [AOW'er]; dit is bij 'knip-en-plakker' allemaal niet het geval, dus vandaar dat de schrijfwijze "knip-en-plak'er" incorrect is)Voor de fervente knip-en-plak'er zijn er applicaties die de mogelijkheden van het standaard Windows klembord, of te wel het clipboard, kwa functionaliteit uitbreiden.
Windows klembord → Windows-klembordVoor de fervente knip-en-plak'er zijn er applicaties die de mogelijkheden van het standaard Windows klembord, of te wel het clipboard, kwa functionaliteit uitbreiden.
of te wel → oftewel (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=oftewel)Voor de fervente knip-en-plak'er zijn er applicaties die de mogelijkheden van het standaard Windows klembord, of te wel het clipboard, kwa functionaliteit uitbreiden.
kwa → qua (vergelijk https://woordenlijst.org/#/?q=kwa met https://woordenlijst.org/#/?q=qua)Voor de fervente knip-en-plak'er zijn er applicaties die de mogelijkheden van het standaard Windows klembord, of te wel het clipboard, kwa functionaliteit uitbreiden.
terug zetten → terugzetten (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=terugzetten)ClipAngel is zo'n applicatie waarmee alles van het klembord opgeslagen wordt, en je de data ook weer eenvoudig naar het klembord kan terug zetten.
uitgebracht voorzien → uitgebracht, voorzienDe ontwikkelaar heeft versie 1.70 uitgebracht voorzien van de volgende aanpassingen:
- βDevelopers interessant voor aanvallersβ
Eerste alinea, eerste zin:webΝapplicaties - βLeer hackers te frustrerenβ
Laatste zin:een vooraf vastgestelde timeframe
Franse minister: EU is het eind maart eens over belasting voor techgigiganten
Titel:
techgigiganten
Europese ruimtevaartorganisatie wil voor 2025 regoliet delven op de maan
- Eerste alinea, eerste zin:
ofDe ArianeGroup meldt dat hij voor dit onderzoek samenwerkt metDe ArianeGroup meldt dat het voor dit onderzoek samen te werken met - Tweede alinea, tweede zin:vallen er water en zuurstof uit te halen
Midi-protocol krijgt na 37 jaar een update in de vorm van midi 2.0
Tweede alinea, tweede zin:
achterwaarts compatibel
Tesla's krijgen 'bewakingsmodus' waarbij camera's alle kanten van auto opnemen
- Eerste alinea, tweede zin:Tesla'-auto's
- Tweede alinea, eerste zin:een deuk in zijn Tesla ontdekte, die vlakbij de naar achteren gerichte camera zat
EU acht Japanse wetgeving voor bescherming persoonlijke data gelijkwaardig
Tweede alinea, tweede zin:
(Uit de gekoppelde brontekst: βa third party in a foreign countryβ.)een ander derde land
Nederlanders zijn op Facebook meer gaan reageren op nieuws van mainstreammedia
- Eerste alinea, laatste zin:de onderzoekers [...] binnenhaalden
- Derde alinea, vierde zin:De in totaal meer dan zestig sites met zulke artikelen bleken
Professionele StarCraft II-speler verliest toernooi van DeepMinds ai AlphaStar
- Inleiding, tweede zin:match.
- Vijfde alinea, tweede en derde zin:de ai [...] om zelf haar ramp te versperren. Het leek alsof zij geleerd had
- Vijfde alinea, derde zin:speelden zowel TLO als MaNa
- Zevende alinea, eerste zin:Wat bij elke van de vijf partijen opviel, was
- Negende alinea, tweede zin:activations. Dit
- Negende alinea, vijfde en zesde zin:de ai of zij aan het winnen is [...] beslist zij of zij bijvoorbeeld moet aanvallen
YouTube: gebruikers krijgen minder samenzweringsvideo's te zien als aanbeveling
Derde alinea, laatste zin:
ofHet probleem van het tonen [...] bleek eerder ook al te bestaan bij
Het probleem van het tonen [...] bleek eerder ook al een probleem te zijn bij
Privacyinstanties uit EU hebben sinds invoering avg 95.000 klachten ontvangen
- Eerste alinea, eerste zin:De Europese Commissie stelt dat zij trots is
- Derde alinea, laatste zin:door respectievelijke de Duitse en de Oostenrijkse autoriteit
In de laatste alinea:
KijBijMij -> KijkBijMijHet bedrijf bekijkt nog welke mogelijkheden er zijn om de merknamen MyCom en KijBijMij te gebruiken voor een businessmodel met toekomstperspectief.
Ik ga er vanuit dat jullie 5000mAh bedoelenDe andere varianten hebben allemaal scherm van ongeveer 6,2", waarbij de Power een 500mAh-accu heeft, en de Plus het meest high-end is met een Snapdragon 636-soc.
De gegevens*De gegeven van de vier nieuwe toestellen lekten eerder al uit, net als een aantal foto's.
Mijn reviews al gezien?
Laatste alinea, eerste zin:
"Op mobiele versie van Skype krijgen gebruikers meer controle over hun datagebruik, door het automatisch downloaden van foto's alleen mogelijk te maken als er een wifi-verbinding beschikbaar is." --> "Op de mobiele"
In de laatste alinea:
weigerde die de -> weigerde deVolgens Casper van Moers van Rijkswaterstaat nam T-Mobile tegen de regels in een tweede ruimte in de 545 jaar oude vuurtoren in gebruik en weigerde die de telecomaanbieder die te ontruimen.
In het artikel wordt één keer DeepMind geschreven, voor de rest Deepmind.
nieuws: Bioware geeft verklaring voor verbindingsproblemen VIP-demo Anthem
Nieuwe console uitgevonden? hahaVanaf vrijdag 1 tot en met zondag 3 februari is de demo breed beschikbaar voor Windows, de PlaySation 4 en de Xbox One.
[ Voor 33% gewijzigd door PeacekeeperNL op 28-01-2019 11:44 ]
Mijn reviews al gezien?
functionaliteitHuawei blijft een eigen weg volgen op het gebied van uiterlijk en fuctionaliteit van de software.
donkerderVooral als het donderder wordt, en in de Hollandse winter gebeurt dat al gauw, is de Mate 20 tot minder indrukwekkende plaatjes in staat dan de Pro-variant.
razendsnelDe Mate 20 heeft ten opzichte van de Pro wel een iets gedowngradede modem; hij kan wifi- en 4g-snelheden aan die net iets minder razend snel zijn, maar in de praktijk merk je daar niets van.
nieuws: Bijna 70 procent van de Nederlanders heeft geen tot weinig privacyzorgen
ruimeEen ruimte meerderheid van de Nederlanders maakt zich niet tot nauwelijks zorgen om de bescherming van zijn persoonsgegevens.
[ Voor 20% gewijzigd door PeacekeeperNL op 28-01-2019 13:04 ]
Mijn reviews al gezien?
de een directeur?Mark Powell, de een directeur van Bluetooth SIG
Moet denk ik gereageerd zijnKPN heeft nog niet geregaard op
nieuws: Apple haalt Facetime offline na ontdekking truc die afluisteren mogel...
Het eind van die zin is een beetje vreemd. Mist het woordje βofβ denk ik?De bug maakt het mogelijk om van elke iPhone, iPad of Mac die groepsgesprekken op Facetime ondersteunt de audio af te luisteren video te zien
[ Voor 41% gewijzigd door Websmurf op 29-01-2019 06:51 ]
ervan"Ook al is Mappers e-beamapplicatie anders dan die van ASML, ik ben er van overtuigd dat we een bevredigende omgeving bij ASML kunnen bieden"
Mijn reviews al gezien?
GereageerdKPN heeft nog niet geregaard op het plan voor een alternatief voor Xs4All-klanten.
Sowieso weer een aardig warrig artikel van @arnoudwokke met ook weer eens een misleidende titel, gelukkig is in de commentaar het verhaal beter beschreven.die groepsgesprekken op Facetime ondersteunt de audio af te luisteren video te zien,
[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 29-01-2019 08:12 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
smartphonesDe VS weert daardoor smarphones en apparatuur van Huawei in de VS en spoort bondgenoten, waaronder Nederland en BelgiΓ«, ook aan om maatregelen te nemen tegen de Chinese leverancier.
Mijn reviews al gezien?
3e alinea:
KPN heeft nog niet geregaard op het plan voor een alternatief voor Xs4All-klanten
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
De titel is incorrect.
Het zijn geen zendmasten. Het is een zendinstallatie met antennes.
Er staat geen mast op deze vuurtoren. De T-Mobile antennes hangen aan het gebouw.
Antenne en masten malloot
laatste alinea: gepromoot moet gepromoveerd zijn
Niet FP, maar die nonbreakablespace moet daar even weg volgens mijTester is verplicht zorgvuldig om te gaan met het Product en toebehoren en al het nodige te (doen) verrichten om het Product en toebehoren operationeel te houden en diefstal, verlies of beschadiging te voorkomen.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
De bug maakt het mogelijk om van elke iPhone, iPad of Mac die groepsgesprekken op Facetime ondersteunt de audio af te luisteren en video te zien, meldt 9to5 Mac.
Ontving? 2018 is alweer bijna een maand voorbij
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
'Vijftien partijen hebben interesse in overname 1DayFly.com na faillisement' -> faillissement
Klein punt, maar iBOOD mag op de eerste letter na allemaal met hoofdletters.
nieuws: Studententeam TU Eindhoven demonstreert zelfrijdende raceauto
"dat het systeem nog niet 'volledig robuust' is en dat er soms nog pionnen worden gemaakt, maar dat zou een kwestie van testen en finetunen zijn"
Al is pionnen maken voor een auto natuurlijk ook best knap
+++++++++++++
svp haal maar weg, andereen waren mij gelukkig voor
[ Voor 7% gewijzigd door theobril op 29-01-2019 21:08 . Reden: anderen waren (veel)eerder) ]
om dat β omdatDat wordt gedaan om dat er door de curator nog wordt onderzocht of een tijdelijke voortzetting van de activiteiten of een doorstart mogelijk is.
βsociale media-appsβ
Moet zijn
βsocialemedia-appsβ
Sociale heeft betrekking op media, niet op apps.
Het zijn apps voor sociale media, niet sociale apps voor media.
de link naar Firefox 65 verwijst naar https://blog.mozilla.org/...irefox/65.0/releasenotes/
maar daar zit 1 link teveel in
Security is een gratis vpn-app die in opspraak kwam, omdat omdat Facebook die naar verluidt gebruikte om apps op smartphones van gebruikers in kaart te brengen.
Een 'omdatje' teveel
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.
dergelijkApple staat een dergelijke gebruik van deze certificaten alleen toe als ontwikkelaars hun apps intern onder eigen collega's willen verspreiden.
Mijn reviews al gezien?
Geheel eensDelpozo schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:50:
Hij voltooit, hij voltooide, hij heeft voltooid.
De eerste zin van het artikel:
De Parker Solar Probe heeft op 19 januari voor het eerst een rondje om de zon voltooit.
I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.
Tja, da's best een ernstige.HJTP schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:24:
[...]
Geheel eens![]()
De eerste zin van het artikel:
[...]
Staat meerdere keren Fornite in het artikel, ipv Fortnite
Mijn reviews al gezien?
minder hogere => minder hoge
HJTP in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 44"
Mwah...
Dat deze twee plusjes krijgt is minstens zo erg.
Eat the bugs, live in a pod
"Vrouw as fuck"? Of waar moet die "af" voor staan?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
@arnoudwokke
Inderdaad, negeerde af?
Also, geen typ of spelfout, maar volgens mij ben je totaal vergeten in het artikel te zetten wat de bug ΓΌberhaupt is of wat je er mee kon.
de bugantwoordde dat ze bug
en eenaan te maken een bugreport
[ Voor 96% gewijzigd door wimdd op 30-01-2019 22:25 ]
goedkopereEen nieuwe, goedopere iPad komt volgens Bloomberg dit voorjaar.
volgens om de omschrijving
mist nog een iDesondanks houdt het beveiligngsbedrijf vast aan het eerdere advies om geen goedkope smartwatch voor kinderen aan te schaffen, omdat de beveiliging over de hele linie niet in orde lijkt.
reviews: Lidar voor zelfrijdende autoβs - Laserkanonnen in plaats van je ogen
Dat betekent dat als kleine objecten worden aangestraald door radiogolven, er een grote kans is dat onvoldoende energie wordt teruggekaatst om te worden worden gedetecteerd.
Hier zit een i te veel in. HahaDe ruimtelijke en dieptie-informatie van deze puntenwolk is bijvoorbeeld bruikbaar om objecten te identificeren en te volgen.
autofabrikantenHet gros van de deskundigen op het gebied van rijhulpsystemen, een veelheid aan autofabikanten, en ook bedrijven als Waymo en Uber die aan zelfrijdende autodiensten werken, zijn het erover eens dat lidar onmisbaar is voor een toekomst waarin bestuurders definitief op de achterbank kunnen plaatsnemen.
nieuws: Aantal actieve Facebook-gebruikers stijgt weer in Europa
Hoort aan elkaar geschreven.Met de stijging is de daling van het Facebook-gebruik in Europa dat in de afgelopen twee kwartalen zichtbaar was, teniet gedaan.
[ Voor 60% gewijzigd door PeacekeeperNL op 31-01-2019 11:20 ]
Mijn reviews al gezien?
LG leverde afgelopen kwartaal 16 procent minder smartPhones
functionaliteitNu blijkt dat Google al op 4 februari begint met het uitschakelen van fuctionaliteit. Vanaf dan is het niet meer mogelijk om nieuwe profielen, pagina's, community's of evenemeten aan te maken op Google+.
evenementen
Mijn reviews al gezien?
De titel is erg verwarrend. Wellicht veranderen naar
Tesla: productie Model Y komt waarschijnlijk tegen eind 2020 op stoom volle kracht
7400 Wp op het dak
Samenvatting noemt 2,2 miljoen terwijl de titel en tekst 2,2 miljard noemt.
Wij vinden hem best duidelijk.Theo schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:08:
nieuws: Tesla: productie Model Y komt waarschijnlijk tegen eind 2020 op stoom
De titel is erg verwarrend. Wellicht veranderen naar
Tesla: productie Model Y komt waarschijnlijk tegen eind 2020 op stoom volle kracht
De rest is verbeterd.
HaveIBeenPowned --> HaveIBeenPwned
[ Voor 9% gewijzigd door PeacekeeperNL op 31-01-2019 15:44 ]
Mijn reviews al gezien?
Verwijderd
Even een n te veel.In een e-mail aan medewerkers meldt Swann
De naam van de omroep is Omrop FryslΓ’n. Omroep Friesland mag daar dan wel een vertaling van zijn, maar de Nederlandse benaming is allesbehalve gangbaar. We maken van Apple toch ook geen Appel in het Nederlands?Omroep Friesland
De tiid hΓ’ldt gjin skoft.
Capture One is een fotobewerkingsprogramma en ondersteund raw-bestanden *ondersteunt*
Ook de tekst van de download is aangepast.
Compacter -> Compactere.De compacter Switch zou nog dit jaar moeten verschijnen.
gamebedrijf?Het Japanse game maakte
dienst?Volgens Nikkei wil Nintendo verder zijn betaalde Nintendo Switch Online wil uitbreiden.
nieuws: Apple heractiveert certificaat voor interne apps Google en Facebook
voorwe leunen op iOS vor veel
[ Voor 28% gewijzigd door Tsunami op 01-02-2019 08:18 ]
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, omdat ik geen verstand heb van golflengtes i.c.m. het oog. Maar het lijkt me dat er dit wordt bedoeld:
"Laserlicht met golflengtes vanaf 905 of 850nm"
(correct me if i'm wrong)
Op zich heb je wel een punt, want het is niet dat dit niet zou gelden voor licht met een golflengte van pakweg 851 of 904nm, om maar iets te noemen. Dus 'vanaf' zou op zich wel kunnen ja. Maar ik noem bewust 850 en 905nm, omdat Ouster bijvoorbeeld gebruikmaakt van de lidars die licht produceren met een 850nm-golflengte en bij Velodyne is dat onder meer licht op 905nm. Dus die specifieke waarden heb ik bewust genoemd, waardoor 'vanaf' mij niet heel handig lijkt. De meeste lidars zitten overigens op golflengten van 905 of 1550nm.7Sins schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 09:39:
reviews: Lidar voor zelfrijdende autoβs - Laserkanonnen in plaats van je ogen
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, omdat ik geen verstand heb van golflengtes i.c.m. het oog. Maar het lijkt me dat er dit wordt bedoeld:
"Laserlicht met golflengtes vanaf 905 of 850nm"
(correct me if i'm wrong)
Hier ontbreekt "te" voor genereren.Op -link- staan tips om krachtige wachtwoorden genereren, algemene beveiligingstips en links naar een aantal bekende wachtwoordmanagers.
Klein extra puntje: Volgens mij wordt er vaker "sterke" dan "krachtige" gebruikt (wanneer het om wachtwoorden gaat) maar goed, dat is een keuze.
Dit topic is gesloten.
![]()