@
PiweD - Ik heb niet echt een fout of zo, maar een apart topic voor het volgende vind ik ook wat overdreven;
reviews: Strijd der ultrabook-nieuwkomers: Huawei Matebook D versus MSI PS42De MateBook D en de PS42 hebben zoals zo veel ultrabooks tegenwoordig allebei een 14"-scherm, met schermranden die volgens de makers zó dun zijn dat de laptop zelf niet groter is dan een doorsnee 13,3"-exemplaar.
In de inleidende tekst boven de afbeelding, wordt de Mate D voor het artikel als het ware "geïntroduceerd" als de laptop van Huawei. Out of the blue wordt op een gegeven moment onder de afbeelding bovenstaande gezet, waardoor ik even moest nadenken voordat ik erbij kwam dat de PS42 de laptop van MSI is. Wellicht dus ergens iets daarover toevoegen, naast de titel? Zou het een stuk prettiger leesbaar maken.
Een ander dingetje;
Bij de tabs met producten op de pagina van de conclusie staat eenmalig 'PS 42', terwijl de rest 'PS42' heeft, wat consistentie zou daarin netter staan, imo. En de Matebook is niet in België te koop, neem ik aan?
[
Voor 20% gewijzigd door
CH4OS op 31-10-2018 09:00
]