Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een intel computer maar AMD is ook goed en ik wil het gaan gebruiken voor gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen 600-700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik heb nu wel al een desktop maar die ga ik verkopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart is wel genoeg en graag een 500-600 watt voeding en een intel i5 maar als jullie iets beters hebben bijvoorbeeld een AMD is dat ook goed.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag intel maar AMD is ook goed voor de rest maakt het mij niet uit welke merken de videokaart en de voeding enz. hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een computer worden waar ik goed op kan gamen en de nieuwste games kan spelen
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
wat ik graag zou willen van jullie is een lijstje met onderdelen die samen een goede game computer maakt.
alvast bedankt
Ik wil graag een intel computer maar AMD is ook goed en ik wil het gaan gebruiken voor gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen 600-700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik heb nu wel al een desktop maar die ga ik verkopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart is wel genoeg en graag een 500-600 watt voeding en een intel i5 maar als jullie iets beters hebben bijvoorbeeld een AMD is dat ook goed.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag intel maar AMD is ook goed voor de rest maakt het mij niet uit welke merken de videokaart en de voeding enz. hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een computer worden waar ik goed op kan gamen en de nieuwste games kan spelen
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
wat ik graag zou willen van jullie is een lijstje met onderdelen die samen een goede game computer maakt.
alvast bedankt