Toon posts:

Beeldkwaliteit laag

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik weet niet of dit op de juiste sectie is geplaatst, maar ik heb een nieuwe PC voor een aantal dagen. Mijn schermkwaliteit (lettertype blokkerig, kleuren niet helemaal zoals ze horen te zijn, Icons van programma's zijn blokkerig, etc.) is nogsteeds niet helemaal goed, al past het beeld wel volledig op mijn scherm. Enige tips of mogelijkheden om dit aan te passen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Monitor: Samsung SyncMasterFX2490HD, videokaart: GTX 970, HDMI 1.4 kabel, besturingssysteem: Windows 7

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zelf heb ik al verschillende dingen geprobeerd, onderandere: Schermresolutie veranderd, juiste drivers geinstalleerd, beeld van mijn monitor zelf aangepast, en in het Nvidia-configuratiescherm de juiste resolutie ingesteld. Ook heb ik op het internet gezocht naar mensen met hetzelfde probleem hebben / hebben gehad, die mensen zijn er, maar hebben (in mijn ogen) geen duidelijke aanwijzingen gegeven hoe het nou precies gefixt moet worden :P

Alle reacties

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:46

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Crossposten is hier niet toegestaan, daarom sluit ik dit topic. Aub verder gaan in je eerdere: Beeldkwaliteit laag

Weet je niet zeker waar een topic moet staan? Of vind je bij nader inzien dat een topic ergens ander moet staan? Neem dan contact op met een moderator van het subforum waar je originele topic staat.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.