Ik kan mijn iPhone niet meer synchroniseren. Sinds een tijdje krijg ik de melding dat ik mijn iPhone moet formatteren want anders kan ik niet meer synchroniseren. Is het mogelijk dat ik een back-up maken van mijn iPhone en dan mijn iPhone formateer, en dan vervolgens de Back-up weer terugzet op de iPhone? Raak ik dan niks kwijt? Ik wilde het even voor de zekerheid vragen.
Met een iCloud backup, en daarna wis alle instellingen configureer met de backup van iCloud zou je het kunnen oplossen.
Maar heb je nog tips opgevolgd die in je vorige topic hierover hebt gekregen... Computer geformarteerd en nu kan ik niet meer synchroniseren
Maar heb je nog tips opgevolgd die in je vorige topic hierover hebt gekregen... Computer geformarteerd en nu kan ik niet meer synchroniseren
De rest is vrije tijd. Breathe in breathe out
Ja, maar de Apple "crew" kon mij niet helpen. Ik wist meer dan die jongen die daar werkte. Hij zei dat ik mijn telefoon moest formatteren. Trouwens, ik gebruik iCloud niet. Ik vertrouw dat voor geen meter. Kan ik gewoon niet een Back-up doen via iTunes op de pc?GerardVanAfoort schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:26:
Met een iCloud backup, en daarna wis alle instellingen configureer met de backup van iCloud zou je het kunnen oplossen.
Alsjeblieft niet weer dezelfde afgunst jegens mensen die hun werk doen! En als je iCloud enz. enz. niet vertrouwd "formatteer" em dan niet maar kiep em dan in de trashbin!
De rest is vrije tijd. Breathe in breathe out
Maar als ik mijn iPhone formateer verlies ik die backups dan niet? Ik wil straks niet met een lege iPhone eindigen.
Nee, want de back-up staat niet op je telefoon.Tengri schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:52:
[...]
Maar als ik mijn iPhone formateer verlies ik die backups dan niet? Ik wil straks niet met een lege iPhone eindigen.
Ah het fenomeen "Ik heb mijn pc geformatteerd en nu mekkert mijn iPhone dat hij met een andere bibliotheek is gesynchroniseerd en dus om hem te kunnen syncen met de 'nieuwe' bibliotheek moet hij eerst leeg"
Mjah iCloud Back-up is een optie maar je hebt dan maar tot 5GB aan data terug sowieso geen muziek oid.
iTunes Back-up maken kan maar zal na terugzetten geen effect hebben immers de Back-up zet ook terug dat hij met een eerdere bibliotheek is gesynchroniseerd geweest en iPods en iPhone kunnen maar aan 1 bibliotheek gesynchroniseerd zijn.
Kortom kopieer je foto's er handmatig af en begin opnieuw. Van je muziek heb je het origineel nog op je pc staan neem ik aan
En niet zo denigrerend naar de eerste lijns support van bedrijven. We kunnen immers niet alles weten anders zat jij ook niet hier met je probleem
Mjah iCloud Back-up is een optie maar je hebt dan maar tot 5GB aan data terug sowieso geen muziek oid.
iTunes Back-up maken kan maar zal na terugzetten geen effect hebben immers de Back-up zet ook terug dat hij met een eerdere bibliotheek is gesynchroniseerd geweest en iPods en iPhone kunnen maar aan 1 bibliotheek gesynchroniseerd zijn.
Kortom kopieer je foto's er handmatig af en begin opnieuw. Van je muziek heb je het origineel nog op je pc staan neem ik aan
En niet zo denigrerend naar de eerste lijns support van bedrijven. We kunnen immers niet alles weten anders zat jij ook niet hier met je probleem
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Nouja officieel kunnen ze maar met 1 bibliotheek gesynced zijn, maar officieus kan het met meerdere. Itunes heeft in de library XML een ID staan. Het is altijd handig die ergens op te slaan voor future reference. Dan kan je dit soort problemen voorkomen.SpoekGTi schreef op zondag 06 maart 2016 @ 08:26:
Ah het fenomeen "Ik heb mijn pc geformatteerd en nu mekkert mijn iPhone dat hij met een andere bibliotheek is gesynchroniseerd en dus om hem te kunnen syncen met de 'nieuwe' bibliotheek moet hij eerst leeg"
Pagina: 1