Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tengri
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01-2021
Sinds kort heb ik windows 10 en ik moest iTunes overnieuw installeren. Het gevolg is dat ik niet meer kan synchroniseren. iTunes zeg iets in trant van:

"De iPhone kan niet met meerdere iTunes gelinkt worden. U moet uw iPhone formatteren om te sychronseren met deze computer. "

Voor de duidelijkheid. Ik wil mijn iPhone helemaal niet formatteren omdat ik de files niet kwijt wil. Wat moet ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:44

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Je iphone is gekoppeld aan je oude installatie. De nieuwe installatie heeft een andere unieke identificatiecode. Oplossing is Apple Support mailen dat je alle apparaten die gekoppeld zijn met je iphone te ontkoppelen.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tengri
Firesphere schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 20:45:
Je iphone is gekoppeld aan je oude installatie. De nieuwe installatie heeft een andere unieke identificatiecode. Oplossing is Apple Support mailen dat je alle apparaten die gekoppeld zijn met je iphone te ontkoppelen.
iTunes customer support emailen of hebben ze daar een apart kanaal voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik zou bij een apple-shop langs gaan voor de geniusses. Veel makkelijker en veel beter contact, want F2F.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tengri
Firesphere schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 21:18:
Ik zou bij een apple-shop langs gaan voor de geniusses. Veel makkelijker en veel beter contact, want F2F.
Ik ben daar niet zo'n fan van. Ik wil niet overkomen als een noob.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:36

QinX

Shai-Hulud

Tengri schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 22:13:
[...]

Getuige je Reactiescore ontkom je daar niet aan zou ik zeggen.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:18
Coltrui aan .. brilletje op .. welke genius zou nog durven te twijfelen aan je genialiteit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Tengri schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 22:13:
[...]

Ehm, echt een goed plan joh. Zelf iets willen doen, waar anderen voor zijn opgeleid. Wat maakt het uit dat ze denken dat je een digibeet bent? Ga je die mensen in het dagelijks leven vaker zien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tengri
QinX schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 22:17:
[...]

Getuige je Reactiescore ontkom je daar niet aan zou ik zeggen.
Die reactiescore kan aan mijn reet roesten.
Firesphere schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 22:41:
[...]

Ehm, echt een goed plan joh. Zelf iets willen doen, waar anderen voor zijn opgeleid. Wat maakt het uit dat ze denken dat je een digibeet bent? Ga je die mensen in het dagelijks leven vaker zien? ;)
Die mensen bij de apple store komen niet altijd zo "opgeleid" over. Ik weet meestal meer over het onderwerp dan die "Apple experts"...

[ Voor 50% gewijzigd door Tengri op 30-01-2016 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:36

QinX

Shai-Hulud

Tengri schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 22:49:
[...]

[...]

Die mensen bij de apple store komen niet altijd zo "opgeleid" over. Ik weet meestal meer over het onderwerp dan die "Apple experts"...
Waarom kom je hier dan vragen stellen als je het beter weet? a little bite of humble pie zou je goed doen.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tengri
QinX schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 23:23:
[...]

Waarom kom je hier dan vragen stellen als je het beter weet? a little bite of humble pie zou je goed doen.
wie zegt dat ik het beter weet? Dat heb ik nooit gezegd. Volgens mij ben jij hier om beetje stoer te doen. Niemand heeft daar behoefte aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Tengri schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 22:49:
[...]

[...]

Heb je het over medewerkers van een Apple store of medewerkers van een Apple premium reseller? Dat is nogal een verschil ;).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tengri schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 23:35:
[...]

Zie zegt dat ik het beter weet? Dat heb ik nooit gezegd. Volgens mij ben jij hier om beetje stoer te doen. Niemand heeft daar behoefte aan.
Je krijgt advies om zo snel mogelijk van je probleem af geholpen te worden. Je gaat daar tegenin door - zonder daadwerkelijk langs te zijn geweest om de vraag te stellen - te zeggen dat die mensen je toch niet kunnen helpen en dat je vindt dat ze dom zijn. Heb je zelf niet door hoe arrogant dat overkomt?

Je hebt een probleem. De supportafdeling kan je daarmee helpen. Je kan e-mailen en misschien ook wel bellen, of je kan even bij een winkel langsgaan. Verder uit de hoogte doen dan je nu al gedaan hebt lijkt me nergens voor nodig en zo afgeven op ander users zoals je in deze post deed ook niet. Laat dat asjeblieft achterwege.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tengri
EWK schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 23:56:
[...]

Heb je het over medewerkers van een Apple store of medewerkers van een Apple premium reseller? Dat is nogal een verschil ;).
Hier in Arnhem heb je volgens mij alleen Apple store. Er staat Apple store op het bord.
NMe schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 23:58:
[...]

Je krijgt advies om zo snel mogelijk van je probleem af geholpen te worden. Je gaat daar tegenin door - zonder daadwerkelijk langs te zijn geweest om de vraag te stellen - te zeggen dat die mensen je toch niet kunnen helpen en dat je vindt dat ze dom zijn. Heb je zelf niet door hoe arrogant dat overkomt?

Je hebt een probleem. De supportafdeling kan je daarmee helpen. Je kan e-mailen en misschien ook wel bellen, of je kan even bij een winkel langsgaan. Verder uit de hoogte doen dan je nu al gedaan hebt lijkt me nergens voor nodig en zo afgeven op ander users zoals je in deze post deed ook niet. Laat dat asjeblieft achterwege.
Ik zal maandag even langsgaan alhoewel ik niet veel hoop heb.

[ Voor 55% gewijzigd door Tengri op 31-01-2016 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Tengri schreef op zondag 31 januari 2016 @ 00:03:
[...]

Hier in Arnhem heb je volgens mij alleen Apple store. Er staat Apple store op het bord.
DE apple stores zitten alleen in Amsterdam, Haarlem en Den Haag, de rest zijn dus resellers.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Probeer eens in iTunes in te loggen met je Apple-ID en je computer te machtigen?

Trouwens als ik jou was zou ik die iPhone echt formatteren, stel dat ze je bij de Apple Store of bij een APR van je probleem af helpen. Sta jij dan ff voor lul..... Terwijl je meer van het product af weet!

NRG

Pagina: 1