Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 427 SOHC
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-06 14:15
Dagen mij al rot gezocht naar de perfecte china-phone voor mij.

Momenteel een 640xl windows-phone ( wou ik eens proberen maar mijn ding niet, wil terug naar android)
Daarvoor one plus gehad maar kapot en niet de moeite om te laten herstellen.

Ook ben ik tot het besluit gekomen dat een gsm iets functioneel is, en ik kan het niet aan mezelf verantwoorden om er meer dan 200 euro voor neer te tellen.

Dus mijn vraag is wat volgens jullie de beste china-phone is met volgende eisen:

Minimum android 5.0 (stabiele software), full-hd, 5.5 inch, deftige camera en deftige batterij tijd en als laatste en moeilijkste voorwaarde 800mhz lte band ( Belgie, dus geen provider die hier geen gebruik van maakt) en liefst een verwijderbare achterzijde en en het bestaan van een passende flipcover.

Dacht eerst aan de elephone p9000 maar camera doet me twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDePoema
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Heb je al in dit topic rondgeneusd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lovly_1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-06 23:56
Zelf een blije eigenaar van een OnePlus One.
Waarom kijk je niet voor een 2dehandse, die liggen veelal rond de 200.

heb voor mijn dochter een Letv 1s besteld en hoop ik deze week te krijgen. tis nog een early tiener die alleen via wifi internet. dus netwerk was voor mij niet zo belangrijk.

zag er voor de rest prima uit. (gekocht bij Geekbuying met korting voor 184 euro) en de reviews zijn ook wel prima.
Overal is wel wat op aan te merken dus daar laat ik me niet meer door leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 427 SOHC
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-06 14:15
One plus one heeft geen 800mhz band voor 4g dacht ik en ik koop nooit tweemaal hetzelfde toestel 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lovly_1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-06 23:56
Owja, sorry, ik zit net in de grensstreek en heb wel Tmobile.
verhuizen? ;-)

tis idd moeilijk. veel rek en strek zit er niet meer in, in de uit te komen modellen.
heb zelf bewust gekozen om geen OP2 aan te schaffen, omdat a te duur voor wat men krijgt en b) de opo voldoet echt nog prima. (draai er de sultanxda rom cm13 op.)

succes met je keuze en ben benieuwd wat het gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeuas1912
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik raad je OnePlus X aan ligt als ik het goed heb wel iets boven je budget maar dan heb je wel een goede telefoon naar mijn mening.
Pagina: 1