Engineering
P.s. lees ff de FAQ
Dit is zn eerste post dit kan ik echt niet uitstaan he!
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Ik dit gedrag dus ook niet.Op vrijdag 22 juni 2001 16:16 schreef pierkwam het volgende:
Echt zon newbie
Dit is zn eerste post dit kan ik echt niet uitstaan he!
Oke, hij moet de faq lezen, maar hij wist blijkbaar niet dat hij ook de search kon gebruiken.
Volgende keer beter
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Enne ff de search gebruiken maar dat lijkt me wel duidelijk (bovenin je scherm tussen faq en active topics in zeg maar) Enne op de faq kun je ook een hoop vinden.
Verder ff zoeken op overclocking.pagina.nl en je bent al een eind op weg.
Enne gaat wel lukken al heb ik zo'n idee dat je al vaker gepost hebt de afgelopen 3 dagen, vraag komt me namelijk niet echt onbekend voor.
Verwijderd
whahahaha, wat een ongelovelijk phat strakke vergelijkingOp vrijdag 22 juni 2001 12:37 schreef Tupolev het volgende:
Dit net zo'n vraag: Als ik naar de WC ga, heb ik dan veel WC-papier nodig?
Verwijderd
goed gevonden...Op vrijdag 22 juni 2001 12:37 schreef Tupolev het volgende:
Neehoor, bij een vriend ook gedaan, loopt perfect, (oja ik ben geloof ik de enige die normaal reageerd)Op vrijdag 22 juni 2001 12:31 schreef ArcticR het volgende:
als ik mijn p2 350 overklok naar 450, zal die dan vaak vast lopen?
Enne, voor de rest: Try it
Heb jij geluk?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Verwijderd
dat ligt er aan:Op vrijdag 22 juni 2001 12:37 schreef Tupolev het volgende:
als je veel stront tussen je billen hebt zitten is het mogelijk dat je erg veel nodig zal hebben. Is het een redelijk harde drol , die niet al te veel bruine plekken achterlaat dan word het al minder. Als het een ultra harde is (wel pijn aan de anus) dan heb je kans dat 6 velletjes afdoende zijn. (hij vroeg er zelf om vond ik
Verwijderd
PII 350 = 3.5*100Mhz FSB
overklokken naar bv 3.5*103Mhz. dan zien of dat je pc kan booten, stapje hoger, dan bootcontrole,..
Je merk echt wel de limiten van je cpu, als je boot in windhoos en het kan echt goed hangen, dan moet je je pc resetten en een stapje teruggaan, dan moet je je pc booten en lange stabiliteitscontrole op uitvoeren.
Potje Quaken of UT kan al veel zeggen over stabiliteit, benchmarken zoals 3Dmark2001 zijn ook goed.
Verwijderd
suc6
enne hij ploft echt niet ofzo dus je hoeft niet bang te zijn
Als ik een redelijk harde drol, ultra hard laat worden heb ik dan kans op een vastloper?Op vrijdag 22 juni 2001 23:32 schreef Limited het volgende:
[..]
Als het een ultra harde is (wel pijn aan de anus) dan heb je kans dat 6 velletjes afdoende zijn.
Engineering
Verwijderd
Misschien hoeft ie alleen maar te plassen!!Op vrijdag 22 juni 2001 23:32 schreef Limited het volgende:
[..]
dat ligt er aan:
als je veel stront tussen je billen hebt zitten is het mogelijk dat je erg veel nodig zal hebben. Is het een redelijk harde drol , die niet al te veel bruine plekken achterlaat dan word het al minder. Als het een ultra harde is (wel pijn aan de anus) dan heb je kans dat 6 velletjes afdoende zijn. (hij vroeg er zelf om vond ik)
Dan heeft ie niets nodig.
Oh, nog ff iets voor dit topic: kijk even naar de tweakers overclock handleiding (http://www.tweakers.net/reviews/1) of www.tomshardware.com
Dit topic is gesloten.
![]()