Opzoek naar een koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BremFM
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-09 10:23
Beste,

Ik wil graag een koptelefoon kopen, voor liefst niet meer dan €100. Ik zal deze opdoen als ik naar school fiets voor muziek, maar ook voor als ik een FPS game speel. Het liefst wil ik surround sound, nog nooit gehad en lijkt me wel eens leuk. Bluetooth of bedraad heb ik ook geen voorkeur op.

Hij hoeft geen toeters en bellen, ik wil dat hij er normaal uitziet en je er dus mee op straat kan lopen zonder voor lul te staan.

Microfoon hoeft niet, mag wel. Gebruik hem nauwelijks, de mic kwaliteit hoeft niet goed te zijn.

Ook graag (deels) waterbestendig, het wil onderweg nog wel eens regenen (max 30 minuten zit ik op de fiets ). Mijn telefoon heeft alleen een 3,5mm ingang.

Wat zou ik het beste kunnen nemen? Ik sta ook open voor oordopjes maar weet niet zeker of die surround sound kunnen maken. Ook graag een lekkere bass erin (luister HipHop, oude rap enzo)

Mvg,
Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BremFM
Ohja ik weet niet of het iets uitmaakt maar ik heb ook een bril

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BremFM
Ik kwam de Razer Hammerhead tegen. Lijkt me handiger dan een over-ear koptelefoon ivm mijn bril. Ik zat nog te twijfelen tussen deze en Adoro maar aangezien ik muziek luister met veel bass (zoals yellow claw enzo), denk ik dat ik beter af ben met Hammerhead. Ik sta overigens nog steeds open voor suggesties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeterisVulpes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-09 09:52

 MacBook Pro 16" Late 2019 & UniFi netwerk  iPhone 14 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BremFM
"Geen dopjea". En ik vraag om aankoop advies dus dit is gewoon de goede plaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Bluedio T2S schijnt een goede prijs/kwaliteit verhouding te hebben.
http://www.amazon.de/Blue...59&sr=8-1&keywords=bludio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vind zelf over-ear prettiger dan on-ear met een bril. Een on-ear duwt je oren tegen je hoofd aan dus je voelt onprettig de poot van je bril zitten tussen je oor en je hoofd. Bij een on ear verdwijnt de poot gewoon in het oorkussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BremFM
Ik heb de Razer Hammerhead (non pro) bestelt, morgen komen ze binnen en dan zal ik ze eventjes uittesten.
Pagina: 1