Welke van deze games kan ik het beste als eerste kopen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• essentials9002
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-09-2021
geen

[ Voor 101% gewijzigd door essentials9002 op 25-06-2020 09:47 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:24
De oudste/goedkoopste. De nieuwere games worden vanzelf goedkoper. Maar weet je zeker dat je genoeg vrije tijd hebt om zóveel games te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• essentials9002
Avalaxy schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 00:01:
De oudste/goedkoopste. De nieuwere games worden vanzelf goedkoper. Maar weet je zeker dat je genoeg vrije tijd hebt om zóveel games te spelen?
Ja

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Als je zoveel tijd hebt om te spelen, heb je ook genoeg tijd om uit te zoeken welke je als eerste gaat kopen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik zou beginnen met FO3, imo de beste game in dit lijstje, lekker goedkoop en je bent er zo 100 uur zoet mee. Daarna NV kopen en weer uren genieten.

FO4 heb ik een uurtje ofzo gespeeld, vond het vergeleken met 3 en NV eigenlijk dramatisch slecht. NPC's die magisch alles van mij wisten was de laatste nagel in zijn doodskist.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopsNL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07 09:28
Uitgaand van persoonlijke favorieten, toevallig staan in je lijst wel echt een aantal spellen waar ik van genoten heb. Zoals boven aangegeven begin met de oudste versie, Metro, Fallout en misschien ook just cause. De hele lijst is imo super goed maar ben zelf niet zon fan van Tomb raider en Assasins creed. Heb van de fans wel goede dingen gehoord verder. Goede smaak man, gewoon de lijst afgaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Onzin... Je kan Black Ops 3 oneindig lang spelen (totdat de game-servers worden uitgezet); ik kan dus beargumenteren dat als je 24 uur per dag de komende 4 jaar Black Ops speelt, je dus geen tijd hebt voor welke andere game of doel in leven dan ook.

Daarnaast is je lijstje redelijk random (op basis van jouw interesse); Pokemon in hetzelfde rijtje als Fallout4? Ik zou je adviseren om alle games op de muur te schrijven en 5x een dartpijltje te gooien en die games dan te kopen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• essentials9002
RobinHood schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 00:54:
Ik zou beginnen met FO3, imo de beste game in dit lijstje, lekker goedkoop en je bent er zo 100 uur zoet mee. Daarna NV kopen en weer uren genieten.

FO4 heb ik een uurtje ofzo gespeeld, vond het vergeleken met 3 en NV eigenlijk dramatisch slecht. NPC's die magisch alles van mij wisten was de laatste nagel in zijn doodskist.
Werkt hij wel op Windows 10? Ik dacht dat spellen met games for Windows erop alleen voor Windows Vista waren.
MAX3400 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 08:29:
[...]

Onzin... Je kan Black Ops 3 oneindig lang spelen (totdat de game-servers worden uitgezet); ik kan dus beargumenteren dat als je 24 uur per dag de komende 4 jaar Black Ops speelt, je dus geen tijd hebt voor welke andere game of doel in leven dan ook.

Daarnaast is je lijstje redelijk random (op basis van jouw interesse); Pokemon in hetzelfde rijtje als Fallout4? Ik zou je adviseren om alle games op de muur te schrijven en 5x een dartpijltje te gooien en die games dan te kopen.
Ik heb geen dart bord of dart pijlen. Maar ik ga Black Ops 3 echt geen 24 uur per dag spelen en ik denk dat ik hem na 1 - 2 jaar wel zat ben.

[ Voor 40% gewijzigd door essentials9002 op 02-03-2016 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Games worden met de tijd goedkoper. Dus zou ze gewoon één voor één kopen. Speel een spel uit en koop de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:36

Cyphax

Moderator LNX
essentials9002 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:52:
[...]

Werkt hij wel op Windows 10? Ik dacht dat spellen met games for Windows erop alleen voor Windows Vista waren.
Fallout 3 doet het prima op Windows 8.1 hier, dus dat het alleen voor Vista zou zijn zou ik vergeten. Ik verwacht dat Fallout 3 op Windows 10 ook wel draait. Zou niet weten waarom niet. :)
Overigens zou ik persoonlijk ook een paar van de goedkoopste games kopen. Zo bouw ik ook m'n collectie op. Het is meerdere keren per jaar in de aanbieding, dus zet alles wat je waarschijnlijk wil hebben op je wishlist. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:09

FlyEragon

Alien Monkeys

Als je lekker wilt mutiplayeren kan je weer beter met recente games beginnen. Anders zit je straks tegen lege servers aan te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-07 10:13
Als ik in jou schoenen zou staan zou ik sowieso beide 3DS games kopen.
Dit soort games speel je hoogst ws later in de avond in bed/op de bank of wanneer je in de trein zit
Beide spellen omdat je ook wel houd van wat afwisseling, als ik 1 spel constant speel kan ik het persoonlijk snel zat worden voordat ik hem uberhaubt heb uitgespeeld.

Betreft de andere 3 keuzes.. zou ik zoveel mogelijk in de verschillende genres houden wederom voor de afwisseling (al heb je voornamelijk shooters ertussen zitten).
Eens met hierboven betreft MP games... pak die nu mee i.v.m. mogelijk leeg lopende servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:29

skoozie

SCSI

Voeg je windows lijstje toe aan isthereanydeal.com en je krijgt een mailtje als ze ergens (als download) in de aanbieding zijn.Mijn keuze zou ook zijn nu de goedkope te halen en dan wanneer je er aan toe bent een 2e te kopen of als er iets in de aanbiding komt.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• essentials9002
FlyEragon schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:19:
Als je lekker wilt mutiplayeren kan je weer beter met recente games beginnen. Anders zit je straks tegen lege servers aan te kijken.
Ik twijfel eigenlijk nog of ik wel Black Ops 3 wil kopen, is die zo veel anders dan Advanced Warfare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

essentials9002 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:07:
[...]

Ik twijfel eigenlijk nog of ik wel Black Ops 3 wil kopen, is die zo veel anders dan Advanced Warfare?
http://www.ign.com/articl...f-duty-black-ops-3-review
http://www.gamespot.com/r...ps-3-review/1900-6416302/

http://www.ign.com/games/...warfare/xbox-one-20008259
http://www.gamespot.com/call-of-duty-advanced-warfare/

Je weet nog dat GoT 95% eigen inzet is en 5% beargumenteerde vragen stellen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-06 18:23
essentials9002 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:07:
[...]

Black Ops 3 is de eerste CoD die ik sinds CoD4 weer leuk vind. Dus ik vind zelf van wel.
Verder een optie, PS4 kopen met Bloodborne, Heavy Rain en Uncharted. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• essentials9002
Valandin schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:09:
[...]

Black Ops 3 is de eerste CoD die ik sinds CoD4 weer leuk vind. Dus ik vind zelf van wel.
Verder een optie, PS4 kopen met Bloodborne, Heavy Rain en Uncharted. >:)
Ik heb geen geld voor een PS4, heb pas net een nieuwe game pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-06 18:23
essentials9002 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:09:
[...]

Ik heb geen geld voor een PS4, heb pas net een nieuwe game pc.
Het is verder ook eigenlijk persoonlijke voorkeur. Wat zoek je precies?
Pokémon voor de DS zou ik sowieso doen, zoals eerder gepost kan je dit altijd spelen als je in bed ligt, in de trein, even tussendoor..

Black Ops 3 is fijn om even een 'luchtige' game te spelen en gewoon een beetje te knallen. Vind ik zelf altijd het fijnst na een lange werkdag, dan gaat een The Witcher 3 er bijv. niet meer in.

The Witcher 3 zou ook een goede optie zijn mocht je er van houden. Een geweldige game, geweldige gameplay, geweldige story etc.

Anders zou ik inderdaad voor FO3/4 gaan. Kan je oneindig veel uren in stoppen en nog lol van hebben.
Als je FO4 haalt, haal dan meteen de Season Pass er bij, die gaat binnenkort 20 euro duurder worden i.v.m de vele DLC's die er aan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:08
Wacht even met zo'n season pass. Voor het zelfde geld vind je FO4 helemaal niks en heb je geld uitgegeven aan een season pass van een game die je niet meer speelt.

Sowieso zijn dat soort verkapte pre-orders altijd af te raden.

Verder zijn Fallout 3, Metro 2033 (redux eventueel) al heel goedkoop te vinden. Het is wel een mengelmoes van verschillende games. Wat zoek je precies, voor welk moment? Wil je helemaal op gaan in de game of is het als snack tussendoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• essentials9002
#ProductPrijsSubtotaal
1Call of Duty Black Ops III, PC (Windows)€ 29,99€ 29,99
1Fallout 3, PC€ 7,95€ 7,95
1Pokemon: Alpha Sapphire, Nintendo 3DS (XL)€ 37,61€ 37,61
1Sonic: Lost World, Nintendo 3DS (XL)€ 12,-€ 12,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 87,55

Nu twijfel ik voor het vijfde spel tussen Tomb Raider, Metro 2033, Splinter Cell Blacklist, Assassin's Creed Unity en Syndicate.
JanW schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:20:
Wacht even met zo'n season pass. Voor het zelfde geld vind je FO4 helemaal niks en heb je geld uitgegeven aan een season pass van een game die je niet meer speelt.

Sowieso zijn dat soort verkapte pre-orders altijd af te raden.

Verder zijn Fallout 3, Metro 2033 (redux eventueel) al heel goedkoop te vinden. Het is wel een mengelmoes van verschillende games. Wat zoek je precies, voor welk moment? Wil je helemaal op gaan in de game of is het als snack tussendoor?
Ik wil helemaal op gaan in de game. Ik zoek nog leuke single player games om thuis in de middag of avond te spelen. (Geen multiplayer want als ik Black Ops 3 en Pokemon Alpha Sapphire koop, heb ik al meer dan genoeg multiplayer games.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Tomb Raider heb ik met veel plezier gespeeld. Mooie sfeer en setting, ziet er geweldig uit en het verhaal is ook goed. Daarnaast veel wapens die je kan gebruiken en verschillende soorten gameplay (sneaken, schieten, platform, puzzels). Assassins Creed games zijn ook wel leuk, al ben ik na deel twee wel afgehaakt. De laatste twee schijnen wel weer de moeite te zijn. Blacklist heb ik niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• essentials9002
JanW schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:29:
Tomb Raider heb ik met veel plezier gespeeld. Mooie sfeer en setting, ziet er geweldig uit en het verhaal is ook goed. Daarnaast veel wapens die je kan gebruiken en verschillende soorten gameplay (sneaken, schieten, platform, puzzels). Assassins Creed games zijn ook wel leuk, al ben ik na deel twee wel afgehaakt. De laatste twee schijnen wel weer de moeite te zijn. Blacklist heb ik niet gespeeld.
Hoe lang duurde het om Tomb Raider uit te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:24

Case_C

[Team Carrack]

Ik zou beginnen met de Metro series :) , erg goede shooters die zeer fijn spelen. (Die kan je volgens mij wel het beste als bundle in een sale halen, dat scheelt ook aardig in kosten) Daarna Tomb Raider (2013) , verder heb ik niet echt games die er voor mij uitspringen. Fallout 3 wel dik 100 uur gespeeld, maar die is onderhand wel redelijk oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
essentials9002 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:30:
[...]

Hoe lang duurde het om Tomb Raider uit te spelen?
Als je dat wil weten is deze site wel handig: http://howlongtobeat.com/game.php?id=10469

Tomb Raider zal je dus ongeveer 11 tot 12 uur mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 09:59
Ik zou eerst dit probleem oplossen ;)
Computer valt uit tijdens spelen van een spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• essentials9002