Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals de titel doet vermoeden gamen, ik speel momenteel alleen CS:GO op m'n Macbook Pro maar wil toch over op een vaste computer en wil ook wel eens een andere game spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1000 voor alleen de kast.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Razer Deathadder Chroma en m'n monitor. (Dell u2410) Die laatste ga ik wel vervangen voor een 144hz.
Toetsenbord wordt waarschijnlijk een CM Quickfire
Windows 10 heb ik via Dreamspark.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16gb ram sowieso, SSD is ook essentieel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liever Intel/Nvidia dan ATI/AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet momenteel, misschien dat ik hier later op terug kom
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
De laatste keer dat ik een windows machine in bezit had was in 2008, heb geen flauw idee wat momenteel een goede keuze is.
Zal ik hem zelf in elkaar zetten of gewoon assemblage kosten betalen en dat ik hem aan het eind v/d week kan ophalen bij alternate oid?
Zoals de titel doet vermoeden gamen, ik speel momenteel alleen CS:GO op m'n Macbook Pro maar wil toch over op een vaste computer en wil ook wel eens een andere game spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1000 voor alleen de kast.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Razer Deathadder Chroma en m'n monitor. (Dell u2410) Die laatste ga ik wel vervangen voor een 144hz.
Toetsenbord wordt waarschijnlijk een CM Quickfire
Windows 10 heb ik via Dreamspark.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16gb ram sowieso, SSD is ook essentieel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liever Intel/Nvidia dan ATI/AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet momenteel, misschien dat ik hier later op terug kom
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
De laatste keer dat ik een windows machine in bezit had was in 2008, heb geen flauw idee wat momenteel een goede keuze is.
Zal ik hem zelf in elkaar zetten of gewoon assemblage kosten betalen en dat ik hem aan het eind v/d week kan ophalen bij alternate oid?