Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-02 13:37
Hoi, vorige week heb ik mijn opo geupgrade naar oxygen OS 2.1.4 (en dus android versie 5.1.1.) en het ging goed.

Sinds vandaag heb ik geen gehoor als ik gebeld word of een video wil bekijken en de andere kan me ook niet horen.

Ik kan wel een gesprek voeren als ik de luidspreker knop aanzet. Heeft iemand hier ervaring mee?

Beste antwoord (via Artuzzo op 21-09-2016 22:16)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Artuzzo schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:42:
Probleem opgelost. Ik heb nu weer de speakers en mic schoongemaakt met een naald en het werkt weer perfect. Deze topic mag dus wmb gesloten worden.
Fijn dat het is opgelost! Topics worden hier niet gesloten als het probleem is opgelost. Wat je wel kan doen is dit topic wijzigen naar een vraag topic en dan het beste antwoord markeren.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

De onderste microfoon werkt dus niet. Als hij op luidsprekerstad staat dan wordt er een andere microfoon gebruikt, die werkt wel.

Heb je ook al gekeken of je de problemen ook hebt met de originele CyanogenOS 12.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
rens-br schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:33:
De onderste microfoon werkt dus niet. Als hij op luidsprekerstad staat dan wordt er een andere microfoon gebruikt, die werkt wel.

Heb je ook al gekeken of je de problemen ook hebt met de originele CyanogenOS 12.1?
Nee want hij heeft tot gisteren wel gewerkt. Pff...ik moet nu zeker een andere telefoon aanschaffen want wie weet hoe lang het duurt een RMA en de telefoon zal vast niet meer gratis gerepareerd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Artuzzo schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:35:
[...]

Nee want hij heeft tot gisteren wel gewerkt. Pff...ik moet nu zeker een andere telefoon aanschaffen want wie weet hoe lang het duurt een RMA en de telefoon zal vast niet meer gratis gerepareerd worden.
Je zou het althans kunnen proberen. Als het inderdaad een RMA geval is, zal dit gewoon gratis gerepareerd worden. Mits je toestel minder dan 2 jaar oud is.

Ik geloof dat de meeste mensen hun toestel tussen de één en twee weken kwijt is. Je kan dit vinden in: [OnePlus One] RMA & Support

Je zou de backcover er ook nog af kunnen halen om te kijken of het dan wel werkt. Misschien zit er gewoon teveel stof voor je microfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Ik heb net de backcover er af gehaald en hem van binnen schoongemaakt maar dat helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Artuzzo schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:24:
Ik heb net de backcover er af gehaald en hem van binnen schoongemaakt maar dat helpt ook niet.
Ik heb verder geen ideeën meer, behalve dan CyanogenOS installeren. (Dit zal je ook gevraagd worden door de support afdeling overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Probleem opgelost. Ik heb nu weer de speakers en mic schoongemaakt met een naald en het werkt weer perfect. Deze topic mag dus wmb gesloten worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Artuzzo op 01-03-2016 13:44 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Artuzzo schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:42:
Fijn dat het is opgelost! Topics worden hier niet gesloten als het probleem is opgelost. Wat je wel kan doen is dit topic wijzigen naar een vraag topic en dan het beste antwoord markeren.
Pagina: 1