Vraag

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-01 14:15

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goedkope/gemakkelijke geautomatiseerde benchmark tool om mijn reviews nog sneller af te kunnen ronden.

Momenteel ben ik te veel tijd kwijt aan het opnieuw draaien van benchmarks, dat ik het graag anders zou willen zien. De benchmarks die ik momenteel draai, zijn allen op Android telefoons. Het begint met het downloaden van zo'n 6 benchmark programma's en vervolgens draai ik elke benchmark minimaal 12 keer. De hoogste en laagste score haal ik uit de resultaten, zodat je een mooi gemiddelde kunt krijgen uit 10 runs. Waarom 10 en niet 5? Doordat het verschil soms groter is dan verwacht. Soms zijn de eerste 4 runs uitmuntend en merk je dat de daarop volgende runs steeds minder hoog zijn. Daardoor is het soms nodig om er 1 minuut tussen te houden om de CPU af te laten koelen.

Er bestaan geautomatiseerde tools, maar die kost veel geld en/of hebben enige programmeerkennis lijkt vereist te zijn. Helaas bezit ik beide niet (meer).

Kortom, ik zoek een gratis/goedkope geautomatiseerde benchmarktool en wie kan me daarbij helpen? De Tweakers redactie mag uiteraard ook tips geven over dit onderwerp. _/-\o_

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Alle reacties

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:14
wellicht dat je met tasker het een en ander kan bereiken..
Tasker - deel 1

Strava