Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:33
lcpolman95 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:29:
[...]

Ik had paar dagen geleden al even de doos bekeken, het imei nummer staat er inderdaad op!
Chille! Indien daar ook nog de Nederlandse taal achterop staat dan zul je verder bij Apple die melding moeten aankaarten. Indien er geen Nederlandse taal opstaat heeft Vodafone een klein probleempje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lcpolman95
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07-09-2023
hehe de site doet het eindelijk, hier de resultaten

Nice Name: iPhone 5s (UK/Europe/Middle East)
Machine Model: iPhone6,2
See how much my machine is worth
Please visit our facebook page
Family name: A1457
Model Number: ME432
Group1: iPhone
Group2: 5s
Generation:
CPU speed: 1.3GHz
Screen size: 4 inch
Screen resolution: 1136x640 pixels
Colour: Space Gray
Production week : -7- (February)
Production year : -2015-
Model introduced: -2013-
Capacity: 16GB
Memory - flavour: xx
Factory: DX (China)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lcpolman95
NSG schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:48:
[...]

Als je nou even geduld hebt tot de pagina geladen is. ;)
Informatie die interessant is zijn: productie jaar en week en de fabriek.
ik heb de resultaten geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

@lcpolman95: wil je svp de edit-optie gebruiken en niet telkens meerdere posts achter elkaar maken?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 22:47

NSG

Je weet niks!

lcpolman95 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:52:
hehe de site doet het eindelijk, hier de resultaten

Nice Name: iPhone 5s (UK/Europe/Middle East)
Machine Model: iPhone6,2
See how much my machine is worth
Please visit our facebook page
Family name: A1457
Model Number: ME432
Group1: iPhone
Group2: 5s
Generation:
CPU speed: 1.3GHz
Screen size: 4 inch
Screen resolution: 1136x640 pixels
Colour: Space Gray
Production week : -7- (February)
Production year : -2015-
Model introduced: -2013-
Capacity: 16GB
Memory - flavour: xx
Factory: DX (China)
Het toestel is dus in week 7 gefabriceerd, oftewel tussen 9 en 22 februari. Aangezien je zelf aangeeft het toestel in februari te hebben aangeschaft, acht ik de kans klein dat het toestel door iemand is gekocht, defect geraakt, gerepareerd door een beunhaas bij Dynafix en vervolgens via Vodafone aan jou is verkocht.

Als ik Google naar die fabriek "DX" krijg ik weinig resultaten, maar de resultaten die ik vind beweren wel telkens dat er kans is dat het om refurbished toestel gaat. Toestellen die door Apple refurbished worden krijgen ook een nieuwe SN en productiedatum. Maar goed stel dat het om een door Apple refurbished toestel gaat dan begrijp ik niet hoe zo'n toestel in een een retail doosje met seal (was dat uberhaubt zo?) beland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Idd zijn originele Apple refurbished toestellen duidelijk herkenbaar aan het doosje (heb er hier eentje liggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lcpolman95
NSG schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:05:
[...]

Het toestel is dus in week 7 gefabriceerd, oftewel tussen 9 en 22 februari. Aangezien je zelf aangeeft het toestel in februari te hebben aangeschaft, acht ik de kans klein dat het toestel door iemand is gekocht, defect geraakt, gerepareerd door een beunhaas bij Dynafix en vervolgens via Vodafone aan jou is verkocht.

Als ik Google naar die fabriek "DX" krijg ik weinig resultaten, maar de resultaten die ik vind beweren wel telkens dat er kans is dat het om refurbished toestel gaat. Toestellen die door Apple refurbished worden krijgen ook een nieuwe SN en productiedatum. Maar goed stel dat het om een door Apple refurbished toestel gaat dan begrijp ik niet hoe zo'n toestel in een een retail doosje met seal (was dat uberhaubt zo?) beland.
Ik heb nog even contact gehad met Apple vanmiddag, zij denken echter niet dat het een refurbished toestel is. Ik zei tegen hun ook dat hij wss in week 7 is gefabriceerd en dt het dus onwaarschijnlijk was, maar ze zeiden ja als een monteur er heel snel in is kan het zo.... Ik heb ook gegoocheld naar dat serienummer, kwam ook op hetzelfde uit. Ik kan niet meer herinneren of hij in de seal zat of niet (tja misschien dom, maar ik heb daar toen totaal niet opgelet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lcpolman95
*knip* lees de opmerking over de edit-optie, dit is de zoveelste dubbelpost.

[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 02-03-2016 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenC schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 07:28:
[...]

Deze iPhone's hebben geen vocht indicatie sticker, dus dat kan het niet zijn ;) Was volgens mij tot de 4s wel zo.
fout. alle iphones beschikken erover. http://harvestcellular.ne...r-damage-sensor-location/

wat vodafone voor garantie procedure etc. heeft weet ik niet maar gaat de garantie via vodafone dan zijn hun er voor verantwoordelijk ook als de telefoon open gemaakt is door een derde die de telefoon openmaakt via de garantie procedure van vodafone, zoniet heb je nu geen garantie meer.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2016 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lcpolman95 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:46:
https://drive.google.com/...ZmtOQTVR/view?usp=sharing --> hier een link naar een afbeelding van de rode sticker. De sticker bevindt zich bij de connector van de home button, het kan dus geen vochtindicator zijn, dat had Apple ook wel opgemerkt.
het lijkt erop dat het gewoon een sticker is van een derde fabrikant uit wss. China oid die het onderdeel heeft geproduceerd. ik denk dat als je die sticker weg haalt dat er iets staat met quality bla bla bla.

mooi van vodafone dat ze oplossingen zien in unverified apple onderdelen.
Pagina: 1 2 Laatste