Ik heb Unreal Tournament her-ontdekt maar vind de deathmatches tegen bots eigenlijk het leukst. De standaard 15 DM's heb ik al uitgespeeld dus ik was aan het kijken voor mods. De indruk die ik heb is dat deze maps bedoeld zijn om op een server te spelen. Klopt dit of kun je ook een map downloaden waar bots bij zitten? Ik zie door de bomen even het bos niet meer.
Uh start practice session? Hier kan je zelf het aantal bots toevoegen en de moeilijkheidsgraad instellen en CTF en allerlei modussen/ maps kiezen. Ook mutators (mods) kan je aanzetten (eerst downloaden via het internet).Jazzy schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:32:
Ik heb Unreal Tournament her-ontdekt maar vind de deathmatches tegen bots eigenlijk het leukst. De standaard 15 DM's heb ik al uitgespeeld dus ik was aan het kijken voor mods. De indruk die ik heb is dat deze maps bedoeld zijn om op een server te spelen. Klopt dit of kun je ook een map downloaden waar bots bij zitten? Ik zie door de bomen even het bos niet meer.
Anoniem: 406530
Mocht je nog mods / maps zoeken voor UT ('99), dan kan ik je aanbevelen eens een kijkje te nemen op i4Games.eu. Daar zijn er echt heel veel te vinden. Een groot deel daarvan is gemaakt door de i4Games Community, die voorheen heel erg actief was. Tegenwoordig is de community vooral actief op de Bunnytrack servers.
Spel paar uur geleden gekocht via Steam, blijkbaar kan je 't niet meer online spelen. Geen servers online in elk geval. Dus euhm dan maar lekker offline bots knallen. Vroegah haalde ik dan mijn assault maps binnen van utassault.net maar das nu dood (goh
)... Iemand nog goede alternatieve websites? wil o.a AS Golgatha weer eens doen..
plus, maar das de kers op de taart, ik heb vroegah via UT99 Unreal gespeeld, weet iemand hoe die mod heet. Ik speelde Unreal in UT99 dus de graphix van UT99 voor Unreal..
plus, maar das de kers op de taart, ik heb vroegah via UT99 Unreal gespeeld, weet iemand hoe die mod heet. Ik speelde Unreal in UT99 dus de graphix van UT99 voor Unreal..
Anoniem: 406530
Heb je UT wel bijgewerkt tot de versie waarop de servers draaien? Want anders kun je de servers ook niet vinden.
Vet toevallig, ik heb m gister ook via Steam gehaald. op Steam staan ook guides mbt mods en wat links naar modsites die nog in de lucht zijn. Ik heb daar bijvoorbeeld gister de Unreal4Ever mod vandaan gehaald, alleen nog geen kans gezien om het te spelen...MetalSonic schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 22:13:
Spel paar uur geleden gekocht via Steam, blijkbaar kan je 't niet meer online spelen. Geen servers online in elk geval. Dus euhm dan maar lekker offline bots knallen. Vroegah haalde ik dan mijn assault maps binnen van utassault.net maar das nu dood (goh)... Iemand nog goede alternatieve websites? wil o.a AS Golgatha weer eens doen..
Geheel tactloos? Nee hoor ik heb tweetakt en viertakt
Inmiddels werkt het hier prima. Je moet een DirectX bestandje downloaden en installeren in je system folder van UT99. Ik zie nu ook de populated servers, jammer dat geen hond tegenwoordig nog de assault mode speelt. Hopelijk verandert dat in UT2016/2017
Voor de mensen die weer eens een keer ouderwets willen fraggen ik heb een ut99 CTF Igib server draaien.
Ip 145.53.236.121:7777
Veel frag plezier.
Veel frag plezier.
Vet!! Vanavond heb ik wel ff tijd denk ik. Nostalgie man! Misschien ff een topic openen om dit bij te houden en afspraken te fixen?paslis schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:58:
Voor de mensen die weer eens een keer ouderwets willen fraggen ik heb een ut99 CTF Igib server draaien.
Veel frag plezier.
Professioneel Heftruck Syndroom
Jullie weten dat er ook een remake wordt gemaakt door Epic games, welke GRATIS te spelen is in de pre-alpha? https://www.epicgames.com/unrealtournament/
[quote]This is an early version of the Unreal Tournament experience, featuring new content and returning classics. There’s still a lot of work to be done, but you’re able to participate, today, and earn in-game rewards available only to Pre-Alpha participants. Come check out the progress we’ve made, and let us know what you think.[/quote]
Edit: natuurlijk is dit al lang bekend hier
[quote]This is an early version of the Unreal Tournament experience, featuring new content and returning classics. There’s still a lot of work to be done, but you’re able to participate, today, and earn in-game rewards available only to Pre-Alpha participants. Come check out the progress we’ve made, and let us know what you think.[/quote]
Edit: natuurlijk is dit al lang bekend hier
[ Voor 5% gewijzigd door sebasmeer op 09-06-2016 14:33 ]
Wel een goed idee inderdaad.NeFoRcE schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:05:
[...]
Vet!! Vanavond heb ik wel ff tijd denk ik. Nostalgie man! Misschien ff een topic openen om dit bij te houden en afspraken te fixen?
Volgens mij hadden we daar deze voor 
[UT] uttweakers.net -> niemand? deel 10
Als ik tijd heb, speel ik wel wat sessies mee. Trouwens: DM-DARKCITY is echt een geweldige map
[UT] uttweakers.net -> niemand? deel 10
Als ik tijd heb, speel ik wel wat sessies mee. Trouwens: DM-DARKCITY is echt een geweldige map
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Pagina: 1