It seemed like a good idea at the time
Ik ben fan van dingen
1
2
3
4
5
6
| Aantal SG-posts: # Aantal HK-posts: # Aantal NSTM-posts: # Aantal LA/SU-posts: # Aantal tech-posts: # Totaal posts: # |
Zij weten het exact en zelf kun je op de manier zoals je het zelf beschreef een indicatie krijgen.
Dit geldt alleen voor users met HK access problemen.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Bericht hierboven
Maar goed dat BC3 geweest is anders had je wel gezien dat ik relatief veel in NST&M postte...
Ik ben fan van dingen
Wat dat betreft hadden jullie er überhaupt niet aan moeten beginnen om af en toe mensen te laten zien wat de exacte stand van hun posts is. Als iemand vermoedt dat hij ergens in mag en het lukt niet kun je altijd nog bevestigen/ontkennen dat hij toegang heeft of niet zonder getallen te noemen. Nu kun je er op wachten dat iedere HK/SG wannabee hier komt vragen: "en ik dan". Maar goed ook dit zal wel weer stabiliseren.Op vrijdag 22 juni 2001 11:26 schoot bij Traag de schrik in de polsen:
We zullen er eigenlijk aparte modjes voor moeten hebbenOp vrijdag 22 juni 2001 11:43 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]
Wat dat betreft hadden jullie er überhaupt niet aan moeten beginnen om af en toe mensen te laten zien wat de exacte stand van hun posts is. Als iemand vermoedt dat hij ergens in mag en het lukt niet kun je altijd nog bevestigen/ontkennen dat hij toegang heeft of niet zonder getallen te noemen. Nu kun je er op wachten dat iedere HK/SG wannabee hier komt vragen: "en ik dan". Maar goed ook dit zal wel weer stabiliseren.
Bij deze biedt ik me vrijwillig aan
NO chanceOp vrijdag 22 juni 2001 11:48 schreef Strumxector het volgende:
[..]
We zullen er eigenlijk aparte modjes voor moeten hebben
Bij deze biedt ik me vrijwillig aan![]()
Bericht hierboven
Op vrijdag 22 juni 2001 11:49 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
NO chance
*snik*
ik had me er zooooooo op verheugd
hehe lolOp vrijdag 22 juni 2001 12:21 schreef Strumxector het volgende:
[..]
*snik*
ik had me er zooooooo op verheugd
![]()
staat in de faq 'kan ik een modje worden?' moet je maar es lezen
johOp vrijdag 22 juni 2001 12:40 schreef BOOTZ het volgende:
[..]
hehe lol
staat in de faq 'kan ik een modje worden?' moet je maar es lezen
weet je wat
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Omdat dan iedereen gaat posten om maar snel die 150 posts te halenOp vrijdag 22 juni 2001 15:17 schreef Mr. B. het volgende:
Wat is er op tegen om dat scriptje gewoon voor iedereen toegangkelijk te maken?
als je dan bij de 130 zit ga je snel onzin posten, en dat is niet de bedoeling
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Nee, da's nuttig. Dan krijg je 357.653.835 posts met 'wanneer mag ik er nu eindelijk eens in?'...Op vrijdag 22 juni 2001 15:20 schreef Canon23 het volgende:
Had dan ook nooit bekend gemaakt dat jer 150/60 ofzo moest halen en het een verrassing gehouden ofzo
Virussen? Scan ze hier!
En dat is nu niet het geval denk je? Tegen onzin in de techfora moet gewoon opgetreden worden.Op vrijdag 22 juni 2001 15:18 schreef Strumxector het volgende:
[..]
Omdat dan iedereen gaat posten om maar snel die 150 posts te halen
als je dan bij de 130 zit ga je snel onzin posten, en dat is niet de bedoeling
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Ja, dat is nu ook al zoOp vrijdag 22 juni 2001 17:01 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
En dat is nu niet het geval denk je? Tegen onzin in de techfora moet gewoon opgetreden worden.
maar zo'n scriptje zal het alleen maar verergeren