Laatste weken ben ik op zoek naar een budget smartphone voor "ouderen"
Ze hebben geen ervaring met touchscreens. Heb hen gevraagd mijn telefoon te bedienen (OPO) waarop ik de "wiser-launcher" had geïnstalleerd. In no-time wisten ze feilloos alles te vinden en te gebruiken en nu willen ze dus een smartphone.
Mijn eerste gedachte was de Motorola Moto G.
De reviews van dit toestel zijn positief, maar wellicht zijn er andere/betere toestellen waarvan ik niets weet.
Wat is je budget?
Gezien het onzeker is of ze deze toestellen willen/kunnen blijven gebruiken...maximaal 200 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen / smsen / whatsapp / mail / mobiel bankieren / incidenteel een foto maken
Wat heb je zelf al gevonden?
Motorola Moto G - versie met 1GB of 2GB RAM?
Welke vragen heb je hier nog over?
Daar ik verwacht de nodige gebruikersondersteuning te moeten kunnen bieden
zou het fijn zijn als het toestel teamviewer quicksupport toestaat. Dat is niet mogelijk op bij alle merken. Ik heb daarom al op de website van Teamviewer gekeken en gebeld maar de Motorola toestellen worden (nog) niet ondersteund...helaas.
Volstaat een toestel met 1GB-ram voor dergelijk gebruik?
Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaring, mening of gedachte.
Groet,
Caramel
Ze hebben geen ervaring met touchscreens. Heb hen gevraagd mijn telefoon te bedienen (OPO) waarop ik de "wiser-launcher" had geïnstalleerd. In no-time wisten ze feilloos alles te vinden en te gebruiken en nu willen ze dus een smartphone.
Mijn eerste gedachte was de Motorola Moto G.
De reviews van dit toestel zijn positief, maar wellicht zijn er andere/betere toestellen waarvan ik niets weet.
Wat is je budget?
Gezien het onzeker is of ze deze toestellen willen/kunnen blijven gebruiken...maximaal 200 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen / smsen / whatsapp / mail / mobiel bankieren / incidenteel een foto maken
Wat heb je zelf al gevonden?
Motorola Moto G - versie met 1GB of 2GB RAM?
Welke vragen heb je hier nog over?
Daar ik verwacht de nodige gebruikersondersteuning te moeten kunnen bieden
Volstaat een toestel met 1GB-ram voor dergelijk gebruik?
Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaring, mening of gedachte.
Groet,
Caramel