Dit zal mijn eerste gaming pc worden,en ik ga er zeker nog een tijd voor moeten sparen maar mijn vraag is,wie verkoopt de beste prebuilt gaming pc?Ik zelf heb geen idee hoe ik zelf een gaming pc kan bouwen dus ik wil een prebuilt kopen.Ik heb een budget van €1000 inclusief de monitor.(alleen 1 monitor moet echt niet duur zijn,60 hertz is genoeg )
Ik wil alle huidige games kunnen spelen op een medium-hoge settings met een constante 60 fps.
Ik heb wel een voorkeur op de nvidia graphics cards en intel i5 processors.
Geluid boeit me niet want ik speel altijd met een headset,ik wil wel een pc case die mogelijkheid biedt tot upgrade voor moest iets kapotgaan binnen 3-4 jaar
Energieverbruik speelt ook geen rol.
Zou geweldig zijn moesten jullie mij helpen een keuze te maken,want deze ''newbie'' komt er maar niet uit
Ik wil alle huidige games kunnen spelen op een medium-hoge settings met een constante 60 fps.
Ik heb wel een voorkeur op de nvidia graphics cards en intel i5 processors.
Geluid boeit me niet want ik speel altijd met een headset,ik wil wel een pc case die mogelijkheid biedt tot upgrade voor moest iets kapotgaan binnen 3-4 jaar
Energieverbruik speelt ook geen rol.
Zou geweldig zijn moesten jullie mij helpen een keuze te maken,want deze ''newbie'' komt er maar niet uit