I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
En de Access Keys dan die je op https://gathering.tweakers.net/forum/preferences kan instellen? Standaard is Alt+S versturen.
Commandline FTW | Tweakt met mate
alt+s != ctrl+enter
Het gaat mij hier specifiek om deze, in andere softwarepakketten veel gebruikte, toetscombinatie. Alt+S is niet een logische combinatie, in die lijn.
Het gaat mij hier specifiek om deze, in andere softwarepakketten veel gebruikte, toetscombinatie. Alt+S is niet een logische combinatie, in die lijn.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Samen met Scrollen met J en K zou het dan wel steeds verwarrender worden 
Ieder z'n eigen 'standaard' en wij moeten die dan allemaal maar ondersteunen? Geef mij maar het al oeroude alt+s

Ieder z'n eigen 'standaard' en wij moeten die dan allemaal maar ondersteunen? Geef mij maar het al oeroude alt+s
[ Voor 38% gewijzigd door crisp op 27-02-2016 11:46 ]
Intentionally left blank
Scrollen met j/k is meer "jump to next/previous"crisp schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 11:44:
Ik vraag toch niet om een eigen standaard, maar een standaard die veel software al ondersteund?
bericht verzenden ook op Shift tab F12 NUMLOCK PAGEDOWN graag voor mij.crisp schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 11:44:
Ieder z'n eigen 'standaard' en wij moeten die dan allemaal maar ondersteunen?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Maar bij mij is het helemaal geen Alt+S, maar Alt+Shift+S.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Pagina: 1