Toch maar eens een andere sig bedenken :P
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Staat dus nog veel te laag, in een standaard scherm (17" 1024*768) moet je scrollen om DPC te vinden. Raar dat dat zo'n invloed heeft.
Ik kan gewoon alle topics op 1 scherm zien, en ik heb een 14" @ 800x600...
lol, meest rechtse icoontje is van ECCpOp vrijdag 22 juni 2001 10:33 schreef CoNNaiZ het volgende:
HEEEEEEE
waar is de koe ?!
Verwijderd
Ja, en die gaat helemaal niet hardOp vrijdag 22 juni 2001 10:35 schreef jeroon het volgende:
[..]
lol, meest rechtse icoontje is van ECCp
helemaal niet hard?? 600 k/s, met een gemiddelde van 1 point/ 462 miljoen (normaal is 1/550 miljoen) is vrij hard hoor...Op vrijdag 22 juni 2001 10:40 schreef SickBastard het volgende:
Ja, en die gaat helemaal niet hard
[afbeelding]
Je gaat dus best snel met die machine .....
Verwijderd
Jezus, wat moet mijn Thunderbird 1333 @ minstens 1,5Op vrijdag 22 juni 2001 10:40 schreef SickBastard het volgende:
[..]
Ja, en die gaat helemaal niet hard
[afbeelding]
(over twee weken heb ik em
Verwijderd
Hum en vallen we nu wel onder software, ik heb meerdere koeien melkers gehoord over het opschroeven van hun koetje, ja zelf de aanschaf van nieuw hardware (cpu) is langs gekomen.
Ik stem dus voor een hogere notering op de ladder des tweakers
the only way is up ^
Verwijderd
/me zal wel het goede voorbeeld geven
Goede voorbeeld 1
Ik wil ook niet zeuren. Het was merely een opmerking. Het gaat mij altijd aan het hart als ik een paar uur niet op GoT geweest ben en er behoudens DPCH's geen nieuwe posts zijn.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verder is het idd rustig.
Intentionally left blank
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Iig wordt morgen de forum-omschrijving aangepast (gemoderniseerd).
Dutch Power Cows --> Distributed Computing
RC5/OGR/UD/SeTi/Eccp/G@H
daar zit wat in..Op vrijdag 22 juni 2001 22:43 schreef Taradino het volgende:
Maar aangezien er minder leden bijkomen voor de DPC is dat best wel minder.
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Dat is een zeer goede zaak!Op zaterdag 23 juni 2001 17:36 schreef DSmarty het volgende:
Iig wordt morgen de forum-omschrijving aangepast (gemoderniseerd).
[..]
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Naast dat spammen niet mag van Dnet heb ik een gigantische hekel aan spammers.Op zondag 24 juni 2001 17:59 schreef digitaldead het volgende:
niet dat het echt veel gedaan heeft..... misshien moeten we net als anntec mensen gaan spammen of ze hun rekentijd willen afstaan...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
ik moet zeggen dat ik ook wel verontwaardigd was toen ik die spam ik m'n mailbox kreeg..Op zondag 24 juni 2001 18:03 schreef Mr_Atheist het volgende:
[..]
Naast dat spammen niet mag van Dnet heb ik een gigantische hekel aan spammers.
Dat het rustig is geworden op het forum lijkt me te komen doordat het zomer is en veel mensen of op vakantie gaan (zijn), of nog met school bezig zijn ( waaronder ikke