Toon posts:

ECCp-109 MegaFlush (c)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een titel kan boekdelen spreken :) Maar, om het DPC forum wat voller te maken, mijn inbreng maar alvast.

Wanneer zullen we een megaflush houden? En willen we daadwerkelijk een megaflush houden? (Natuurlijk! :P )

Ik zat te denken aan minstens een maand sparen. (Om Entrust keihard voorbij te racen :) ) Ik hoor jullie meningen wel, en zal eventueel een poll opzetten op WDO. Ik zal ook even contact opnemen met Chris van ECCp.

Laat jullie ideeën maar horen!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:09
Zijn er zoveel mensen die ECCp doen dan?
IMO is het de bedoeling van een MF om en de dagelijkse output zoveel mogelijk vast te houden en daarna een MF te doen, waardoor je een plaats stijgt en daarna verder flusht op een hoger niveau..

Ik heb niet het id dat jullie de dagelijkse output vast kunnen houden, temeer omdat de groeirate van het ECCp project veel lager ligt dan die van RC5 destijds.

* B-Force vindt het een beetje te worden met al die MF-en van de afgelopen tijd. :(

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Er was al "afgesproken" om dat 4 juli te doen. Maar idd een "vaste" snelheid zou veel beter zijn. Als je dan zonodig wil mf-en, laat dan 1 op de 10 pc's die je assimileerd sparen, de rest gewoon regelmatig flushen..
Probeer nu juist de dagelijks output hoger te houden dan de andere teams.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
foutje

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, men klaagt dat er te weinig te doen is hierzo, maar men wil niet megaflushen :P

IMO is 4 juli veelste vroeg, maargoed, mf-en jullie dan maar, ik flush wel later als ik een redelijke hoeveelheid heb :P

Verwijderd

Topicstarter
BTW, d'r was nog niks afgesproken ofzo, omdat 3 ppls het eens zijn hoeft nog niet iedereen er mee eens te zijn.

Ik open wel een poll ofzo.

En ja B-Force, er doen redelijk wat mensen ECCp, ik denk ongeveer netzoveel als er met GF meededen (kzie iig veel van dezelfde mensen terug in de stats).

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
Ik doe ook mee, en ben aan het sparen met 1 pc voor een mf. Dat wordt geflusht op 4 juli.

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:34

Mist

Een gevaar op de weg

Ik vind dat we nog te weinig deelnemers hebben om al op 4 juli een MF te houden.
Ik wacht liever nog even zodat we Entrust ook meteen voorbijgaan met de MF

[DPC] help conquer cancer @ WCG

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

je hoeft Entrust niet in te halen met de MF, een MF is mede bedoelt voor publiciteit en levert vaak (bij RC5 en GF iig) erg veel nieuwe leden op :P dan kan je daarna verder gaan met inhalen! :D

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:14

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ik denk dat ik een pctje ga laten sparen. Ik wil nog even in de top 15 blijven.

• Mist
  • Laatst online: 22:34

Mist

Een gevaar op de weg

Op vrijdag 22 juni 2001 16:57 schreef Sequence het volgende:
je hoeft Entrust niet in te halen met de MF, een MF is mede bedoelt voor publiciteit en levert vaak (bij RC5 en GF iig) erg veel nieuwe leden op :P dan kan je daarna verder gaan met inhalen! :D
Oke, maar als je ziet hoe sterk wij groeien, hoef je volgens mij maar een paar weken langer te sparen en je bent ze voorbij. Ik vind het altijd wel mooi om iemand met een grote sprong in te halen.
Daarbij is het het mooist als het sparen onopvallend gebeurt en ik twijfel of we onze dagelijkse hoeveelheid kunnen vasthouden.

Maar als een meerderheid al op 4 juli een MF wil, zal ik zeker wel meedoen hoor :)

[DPC] help conquer cancer @ WCG

• Sequence

Sequence

Online marketing

ik wil 4 juli, daarna ben ik op vakantie, en nee ik wil deze flush niet missen! :P

Verwijderd

Wil best meedoen met nog wat andere PC'tjes die ik hier heb staan maar ik vind MF'en best wel lastig zonder proxy. Of heb ik iets gemist?

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
4 juli is idd een beetje dicht bij een latere datum zou het leuker maken.
De dagelijkse output moet nartuurlijk wel aardig blijven anders komt TA ons voorbij en wij proberen in de top 10 te blijven :)
Ik ben met 1 pc'tje al hard aan het sparen :)

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

• jeroon
  • Laatst online: 23-05 20:59
Op vrijdag 22 juni 2001 17:26 schreef MarcoTC het volgende:
Wil best meedoen met nog wat andere PC'tjes die ik hier heb staan maar ik vind MF'en best wel lastig zonder proxy. Of heb ik iets gemist?
Hoe bedoel je? Iedereen kan toch zelf sparen, en op dezelfde dag flushen?

http://www.donorofniet.nl/

• irule
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-10-2023
Het lijkt er op dat er een aantal mensen niet, een aantal op 4 juli en een aantal op een latere datum willen flushen.

Als de mensen die niet willen flushen nu eens gewoon lekker doorgaan met ieder zijn DP's te flushen zodat de dagelijkse output een beetje op peil blijft.

De mensen die voor 4 juli gaan doen dat lekker en dus krijgen we dan een MF(je) die met de huidige rate van de teams best opgemerkt zal worden en toch het gewenst effect zal geven.

de derde groep spaart lekker door en zorgt dat we op het juiste moment entrust in het stof laten bijten >:)

Ik denk dat dat iedereen tevreden is en dat we iedereen binnen ECCp laten zie wie DPC is :7

Het lijkt me inderdaad wel verstandig om eerst contact op te nemen met Chris om te kijken of ze wel zo'n berg DP's aan kunnen en misschien is het een idee om ergens bij te houden hoeveel DP's iedereen verzameld heeft voor de grote "entrust MF" en aan de hand van het aantal te bepalen wanneer we flushen

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Wij van team JdI snappen nog steeds de bedoeling niet helemaal van ECCp.
Wat is het doel ervan en wat doe je nou werkelijk :?

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ik was toch wel nieuwschierig geworden na ECCp, maar ondertussen heb ik het proggie maar weer gewist.
Mijn probleem :?
Nou .. de knoppen ... E,R en nog een paar toetsen stonden ineens voor o.a. zoekfunctie enzo.
Verder deed ik niets dus het komt door dat proggie.
Van zulke dingen ben ik niet echt gediend, dus helaas pindakaas ... mijn Ghzjes ga ik hier niet opzetten :(

Sjit is nu, om uit te zoeken hoe ik die functies erweer af krijg ... verdomme.

• Sequence

Sequence

Online marketing

Op vrijdag 22 juni 2001 23:56 schreef Wessie het volgende:
Ik was toch wel nieuwschierig geworden na ECCp, maar ondertussen heb ik het proggie maar weer gewist.
Nou .. de knoppen ... E,R en nog een paar toetsen stonden ineens voor o.a. zoekfunctie enzo.
Van zulke dingen ben ik niet echt gediend, dus helaas pindakaas ... mijn Ghzjes ga ik hier niet opzetten :(

dit lijkt me wel erg vaag :?
kheb zelf nergens last van, dus zou zeggen kijk waar het aan ligt en probeer het nog een keer :+

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 22:48 schreef jeroon het volgende:
Hoe bedoel je? Iedereen kan toch zelf sparen, en op dezelfde dag flushen?
ja, dat snap ik wel maar ik schreef ook dat ik dat knap 'lastig' vind zonder proxy. Als ik een proxy op 1 van m'n bakkies kan installeren kan de rest allemaal daar naartoe laten flushen en daar dus gewoon sparen. Tijdens een MF kan ik de proxy dan gewoon open zetten. Nu moet ik alle machines weer af. (en die Linux client is ook niet bepaald flexibel)

• MaartenP
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-04-2023

MaartenP

Heb ik niet

Ik zelf vind 4 juli wel een mooie datum, om even iets dichterbij te komen. en dan in augustus ofzo nog eentje om even de nummer 1 positie in handen te nemen. ;) :)

• jeroon
  • Laatst online: 23-05 20:59
Op vrijdag 22 juni 2001 23:56 schreef Wessie het volgende:

dat ligt niet aan de ECCp client hoor, dat is gewoon een windows-toets die blijft hangen. Windowstoets-F is namelijk de standaard shortcut naar Zoeken...Dus ram is een paar keer goed op alle onderste toetsen, en zet die ECCp client er weer lekker op :) :)

http://www.donorofniet.nl/

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
jou probleem ligt niet aan de client , want voorlopig ben jij de enige die daar met dit specifieke probleem te maken heeft |:( :)

iets met lenzen

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Restart alleen werkte niet.
Uninstall en restart wel.
Probleem opgelost 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor het omhoogschoppen, maar dit leek me wel nuttig.

Het is dus nu vastgesteld dat een bepaalde groep op 4 juli gaat flushen, en een bepaalde groep een flush-Entrust-naar-de-eeuwige-graasvelden-mf gaan doen?

Bij de laatste groep hoor ik btw.

Verwijderd

Als je een flush-entrust-voorbij MF wilt doen, moet het wel een beetje duidelijk zijn hoeveel iedereen aan punten heeft gespaard. Dus ik stel een inventarisatie-topic voor.

Verwijderd

Topicstarter
Dat hoeft nu nog niet persee, maar is wel wenselijk als we nog 10k moeten naar Entrust ofzo.
Pagina: 1