• dumbledore
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-05 04:10
Ik zoek een?
3.5mm oordopjes uit China.

Wat is je budget?
+- 40€

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
muziek te luisteren via smartphone/ mn oude ipod

Wat heb je zelf al gevonden?
Deze misschien, iemand ervaring?
http://www.gearbest.com/earphones/pp_261864.html

Welke vragen heb je hier nog over?
Er zijn 2 dingen
1. Ik wil eigenlijk die xiaomi mi4c of de nieuwe mi5 smartphone kopen, maar wil eerst eens een keer testen hoe dat china shoppen gaat, nog nooit gedaan namelijk
2. Ik had ooit eens van die in ear oordopjes gekocht van bose voor 100€, die dingen zijn jammer genoeg gestolen (inclusief m'n paspoort en portemonnee ergens in de middle of nowhere in Argentinië). Die waren zeer fijn, ik weet niet meer welke type dat was precies, in ear phones uit 2010 in ieder geval. Ik wil er nu alleen niet opnieuw 100€ voor een paar oordopjes uitgeven, dus daarom dacht ik, misschien china earphones, ik hoor steeds meer goede verhalen over consumenten elektronica uit China namelijk

[ Voor 12% gewijzigd door dumbledore op 25-02-2016 21:34 ]

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-06 21:33
Daarvoor moet je hier zijn [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a

Ikzelf heb deze: http://www.banggood.com/O...e-With-Mic-p-1010328.html
Super tevreden!!!!

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

• dumbledore
Dat dacht ik eerst ook tot ik de waarschuwing onderaan dat topic las:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, statusupdates, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
Die link van banggood is dus dezelfde die ik gevonden had bij gearbest maar dan een dollar duurder, jij hebt die dus, hoe zitten ze, na lange tijd ook goed, zitten er verschillende rubbertjes bij voor kleine/middel/grote oren, of zijn die niet verwisselbaar, dat was bij mijn oude bose dopjes wel namelijk..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:34

FeaR

In GoT we trust

Oordopjes vallen onder mobiel gebruik en daarmee onder Mobile. Verhuizing van CEA naar MAA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-06 21:33
dumbledore schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:55:
[...]
Dat dacht ik eerst ook tot ik de waarschuwing onderaan dat topic las:
[...]
Die link van banggood is dus dezelfde die ik gevonden had bij gearbest maar dan een dollar duurder, jij hebt die dus, hoe zitten ze, na lange tijd ook goed, zitten er verschillende rubbertjes bij voor kleine/middel/grote oren, of zijn die niet verwisselbaar, dat was bij mijn oude bose dopjes wel namelijk..?
Yes, voor aankoopadvies moet je daar inderdaad niet zien, maar jouw (en mijn) genoemde oortjes komen daar meerdere malen voor. Dus moet een beetje zoeken vind je daar veel informatie over een aantal oortjes.
Ze staan ook genoemd bij de reviews van Tweakers hier. Daar heb je genoeg te lezen over ervaringen. Die van Jeffrey0416 en tokko1 zijn uitgebreid.

Mijn persoonlijke ervaring, ja ze zitten geweldig ook na langere tijd. Ondanks de behuizing zijn de oortjes heel licht en dat komt ten goede van het draagcomfort. Er komen inderdaad ook meerdere dopjes bij (uit mn hoofd 4 paar in verschillende maten). In de review van Tokko1 zie je ze nog in het plastic zakje.

Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen. Je gaat absoluut geen spijt krijgen van deze toppers voor dit geld.
Ik heb zelf een fijnere ervaring met Banggood, vandaar mijn link. Nog een laatste tip: als je als coupon bij Banggood FOKNLBG invoert gaat er nog 0.92 cent vanaf ;) wat dus ongeveer dezelfde prijs is als bij Gearbest.

Succes!

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 12:07
De xiaomi dopjes zijn inderdaad prima. Heb zelf de Piston 2 en daar zitten 3 verschillende maten dopjes bij. Hoborbuy heeft de meest populaire producten altijd op voorraad in Europa http://www.honorbuy.com/33-mi-in-ear-headphones
Edit: Gearbest ook http://www.gearbest.com/earphones/pp_169225.html?wid=3
Net als Gizchina http://shop.gizchina.com/mi-headphones/

Moet je alleen even kijken hoeveel verzendig erbij komt. Verzenden vanuit China kan altijd gratis, moet je wel ~4 weken wachten.

Je zou ook nog kunnen kijken naar de Mi4s, deze is ook net aangekondigd gelijk met de Mi5. Dit is een net weer wat luxere variant van de Mi4c, met andere behuizing en fingerprint scanner.

[ Voor 10% gewijzigd door John Rambo op 26-02-2016 08:20 ]

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:13

xleeuwx

developer Tweakers Elect
John Rambo schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:19:
De xiaomi dopjes zijn inderdaad prima. Heb zelf de Piston 2 en daar zitten 3 verschillende maten dopjes bij. Hoborbuy heeft de meest populaire producten altijd op voorraad in Europa http://www.honorbuy.com/33-mi-in-ear-headphones
Edit: Gearbest ook http://www.gearbest.com/earphones/pp_169225.html?wid=3
Net als Gizchina http://shop.gizchina.com/mi-headphones/

Moet je alleen even kijken hoeveel verzendig erbij komt. Verzenden vanuit China kan altijd gratis, moet je wel ~4 weken wachten.

Je zou ook nog kunnen kijken naar de Mi4s, deze is ook net aangekondigd gelijk met de Mi5. Dit is een net weer wat luxere variant van de Mi4c, met andere behuizing en fingerprint scanner.
Ik heb de eerste of tweede pistons van Xiaomi, en de derde maar ik vind de kwaliteit en geluid beter van de eerste/tweede om eerlijk te zijn. ik weet niet wat het verschil is met de vierde generatie maar denk dat ik die binnenkort ga bestellen. Daarnaast heb ik bij beide dat af en toe een kant wat minder geluid geeft als de andere kant.
ps. ik gebruik ze dagelijks ongeveer 10 uurtjes.

Daarnaast heb ik 4x deze besteld: Xiaomi 2de gen
Echter weet ik niet of dit echte zijn en of de kwaliteit goed is, mocht dit zo zijn heb ik er nog 2 over.

[ Voor 21% gewijzigd door xleeuwx op 26-02-2016 08:36 . Reden: linkjes toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 12:07
Mocht je later een telefoon willen bestellen kan het handig zijn het verzending topic door te nemen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Je moet rekening houden met douane kosten als je vanuit China verzend. Sommige webshops bieden een verzekering aan, maar waarschijnlijk krijg je maar de helft van de kosten terug. De genoemde webshops verzenden vanuit Europa, daardoor betaal je meestal wel iets meer maar je hebt geen gedoe met douane. Plus dat je het snel in huis hebt.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
John Rambo schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:37:
Mocht je later een telefoon willen bestellen kan het handig zijn het verzending topic door te nemen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Je moet rekening houden met douane kosten als je vanuit China verzend. Sommige webshops bieden een verzekering aan, maar waarschijnlijk krijg je maar de helft van de kosten terug. De genoemde webshops verzenden vanuit Europa, daardoor betaal je meestal wel iets meer maar je hebt geen gedoe met douane. Plus dat je het snel in huis hebt.
Boven de 22 euro hoef je pas rekening te houden met de douane, de complete regels vind je bij de belastingdienst / douane website. Een simpelere uitleg is hier te vinden: http://chinesewebshop.nl/special-douane-invoerrechten-china/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dumbledore
Thanks voor de tips guys, ik denk dat ik dan maar voor die 4de generatie xiaomi dopjes ga. Wel een beetje verontrustend dat die 3de generatie blijkbaar slechtere geluidskwaliteit geven dan de 1ste/2de gen., hebben andere dat ook ondervonden? Kan misschien ook net bad luck zijn, dat er iets mis was met dat product van jou xleeuwx..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
dumbledore schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:12:
Thanks voor de tips guys, ik denk dat ik dan maar voor die 4de generatie xiaomi dopjes ga. Wel een beetje verontrustend dat die 3de generatie blijkbaar slechtere geluidskwaliteit geven dan de 1ste/2de gen., hebben andere dat ook ondervonden? Kan misschien ook net bad luck zijn, dat er iets mis was met dat product van jou xleeuwx..
Begrijp me niet verkeerd beide zijn uitstekende producten en kwa kwaliteit beter als bijv standaard iPhone Earpods. Echter merkte ik een kleine verschil tussen 2de gen. en 3de gen.
Pagina: 1