Ik zoek een?
3.5mm oordopjes uit China.
Wat is je budget?
+- 40€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
muziek te luisteren via smartphone/ mn oude ipod
Wat heb je zelf al gevonden?
Deze misschien, iemand ervaring?
http://www.gearbest.com/earphones/pp_261864.html
Welke vragen heb je hier nog over?
Er zijn 2 dingen
1. Ik wil eigenlijk die xiaomi mi4c of de nieuwe mi5 smartphone kopen, maar wil eerst eens een keer testen hoe dat china shoppen gaat, nog nooit gedaan namelijk
2. Ik had ooit eens van die in ear oordopjes gekocht van bose voor 100€, die dingen zijn jammer genoeg gestolen (inclusief m'n paspoort en portemonnee ergens in de middle of nowhere in Argentinië). Die waren zeer fijn, ik weet niet meer welke type dat was precies, in ear phones uit 2010 in ieder geval. Ik wil er nu alleen niet opnieuw 100€ voor een paar oordopjes uitgeven, dus daarom dacht ik, misschien china earphones, ik hoor steeds meer goede verhalen over consumenten elektronica uit China namelijk
3.5mm oordopjes uit China.
Wat is je budget?
+- 40€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
muziek te luisteren via smartphone/ mn oude ipod
Wat heb je zelf al gevonden?
Deze misschien, iemand ervaring?
http://www.gearbest.com/earphones/pp_261864.html
Welke vragen heb je hier nog over?
Er zijn 2 dingen
1. Ik wil eigenlijk die xiaomi mi4c of de nieuwe mi5 smartphone kopen, maar wil eerst eens een keer testen hoe dat china shoppen gaat, nog nooit gedaan namelijk
2. Ik had ooit eens van die in ear oordopjes gekocht van bose voor 100€, die dingen zijn jammer genoeg gestolen (inclusief m'n paspoort en portemonnee ergens in de middle of nowhere in Argentinië). Die waren zeer fijn, ik weet niet meer welke type dat was precies, in ear phones uit 2010 in ieder geval. Ik wil er nu alleen niet opnieuw 100€ voor een paar oordopjes uitgeven, dus daarom dacht ik, misschien china earphones, ik hoor steeds meer goede verhalen over consumenten elektronica uit China namelijk
[ Voor 12% gewijzigd door dumbledore op 25-02-2016 21:34 ]