Deur laten verplaatsen in nieuwbouw huurwoning

Pagina: 1
Acties:

• Iuigi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik hoop dat ik hier in de goede rubriek zit.
Ik heb een huurcontract getekend voor een nieuwbouwappartement. De oplevering zal eind september plaatsvinden. Ik heb gisteren een mail verstuurd met het verzoek om de slaapkamer deur aan de zuidkant van de kamer te plaatsen in plaats van aan de oostkant. Op die manier zou de deur in de hal uitkomen en niet zoals op de plattegrond midden in de woonkamer. Lijkt mij veel logischer en het geeft toch meer bruikbare ruimte in de zitkamer. Ik heb dit al voorgelegd bij de makelaar tijdens de eerste kennismaking en die vond het eigenlijk ook een krom idee van de architect.
Denken jullie dat dit een reëel verzoek is?
Het betreft een woning uit de vrije sector, niet vanuit de sociale huur.Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8OPopDtl.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Iuigi op 25-02-2016 11:07 . Reden: Afbeelding toegevoegd ]

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:49
Verplaatst uit: Ervaringen met het bouwen van een huis

Zonder plaatje kunnen we echt niks. Dit topic is ook meer voor het zelf bouwen van een woning, niet voor een kleine woningaanpassing als dit. Vandaar dat ik er een nieuw topic van maak.

[ Voor 19% gewijzigd door Señor Sjon op 25-02-2016 10:03 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Iuigi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10-2024
Señor Sjon schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:54:
[mbr]Verplaatst uit: Ervaringen met het bouwen van een huis[/]

Zonder plaatje kunnen we echt niks. Dit topic is ook meer voor het zelf bouwen van een woning, niet voor een kleine woningaanpassing als dit. Vandaar dat ik er een nieuw topic van maak.
Dankje. Aangepast en afbeelding toegevoegd.

• Señor Sjon
Gewoon vragen, is bouwkundig gezien totaal niet spannend.

• gr8-jen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:16
Al is nagedacht om gelijk een schuifdeur aan te vragen? dan kan die aan de kant van de gang en heb je in de slaapkamer plek voor een grote kast :)

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 4500Wp ZWW || BENG, Rc6 rondom, tripple glas, WTW, 165m2 verwarmd || Gasloos sinds sep 2023

• Señor Sjon
Dat kost je wel geld, vooral als ie in de muur moet gaan. En gezien de plaatsing van de deur kan een kast makkelijk naast het bed. Je hebt ook bij een schuifdeur ruimte nodig om binnen te komen.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Als je de makelaar kan overtuigen dan kan die de aannemer opdracht geven het uit te voeren. Dus ik zou in makelaarstaal uitleggen waarom het beter is de deur te verplaatsen.
Pagina: 1