DohOp zaterdag 23 juni 2001 17:39 schreef _ArJaN_ het volgende:
dus heb ik dan nummer honderd????
dus heb ik een gratis wasmachine erbij verdiend?
Als jij bestelling 62 hebt en bestelling 53 ws 99 shirts (totaalstand), dan mag je er best vanuit gaan dat je ver boven de honderd zit
Bestelnummer 64
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Verwijderd
Als het goed is dan zijn ze ook niet na 2x wassen stuk of zonder print.Op zondag 24 juni 2001 19:06 schreef duronrulez het volgende:
Wat zijn die dingen duur zeg. 35 piek!
(Bird zit naast me met zijn veelgewassen als nieuw uitziende DPC shirt van vorig jaar)
Het is ook geen Hans Textiel kwaliteit natuurlijk ...Op zondag 24 juni 2001 19:06 schreef duronrulez het volgende:
Wat zijn die dingen duur zeg. 35 piek!
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Nu maar hopen dat we ze snel binnen hebben..
Want ut is al zomer he ... (dinsdag 30°c) ..
Pfff wie bedenkt het ....
Verwijderd
Natuurlijk wel van tevoren de print met azijn behandelen. En (de print) niet strijken.Op zondag 24 juni 2001 19:26 schreef Mrieke het volgende:
Als het goed is dan zijn ze ook niet na 2x wassen stuk of zonder print.
(Bird zit naast me met zijn veelgewassen als nieuw uitziende DPC shirt van vorig jaar)
Toch?
Dat is alleen met die geprinte opdrukken volgens mij, niet met echte gezeefdrukte zoals dit. En strijken kan ook, maar dan wel binnenstebuiten, blijft de kleur mooi.Op zondag 24 juni 2001 23:55 schreef edwinv het volgende:
[..]
Natuurlijk wel van tevoren de print met azijn behandelen. En (de print) niet strijken.
Toch?
Ik ga namelijk 6 juli op vakantie, en zou graag mijn shirt naar canada meenemen.
Hebben jullie het daarvoor allemaal geregeld of niet?
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Verwijderd
Zo zo, gezeefdrukt. Dan hoeft dat inderdaad niet. Dan is 35 piek helemaal niet zoveel en krijgen we echt waar voor ons geld.Op maandag 25 juni 2001 01:07 schreef NightBird het volgende:
[..]
Dat is alleen met die geprinte opdrukken volgens mij, niet met echte gezeefdrukte zoals dit.
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk.En strijken kan ook, maar dan wel binnenstebuiten, blijft de kleur mooi.
Ik hoop het wel een beetje voor dat ik wegga (a.s. vrijdag, 2 weken) bij de drukker in gang te hebben gezet. Het duurt waarschijnlijk ook wel effe voordat hij ze allemaal af heeft (nu al >150), dus ik denk niet dat het voor jouw vakantie gaat lukken. Wat een betere richttijd is durf ik nog niets over te zeggen.Op maandag 25 juni 2001 02:11 schreef Paitor het volgende:
Vraagje, wanneer zullen de shirts uiterlijk binnenkomen.
Ik ga namelijk 6 juli op vakantie, en zou graag mijn shirt naar canada meenemen.
Hebben jullie het daarvoor allemaal geregeld of niet?
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
105-79 ... wie helpt wit over de 100?Op donderdag 28 juni 2001 12:50 schreef NightBird het volgende:
Wit loopt weer wat in, en staat nog maar 22 puntjes achter (99-77).
Op zaterdag 30 juni 2001 23:58 schreef dredge het volgende:
Wanneer moet er eigenlijk betaald gaan worden![]()
Ik heb nog geen mailtje o.i.d gehad..
Op zondag 01 juli 2001 23:27 schreef Cartman! het volgende:
Ik ook besteld, maar nog niks gehoord......
Op vrijdag 22 juni 2001 13:28 schreef NightBird het volgende:
[..]
Ja ... als de prints besteld en geleverd zijn zal ik zeggen waar je je geld moet storten.
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Ben benieuwd wanneer ze komen, kan ik op school nog showen
Een koe is en blijft een merkwaardig beest!
waarom : daar heb ik zo mijn redenen voor .
tis nie anders.
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Tsja, ik heb #2Op dinsdag 03 juli 2001 00:28 schreef talin het volgende:
ik heb #127
![]()
ik wil #125
waarom : daar heb ik zo mijn redenen voor .
tis nie anders.
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Op maandag 09 juli 2001 15:38 schreef Cartman! het volgende:
Hoe staat het ermee??????
Op maandag 25 juni 2001 18:32 schreef NightBird het volgende:
[..]
Ik hoop het wel een beetje voor dat ik wegga (a.s. vrijdag, 2 weken) bij de drukker in gang te hebben gezet. Het duurt waarschijnlijk ook wel effe voordat hij ze allemaal af heeft (nu al >150), dus ik denk niet dat het voor jouw vakantie gaat lukken. Wat een betere richttijd is durf ik nog niets over te zeggen.
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Verwijderd
als ik deze zomer nou nog niemand tegenkom in een DPC shirt weet ik t ook niet meer!
Verwijderd
[gum-mode]Op maandag 09 juli 2001 23:20 schreef #BRILSMURF het volgende:
nr. 141 ! gaat hard zo!!!
als ik deze zomer nou nog niemand tegenkom in een DPC shirt weet ik t ook niet meer!
Ik wel, hebbie je bril nie op
[/gum-mode]
<table border=0 cellpadding=0 cellspacing=0><tr><td bgcolor="#999999"><table border=0 cellspacing=1 cellpadding=4 width="100%"><tr bgcolor="#cccccc"><td> </td><td align="left">Wit</td><td align="left">Zwart</td></tr><tr bgcolor="#f0f0f0"><td bgcolor="#dddddd" align="right">164</td><td align="left">0</td><td align="left">0</td></tr><tr bgcolor="#eeeeee"><td bgcolor="#dddddd" align="right">S</td><td align="left">0</td><td align="left">0</td></tr><tr bgcolor="#f0f0f0"><td bgcolor="#dddddd" align="right">M</td><td align="left">5</td><td align="left">8</td></tr><tr bgcolor="#eeeeee"><td bgcolor="#dddddd" align="right">L</td><td align="left">13</td><td align="left">21</td></tr><tr bgcolor="#f0f0f0"><td bgcolor="#dddddd" align="right">XL</td><td align="left">41</td><td align="left">48</td></tr><tr bgcolor="#eeeeee"><td bgcolor="#dddddd" align="right">XXL</td><td align="left">31</td><td align="left">42</td></tr><tr bgcolor="#f0f0f0"><td bgcolor="#dddddd" align="right">XXXL</td><td align="left">5</td><td align="left">10</td></tr><tr bgcolor="#eeeeee"><td bgcolor="#dddddd" align="right">Totaal</td><td align="left">95</td><td align="left">129</td></tr></table></td></tr></table>
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
Wil op vakantie natuurlijk wel ff in zo'n blits shirtje lopen (en gelijk wat reclame maken).
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Klopt hij komt 15 juli weer terug.Op woensdag 11 juli 2001 13:17 schreef Sir Abarth het volgende:
Nightbird is nog op vakantie volgens mij, maar zal over een paar dagen wel terug zijn.
Frostie
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Verwijderd
overschatten, I don't think soOp dinsdag 10 juli 2001 10:08 schreef Mr_Atheist het volgende:
Voorlopige conclusie : De tweaker heeft gemiddeld maatje XL en overschat zijn eigen omvang
Verwijderd
PS: krijgen we nog bijgewerkte stats???
<table border=0 cellpadding=0 cellspacing=0><tr><td bgcolor="#999999"><table border=0 cellspacing=1 cellpadding=4 width="100%"><tr bgcolor="#cccccc"><td><font size=2> </font></td><td align="right"><font size=2>Wit</font></td><td align="right"><font size=2>Zwart</font></td></tr><tr bgcolor="#f0f0f0"><td bgcolor="#dddddd" align="right"><font size=2>164</font></td><td align="right"><font size=2>0</font></td><td align="right"><font size=2>0</font></td></tr><tr bgcolor="#eeeeee"><td bgcolor="#dddddd" align="right"><font size=2>S</font></td><td align="right"><font size=2>0</font></td><td align="right"><font size=2>0</font></td></tr><tr bgcolor="#f0f0f0"><td bgcolor="#dddddd" align="right"><font size=2>M</font></td><td align="right"><font size=2>5</font></td><td align="right"><font size=2>8</font></td></tr><tr bgcolor="#eeeeee"><td bgcolor="#dddddd" align="right"><font size=2>L</font></td><td align="right"><font size=2>14</font></td><td align="right"><font size=2>21</font></td></tr><tr bgcolor="#f0f0f0"><td bgcolor="#dddddd" align="right"><font size=2>XL</font></td><td align="right"><font size=2>44</font></td><td align="right"><font size=2>55</font></td></tr><tr bgcolor="#eeeeee"><td bgcolor="#dddddd" align="right"><font size=2>XXL</font></td><td align="right"><font size=2>31</font></td><td align="right"><font size=2>42</font></td></tr><tr bgcolor="#f0f0f0"><td bgcolor="#dddddd" align="right"><font size=2>XXXL</font></td><td align="right"><font size=2>5</font></td><td align="right"><font size=2>10</font></td></tr><tr bgcolor="#eeeeee"><td bgcolor="#dddddd" align="right"><font size=2>Totaal</font></td><td align="right"><font size=2>99</font></td><td align="right"><font size=2>136</font></td></tr></table></td></tr></table>
Verwijderd
Zwart loopt dus weer uit
misschien niet maar net goed genoeg om te zien dat ik een verkeerde kleur besteld heb
Verwijderd
Als Nightbird terug is van vakantie
schrikt ie ze eigen rot
Op naar de 200 is makkelijk bestellen
Verwijderd
De 14e ;pOp woensdag 11 juli 2001 22:03 schreef Frostie het volgende:
[..]
Klopt hij komt 15 juli weer terug.
Frostie
Nou ... terug is een groot woordOp zondag 15 juli 2001 03:02 schreef Mrieke het volgende:
[..]
De 14e ;p
Magoed ... 238 shirts is wel erg veel he jongens (en meisjes).
Ow ja de stand is inmiddels 137 - 101 voor zwart
Verwijderd
Mja, zou wit me staan ?Op zondag 15 juli 2001 03:07 schreef NightBird het volgende:
[..]
Nou ... terug is een groot woord
Magoed ... 238 shirts is wel erg veel he jongens (en meisjes).
Ow ja de stand is inmiddels 137 - 101 voor zwart
Vast wel .. maar of het slim is? Moet je wel een slabbetje om doen met etenOp zondag 15 juli 2001 03:08 schreef Mrieke het volgende:
[..]
Mja, zou wit me staan ?
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Verwijderd
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Een koe is en blijft een merkwaardig beest!
Jammer .. dat halen we nietOp maandag 16 juli 2001 14:58 schreef B2000.5 het volgende:
Kom op ik ga vrijdag weg! Dan moet hij er zijn
Zoals het er nu naar uit ziet zijn de prints volgend weekend in huis (we hebben er 300 besteld, dus de bestellingen moeten nog een beetje oplopen
Ik post vandeweek een bankrekeningnummer, dan kan het geld gestort gaan worden en zullen de eerste shirts net na het weekeinde van 28/29 juli in de bus ploffen.
=================
Stand: 105 - 143 (wit-zwart) in 161 bestellingen!
Zouden we de 300 halen?
Komt er nog een tweede mail over het bedrag dat gestort moet worden ben het eerste mailtje kwijt ?
En dan nog ff een tip ik heb er 10 besteld en kreeg daarom korting inverband met de grote order dus jongens je weet het nu bestel 10 0f meer
Op woensdag 18 juli 2001 00:31 schreef NightBird het volgende:
... en zullen de eerste shirts net na het weekeinde van 28/29 juli in de bus ploffen.
Pcies op tijd voor Campzone![]()
Verwijderd
Nog 10/11 nachtjes slapenOp woensdag 18 juli 2001 00:31 schreef NightBird het volgende:
zullen de eerste shirts net na het weekeinde van 28/29 juli in de bus ploffen.
Op vrijdag 20 juli 0:36 mailde NightBird het volgende naar alle mensen die besteld hebben:
Ej DPC'ers,
De prints komen over ruim een week binnen. Maar omdat ik zelf vanaf dinsdag 24 juli a.s. op vakantie ben (en dan dus niet bij mijn rekening kan) kunnen we pas in het weekend van 11/12 augustus (dan ben ik weer terug) de shirts verzenden. Sorry dat het zo lang moet duren allemaal.
Om zo snel mogelijk de shirts in huis te hebben kunnen jullie het geld overmaken naar:
Rabobankrekening 1455.32.801 t.n.v. R.Nachtegaal te Den Haag
Vermeld hierbij zoveel mogelijk gegevens, maar minimaal je emailadres en evt. naam en adres als je Girotel ofzo gebruikt. Als je je bestelnummer nog weet is dat het mooiste natuurlijk, dat is niet noodzakelijk.
De kosten zijn 35,- per shirt incl. verzenden. En XXXL shirts kosten 40,-.
Alle betalingen die voor de 11e augustus binnen zijn, zullen dat weekend verstuurd worden. Wanneer het geld later binnen is duurt het ongeveer een week voor je je shirt hebt.
Ik hoop dat alles duidelijk is zo.
Geen idee wat de verzendkosten naar Engeland zijn ... jij?Op donderdag 19 juli 2001 22:53 schreef Martin het volgende:
doen jullie die dingen ook opsturen naar engeland voor het zelfde geld??
1
2
3
4
| 164 - S - M - L - XL - XXL - XXXL - tot.
Wit: 1 0 6 16 46 33 6 108
Zwart: 0 1 8 23 57 45 12 146
1 1 14 39 103 78 18 254 |
1
2
3
4
Wit: 1 0 6 17 46 33 6 109
Zwart: 0 1 8 24 59 46 12 150
1 1 14 41 105 79 18 259 |
Verwijderd
Maar op weer op topic te komen, ik zou dus wel graag zon shirt willen kopen, kleur wit, maat XL. kun je me anders ff mailen voor details enzow?? mijn engelse adres past ook niet echt in het bestelformulier op de site
Verwijderd
Bird is vandaag vertrokken op vakantie. En hij is pas over 2,5 week terug. Misschien is het het slimst hem even een mailtje te sturen, dan leest hij het wel als tie terug komt. Want er zijn vast wel een paar transfers over.Op dinsdag 24 juli 2001 11:15 schreef Martin het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat de verzendkosten naar engeland zijn, ik heb nog nooit wat uit Nl op laten sturen hierheen. Brieven en kaarten etc. zijn net zo duur als de rest van europa verzenden![]()
Maar op weer op topic te komen, ik zou dus wel graag zon shirt willen kopen, kleur wit, maat XL. kun je me anders ff mailen voor details enzow?? mijn engelse adres past ook niet echt in het bestelformulier op de siteMochten er extra verzendkostenkosten aan verbonden zijn dan betaal ik die wel. Bedankt alvast
De stand na 177 bestellingen:
1
2
3
4
Wit: 1 0 6 17 49 33 6 112
Zwart: 0 1 8 25 62 46 14 156
1 1 14 42 111 79 20 268 |
De stand na 183 bestellingen:
1
2
3
4
Wit: 1 0 6 18 49 34 6 114
Zwart: 0 1 10 27 63 46 14 161
1 1 16 45 112 80 20 275 |
Verwijderd
(en een lletje maybe voor jeetje
Groetjes Dutch Bull .
Bijbestellen is altijd goedOp zondag 19 augustus 2001 03:27 schreef mmxmmx het volgende:
Ik heb er 2 bijbesteld ik hoop dat het geen probleem is .
Groetjes Dutch Bull .
Collectors item dus ... en ik heb er 2
De stand na 189 bestellingen:
1
2
3
4
Wit: 1 0 7 18 49 35 7 117
Zwart: 0 1 11 28 65 46 14 165
1 1 18 46 114 81 21 282 |
De stand na 197 bestellingen:
1
2
3
4
Wit: 1 0 7 19 51 36 7 121
Zwart: 0 1 14 31 69 49 14 178
1 1 21 50 120 85 21 299 |
Willen de mensen die wel besteld hebben, maar nog niet betaald hebben (ruim 60!!) het geld ook een keer overmaken? Of als je toch geen shirt(s) wil, mail me dat dan even.
Dus wil je (nog) een shirt, er zijn er nog genoeg. Te bestellen op http://www.dutchpowercows.org/shirts.dsp ...