WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
Gaat wel ff duren voordat ik ze hier echt binnen heb maar dan kan ik iig ergens naar uitkijken
Eindelijk
1 XL voor mezelf en een M voor m`n vriendin
Eindelijk kunnen we in stijl gekleed uitgaan
Helaas kan je er maar 1 aantrekken
Edit:
Ow ja, hoe moet er betaald worden? Storten?
Nieuw, nu met Twitter
Stel je voor dat ik er geen zou nemen
1 maar ? Van je eigen ontwerp maar 1 ?* MarcyDarcy heeft er gelijk ook 1 besteld
Ik neem een keer een witte. De eerste keer had ik een zwarte
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
1 witte en 1 zwarte
Laten we hopen dat ze dit jaar van iets betere kwaliteit zijn, de vorige shirts waren wat stippelig gekleurt (no offence)
Heb er ook twee besteld . . . de Witte . . .
DJ
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
* Pim. begrijpt toch niet dat het zo duur moet, IR cow heeft (als vermeld) t-shirts laten drukken voor 20,-
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Dit is inc alle kosten geloof ikOp vrijdag 22 juni 2001 12:20 schreef -ProXy- het volgende:
Ik heb ook besteld
* spook begrijpt toch niet dat het zo duur moet, IR cow heeft (als vermeld) t-shirts laten drukken voor 20,-
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Werkt gewoon hoor.Op vrijdag 22 juni 2001 12:28 schreef Escobar het volgende:
De links naar de afbeeldingen van de witte en zwarte shirts zijn dood, aaargh
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
VergetenOp vrijdag 22 juni 2001 06:27 schreef stokkie het volgende:
YESSSS
Eindelijk
1 XL voor mezelf en een M voor m`n vriendin
Eindelijk kunnen we in stijl gekleed uitgaan
* stok heeft bestelnummer 9
Ja ... als de prints besteld en geleverd zijn zal ik zeggen waar je je geld moet storten.Op vrijdag 22 juni 2001 06:57 schreef xfile het volgende:
Kee, ik doe ook mee met extra reclame maken voor de koetjes
Helaas kan je er maar 1 aantrekken
Edit:
Ow ja, hoe moet er betaald worden? Storten?
en nee ik ben niet engels
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
Intentionally left blank
Verwijderd
Kijk das nog eens een helder ideeOp vrijdag 22 juni 2001 17:11 schreef crisp het volgende:
nummertje 17 was ik. Post het maar ff voor het geval ik het ooit weer vergeten ben
Nummer 15 it is
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
dat was een BVD-bestelling *grin*Op zaterdag 23 juni 2001 11:59 schreef NightBird het volgende:
We zitten nu na bestelling #53 op 99 shirts (Tnx DSmarty, de man zonder wasmachine), dus wie nu bestelt heeft misschien wel het 100e shirt
25 stuks...
alles in 1 keer...netzo makkelijk
DohOp zaterdag 23 juni 2001 17:39 schreef _ArJaN_ het volgende:
dus heb ik dan nummer honderd????
dus heb ik een gratis wasmachine erbij verdiend?
Als jij bestelling 62 hebt en bestelling 53 ws 99 shirts (totaalstand), dan mag je er best vanuit gaan dat je ver boven de honderd zit
Bestelnummer 64
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Verwijderd
Als het goed is dan zijn ze ook niet na 2x wassen stuk of zonder print.Op zondag 24 juni 2001 19:06 schreef duronrulez het volgende:
Wat zijn die dingen duur zeg. 35 piek!
(Bird zit naast me met zijn veelgewassen als nieuw uitziende DPC shirt van vorig jaar)
Het is ook geen Hans Textiel kwaliteit natuurlijk ...Op zondag 24 juni 2001 19:06 schreef duronrulez het volgende:
Wat zijn die dingen duur zeg. 35 piek!
Nu maar hopen dat we ze snel binnen hebben..
Want ut is al zomer he ... (dinsdag 30°c) ..
Pfff wie bedenkt het ....
Verwijderd
Natuurlijk wel van tevoren de print met azijn behandelen. En (de print) niet strijken.Op zondag 24 juni 2001 19:26 schreef Mrieke het volgende:
Als het goed is dan zijn ze ook niet na 2x wassen stuk of zonder print.
(Bird zit naast me met zijn veelgewassen als nieuw uitziende DPC shirt van vorig jaar)
Toch?
Dat is alleen met die geprinte opdrukken volgens mij, niet met echte gezeefdrukte zoals dit. En strijken kan ook, maar dan wel binnenstebuiten, blijft de kleur mooi.Op zondag 24 juni 2001 23:55 schreef edwinv het volgende:
[..]
Natuurlijk wel van tevoren de print met azijn behandelen. En (de print) niet strijken.
Toch?
Ik ga namelijk 6 juli op vakantie, en zou graag mijn shirt naar canada meenemen.
Hebben jullie het daarvoor allemaal geregeld of niet?
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Verwijderd
Zo zo, gezeefdrukt. Dan hoeft dat inderdaad niet. Dan is 35 piek helemaal niet zoveel en krijgen we echt waar voor ons geld.Op maandag 25 juni 2001 01:07 schreef NightBird het volgende:
[..]
Dat is alleen met die geprinte opdrukken volgens mij, niet met echte gezeefdrukte zoals dit.
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk.En strijken kan ook, maar dan wel binnenstebuiten, blijft de kleur mooi.
Ik hoop het wel een beetje voor dat ik wegga (a.s. vrijdag, 2 weken) bij de drukker in gang te hebben gezet. Het duurt waarschijnlijk ook wel effe voordat hij ze allemaal af heeft (nu al >150), dus ik denk niet dat het voor jouw vakantie gaat lukken. Wat een betere richttijd is durf ik nog niets over te zeggen.Op maandag 25 juni 2001 02:11 schreef Paitor het volgende:
Vraagje, wanneer zullen de shirts uiterlijk binnenkomen.
Ik ga namelijk 6 juli op vakantie, en zou graag mijn shirt naar canada meenemen.
Hebben jullie het daarvoor allemaal geregeld of niet?
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
105-79 ... wie helpt wit over de 100?Op donderdag 28 juni 2001 12:50 schreef NightBird het volgende:
Wit loopt weer wat in, en staat nog maar 22 puntjes achter (99-77).
Op zaterdag 30 juni 2001 23:58 schreef dredge het volgende:
Wanneer moet er eigenlijk betaald gaan worden![]()
Ik heb nog geen mailtje o.i.d gehad..
Op zondag 01 juli 2001 23:27 schreef Cartman! het volgende:
Ik ook besteld, maar nog niks gehoord......
Op vrijdag 22 juni 2001 13:28 schreef NightBird het volgende:
[..]
Ja ... als de prints besteld en geleverd zijn zal ik zeggen waar je je geld moet storten.
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Ben benieuwd wanneer ze komen, kan ik op school nog showen
Een koe is en blijft een merkwaardig beest!
waarom : daar heb ik zo mijn redenen voor .
tis nie anders.
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Tsja, ik heb #2Op dinsdag 03 juli 2001 00:28 schreef talin het volgende:
ik heb #127
![]()
ik wil #125
waarom : daar heb ik zo mijn redenen voor .
tis nie anders.
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Op maandag 09 juli 2001 15:38 schreef Cartman! het volgende:
Hoe staat het ermee??????
Op maandag 25 juni 2001 18:32 schreef NightBird het volgende:
[..]
Ik hoop het wel een beetje voor dat ik wegga (a.s. vrijdag, 2 weken) bij de drukker in gang te hebben gezet. Het duurt waarschijnlijk ook wel effe voordat hij ze allemaal af heeft (nu al >150), dus ik denk niet dat het voor jouw vakantie gaat lukken. Wat een betere richttijd is durf ik nog niets over te zeggen.
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Verwijderd
als ik deze zomer nou nog niemand tegenkom in een DPC shirt weet ik t ook niet meer!
Verwijderd
[gum-mode]Op maandag 09 juli 2001 23:20 schreef #BRILSMURF het volgende:
nr. 141 ! gaat hard zo!!!
als ik deze zomer nou nog niemand tegenkom in een DPC shirt weet ik t ook niet meer!
Ik wel, hebbie je bril nie op
[/gum-mode]
<table border=0 cellpadding=0 cellspacing=0><tr><td bgcolor="#999999"><table border=0 cellspacing=1 cellpadding=4 width="100%"><tr bgcolor="#cccccc"><td> </td><td align="left">Wit</td><td align="left">Zwart</td></tr><tr bgcolor="#f0f0f0"><td bgcolor="#dddddd" align="right">164</td><td align="left">0</td><td align="left">0</td></tr><tr bgcolor="#eeeeee"><td bgcolor="#dddddd" align="right">S</td><td align="left">0</td><td align="left">0</td></tr><tr bgcolor="#f0f0f0"><td bgcolor="#dddddd" align="right">M</td><td align="left">5</td><td align="left">8</td></tr><tr bgcolor="#eeeeee"><td bgcolor="#dddddd" align="right">L</td><td align="left">13</td><td align="left">21</td></tr><tr bgcolor="#f0f0f0"><td bgcolor="#dddddd" align="right">XL</td><td align="left">41</td><td align="left">48</td></tr><tr bgcolor="#eeeeee"><td bgcolor="#dddddd" align="right">XXL</td><td align="left">31</td><td align="left">42</td></tr><tr bgcolor="#f0f0f0"><td bgcolor="#dddddd" align="right">XXXL</td><td align="left">5</td><td align="left">10</td></tr><tr bgcolor="#eeeeee"><td bgcolor="#dddddd" align="right">Totaal</td><td align="left">95</td><td align="left">129</td></tr></table></td></tr></table>
Verwijderd
Wil op vakantie natuurlijk wel ff in zo'n blits shirtje lopen (en gelijk wat reclame maken).
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Klopt hij komt 15 juli weer terug.Op woensdag 11 juli 2001 13:17 schreef Sir Abarth het volgende:
Nightbird is nog op vakantie volgens mij, maar zal over een paar dagen wel terug zijn.
Frostie
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Verwijderd
overschatten, I don't think soOp dinsdag 10 juli 2001 10:08 schreef Mr_Atheist het volgende:
Voorlopige conclusie : De tweaker heeft gemiddeld maatje XL en overschat zijn eigen omvang
Verwijderd
PS: krijgen we nog bijgewerkte stats???
<table border=0 cellpadding=0 cellspacing=0><tr><td bgcolor="#999999"><table border=0 cellspacing=1 cellpadding=4 width="100%"><tr bgcolor="#cccccc"><td><font size=2> </font></td><td align="right"><font size=2>Wit</font></td><td align="right"><font size=2>Zwart</font></td></tr><tr bgcolor="#f0f0f0"><td bgcolor="#dddddd" align="right"><font size=2>164</font></td><td align="right"><font size=2>0</font></td><td align="right"><font size=2>0</font></td></tr><tr bgcolor="#eeeeee"><td bgcolor="#dddddd" align="right"><font size=2>S</font></td><td align="right"><font size=2>0</font></td><td align="right"><font size=2>0</font></td></tr><tr bgcolor="#f0f0f0"><td bgcolor="#dddddd" align="right"><font size=2>M</font></td><td align="right"><font size=2>5</font></td><td align="right"><font size=2>8</font></td></tr><tr bgcolor="#eeeeee"><td bgcolor="#dddddd" align="right"><font size=2>L</font></td><td align="right"><font size=2>14</font></td><td align="right"><font size=2>21</font></td></tr><tr bgcolor="#f0f0f0"><td bgcolor="#dddddd" align="right"><font size=2>XL</font></td><td align="right"><font size=2>44</font></td><td align="right"><font size=2>55</font></td></tr><tr bgcolor="#eeeeee"><td bgcolor="#dddddd" align="right"><font size=2>XXL</font></td><td align="right"><font size=2>31</font></td><td align="right"><font size=2>42</font></td></tr><tr bgcolor="#f0f0f0"><td bgcolor="#dddddd" align="right"><font size=2>XXXL</font></td><td align="right"><font size=2>5</font></td><td align="right"><font size=2>10</font></td></tr><tr bgcolor="#eeeeee"><td bgcolor="#dddddd" align="right"><font size=2>Totaal</font></td><td align="right"><font size=2>99</font></td><td align="right"><font size=2>136</font></td></tr></table></td></tr></table>
Verwijderd
Zwart loopt dus weer uit
misschien niet maar net goed genoeg om te zien dat ik een verkeerde kleur besteld heb