Toon posts:

nieuwe update wel of niet doen

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hi

momenteel heb ik op mijn macbook Yosemite , maar er is een upgrade naar Capitan.. Lees veel negatieve reviews. Macbook 2 dagen in mijn bezit. Wel of niet upgraden?

Ben overigens een nieuweling. Vroeger altijd windows gehad.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:25
Er zijn altijd negatieve reacties. In het geval van El Capitan, updaten behalve als je Outlook 2016 wilt gaan gebruiken. Daar zijn nog aardig wat problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Inmiddels is El Capitan al een tijdje uit en zijn de grote bugs er wel uit. Ik heb zelf geen ervaring met OS X maar het lijkt mij aan te raden een schone El Capitan upgrade te doen om zo de kans op problemen nog kleiner te maken, lijkt me nu ook geen probleem omdat je de MB pas 2 dagen in bezit hebt en waarschijnlijk nog weinig content er op hebt staan ;)

[ Voor 3% gewijzigd door robcoenen op 23-02-2016 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:23

Fiber

Beaches are for storming.

Gewoon updaten. Lost wellicht gelijk je wifi probleem op.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pendora schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 15:51:
Er zijn altijd negatieve reacties. In het geval van El Capitan, updaten behalve als je Outlook 2016 wilt gaan gebruiken. Daar zijn nog aardig wat problemen mee.
Wat bedoel je met Outlook 2016? Ik heb wel Office 365 en de mail staat ingesteld op mijn Hotmail. Gaat dit problemen veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dezelde discussie voeren in twee verschillende topics is niet echt handig, dus graag verder in wifi nieuwe iMac

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.