goede aircooler gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• paco2013
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-01 07:21
De vraag die ik heb is de volgende, ik heb sinds kort een i5 6600k cpu, maar ik gebruik een stock koeler.
nu ben ik op zoek naar bijvoorkeur een air koeler rond de 40 euro.
maar welke is een goede en die ook geen probleem vormt met mijn geheugen, en de maten van mijn behuizing.
mijn mobo is een msi gaming pro, mijn behuizing is een corsair carbide spec-03 en mijn geheugen is G.Skill Ripjaws V F4-3000C15D-8GVR geplaatst is slot 2 en 4.
de koeler mag niet hoger zijn dan 157mm
Ik heb al veel gegoogeld maar kan eigenlijk niks gevonden krijgen, TIPS ZEER welkom.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Lian Li pc o11 Air / Ryzen 7700x/ asus tuf b650 plus/corsair vengeance 6000mhzC36/ XFX 7800xt Black

Alle reacties

• Tjm De Groot
  • Laatst online: 07-02-2021
http://nl.hardware.info/product/165695/noctua-nh-l9i op dit soort CPU coolers zou ik dan zoeken.

I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Alstu

Aangezien ik geen zin heb om op de tiende millimeter nauwkeurig te gaan Googlen hoe hoog jouw RAM boven je CPU-socket uitsteekt, mag je dat zelf beoordelen bij het uizoeken van een cooler.

Trouwen, waarom een nieuw topic? goede koeler die past met mijn geheugen. en klik volgende keer even lekker op http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/625541 voor wat je de afgelopen tijd al hebt gepost.

[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 23-02-2016 08:39 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-01 08:40

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

die is bedoeld voor HTPC's, niet voor Desktop, dat kan veel groter en beter voor 't geld.
aangezien MSI Gaming Pro als moederbord nogal een vage omschrijving is zul je zelf ook nog even moeten bedenken of het echt gaat passen.

maar goed; wat vind jij een goede koeler? eentje die geweldig koelt? eentje die fluisterstil is? een beetje er tussenin? m.a.w. ga je overklokken?
dat je niets gevonden hebt lijkt me sterk; er zijn genoeg koelers die passen, maar wellicht niet aan jouw 'onzichtbare' eisen of budget voldoen. de Gelid Tranquillo zou bijvoorbeeld kunnen, een TX3 Evo, pricewatch: be quiet! Pure Rock en pricewatch: Cooler Master Hyper T4 of pricewatch: Cryorig H7
en mijn persoonlijke voorkeur: pricewatch: Scythe Fuma
mocht je dan 1 fan niet kunnen plaatsen kun je 'm iets omhoog schuiven, of zelfs aan de achterkant hangen

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

• paco2013
  • Laatst online: 08-01 07:21
NLBUURMAN schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:18:
[...]

die is bedoeld voor HTPC's, niet voor Desktop, dat kan veel groter en beter voor 't geld.
aangezien MSI Gaming Pro als moederbord nogal een vage omschrijving is zul je zelf ook nog even moeten bedenken of het echt gaat passen.

maar goed; wat vind jij een goede koeler? eentje die geweldig koelt? eentje die fluisterstil is? een beetje er tussenin? m.a.w. ga je overklokken?
dat je niets gevonden hebt lijkt me sterk; er zijn genoeg koelers die passen, maar wellicht niet aan jouw 'onzichtbare' eisen of budget voldoen. de Gelid Tranquillo zou bijvoorbeeld kunnen, een TX3 Evo, pricewatch: be quiet! Pure Rock en pricewatch: Cooler Master Hyper T4 of pricewatch: Cryorig H7
en mijn persoonlijke voorkeur: pricewatch: Scythe Fuma
mocht je dan 1 fan niet kunnen plaatsen kun je 'm iets omhoog schuiven, of zelfs aan de achterkant hangen
ja idd ik wil wat overclocken ja, niet te hoog, maar een 4.3/4.5ghz wil ik wel proberen.
de gelid was ik inderdaad ook tegen gekomen, maar weet eigenlijk niet wat hij en andere luchtkoelers die hier worden aan gegeven doen met een overclock, maar daar kan ik wel achter komen. bedankt

Lian Li pc o11 Air / Ryzen 7700x/ asus tuf b650 plus/corsair vengeance 6000mhzC36/ XFX 7800xt Black