mijn vraag is de volgende ik ben bezig met een nieuwe build, maar ik ben op zoek naar een goede koeler die over mijn geheugen past, en die ook in staat is om mijn cpu goed te koelen met een overclock (zo hoog mogelijk voor 24/7 gebruik)
er staan er wel een paar, maar daar staat nog niet bij dat ze op socket 1151 passen,
zelf had ik wel gekeken naar de coolemaster koelers maar welke opties zijn er nog meer, heb bijna geen ervaring met luchtkoelers.
ik weet dat de noctuas goed zijn, maar welke fans moet ik dan gebruiken, want die fans vind ik lelijk, en wil eigenlijk alles zwart en rood hebben.
dit is het geheugen wat ik heb G.Skill Ripjaws V F4-3000C15D-8GVR'
ook moet het in mijn kast passen wat betreft hoogte, de case is een corsair carbide spec 3 red, en de cpu is een 6600k
...
er staan er wel een paar, maar daar staat nog niet bij dat ze op socket 1151 passen,
zelf had ik wel gekeken naar de coolemaster koelers maar welke opties zijn er nog meer, heb bijna geen ervaring met luchtkoelers.
ik weet dat de noctuas goed zijn, maar welke fans moet ik dan gebruiken, want die fans vind ik lelijk, en wil eigenlijk alles zwart en rood hebben.
dit is het geheugen wat ik heb G.Skill Ripjaws V F4-3000C15D-8GVR'
ook moet het in mijn kast passen wat betreft hoogte, de case is een corsair carbide spec 3 red, en de cpu is een 6600k
...
Lian Li pc o11 Air / Ryzen 7700x/ asus tuf b650 plus/corsair vengeance 6000mhzC36/ XFX 7800xt Black