Hallohallo,
Ik zou graag zelf een nieuwe game-PC in elkaar gaan zetten, en daarvoor heb ik advies nodig.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Ik wil de meeste games met normale tot hoge instellingen rond de 30-40 FPS kunnen draaien.
- Lichte video/fotobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 750 euro inclusief verzendkosten, absoluut niet heel veel hoger dan dat. Uiteraard zonder assemblage want die doe ik zelf ;-)
Tevens hoeven dingen zoals toetsenbord, muis, OS, beeldscherm etc. etc. niet meegenomen te worden in de prijs aangezien ik deze al heb.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zoals bovengenoemd heb ik al een toetsenbord, muis, headset, OS, beeldscherm etc. etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 8GB DDR3 RAM en het liefst een i5 processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope ;-)
Ga je overklokken?
Standaardinstellingen zijn prima
Wat verwacht je van ons?
Het best mogelijke systeem binnen mijn budget, en het liefst future-proof zodat ik in de toekomst meer RAM of een betere videokaart kan plaatsen.
Tot nu toe heb ik het volgende gevonden:
Kunnen jullie mij hier wat feedback op geven?
Alvast bedankt!
Groeten,
Vennefly // Björn.
Ik zou graag zelf een nieuwe game-PC in elkaar gaan zetten, en daarvoor heb ik advies nodig.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Ik wil de meeste games met normale tot hoge instellingen rond de 30-40 FPS kunnen draaien.
- Lichte video/fotobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 750 euro inclusief verzendkosten, absoluut niet heel veel hoger dan dat. Uiteraard zonder assemblage want die doe ik zelf ;-)
Tevens hoeven dingen zoals toetsenbord, muis, OS, beeldscherm etc. etc. niet meegenomen te worden in de prijs aangezien ik deze al heb.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zoals bovengenoemd heb ik al een toetsenbord, muis, headset, OS, beeldscherm etc. etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 8GB DDR3 RAM en het liefst een i5 processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope ;-)
Ga je overklokken?
Standaardinstellingen zijn prima
Wat verwacht je van ons?
Het best mogelijke systeem binnen mijn budget, en het liefst future-proof zodat ik in de toekomst meer RAM of een betere videokaart kan plaatsen.
Tot nu toe heb ik het volgende gevonden:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 187,95 | € 187,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 78,95 | € 78,95 |
| 1 | Sapphire NITRO R9 380X 4G D5 | € 240,50 | € 240,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | BitFenix NOVA Zwart Window | € 31,50 | € 31,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 60,95 | € 60,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 756,70 | |
Kunnen jullie mij hier wat feedback op geven?
Alvast bedankt!
Groeten,
Vennefly // Björn.
[ Voor 50% gewijzigd door Vennefly op 20-02-2016 21:26 ]