Wij zijn thuis toe aan een upgrade als het gaat om tv/geluid in de woonkamer. Momenteel staat er een brakke 720p tv met een dvi en scart aansluiting. Series en films kijken we daarom altijd op de pc in huiskamer. Het plan is om de pc op de nieuwe nog te kopen tv aan te sluiten (via hdmi denk ik) om zo films en series af te kunnen spelen.
PC bevat de volgende hardware:
4gig ram
phenom x4 955 processor
HD5770 videokaart
Creative Sound Blaster Live 24-bit External (via usb) onboard geluidskaart is defect door blikseminslag
PC draait op windows 7
Nu wil ik graag met het oog op de toekomst een UHD-tv aanschaffen van max ongeveer 1000 euro. Hier moet dan natuurlijk ook geluid bij. Ik zat zelf te denken aan een niet al te prijzig 5.1 setje zoals de Samsung HT-J5500.
Denken jullie dat het gaat werken met de verbinding van zowel video en audio tussen deze pc/tv en boxen? Of is een losse receiver met boxen meer aan te raden? Zijn beelden in 4K mogelijk tussen de pc en tv?
Alvast bedankt voor de input
PC bevat de volgende hardware:
4gig ram
phenom x4 955 processor
HD5770 videokaart
Creative Sound Blaster Live 24-bit External (via usb) onboard geluidskaart is defect door blikseminslag
PC draait op windows 7
Nu wil ik graag met het oog op de toekomst een UHD-tv aanschaffen van max ongeveer 1000 euro. Hier moet dan natuurlijk ook geluid bij. Ik zat zelf te denken aan een niet al te prijzig 5.1 setje zoals de Samsung HT-J5500.
Denken jullie dat het gaat werken met de verbinding van zowel video en audio tussen deze pc/tv en boxen? Of is een losse receiver met boxen meer aan te raden? Zijn beelden in 4K mogelijk tussen de pc en tv?
Alvast bedankt voor de input