70-480 tips?

Pagina: 1
Acties:

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Dag Tweakers,

Morgen moet ik op voor het 70-480 examen.

Ik heb inmiddels heel het internet afgezocht en bestudeerd alsmede het exam ref boek doorgenomen.

Iemand nog nuttige tips? Hoe gaat het examen in zijn werk?
Valkuilen?

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:56
Hoe het examen in z'n werk gaat? Lijkt me niet echt handig om nu nog te moeten vragen. Dat stond niet in het boek? Ook niet online te vinden?

• Predje
ShitHappens schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 23:12:
Hoe het examen in z'n werk gaat? Lijkt me niet echt handig om nu nog te moeten vragen. Dat stond niet in het boek? Ook niet online te vinden?
Wellicht wat zenuwachtig :P

Ben gewoon nieuwsgierig naar hoe andere tweakers het ervaren hebben.
Lastig? Eitje? Verassende dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Stond er in dit topic helemaal niets over je examen??
[Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 9

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Blijf rustig en lees de vragen goed door. ;) Je hebt ruim de tijd veelal, meeste Microsoft examens duren iets van drie uur maximaal.
Hoe gaat het examen in zijn werk?
Is dit je eerste examen? Microsoft examens zijn meeste tijd multiple choice vragen. Soms heb je een oefening waarin je bepaalde handelingen (of commando's) in de juiste volgorde moet plaatsen. Sommige examens bevatten ook cases. Je krijgt dan een verhaaltje om te lezen en er komen meerdere vragen over de situaties in dat verhaaltje.

Vroeger had je tijdens de examens voor beheerders ook simulaties erin zitten. Soort brakke flash dingen. Gelukkig zijn die al heel lang weg.

In totaal zal je ongeveer 50 vragen moeten beantwoorden. Een score van 700 of meer punten en je bent geslaagd.

Indien dit de eerste keer was dat je een Microsoft examen hebt gedaan moet je ook na afloop een Microsoft ID gebruiken om je examen resultaten aan te koppelen. Hiermee heb je dan in de toekomst toegang tot Microsoft Learning. Op http://mcp.microsoft.com kan je dan je transcript bekijken en eventueel zien wat je voor vervolg examens kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
thx CMD-Snake.

Ben de eerste keer geslaagd met 82% :D

Sommige vragen waren wel lastig, die had ik maar gechecked for review en op het einde (had nog 60 min over) even goed voor gaan zitten.

Vond het al met al best meevallen, maar had ook goed geleerd ^^
Pagina: 1