Toon posts:

Eigen PC maken!

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik wil een eigen (game) PC gaan bouwen.
Deze zal het meest gebruikt worden voor gamen, teamspeak & films kijken.

Heb een budget van €1000,- tot maximaal €1200,-.

Wat is er met dit budget mogelijk qua onderdelen? Het is voor mij alweer een tijd (2,5 jaar) geleden dat ik hiermee bezig ben geweest dus weet niet wat er op het moment allemaal speelt betreft moederborden, processoren, videokaarten etc. etc.

Dus bij deze mijn vraag of ik een eindje op weg geholpen kan worden! :*) _/-\o_

Alle reacties

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-01 22:47

Vidra

Vragen?

Wij verwachten van topic starters om ook zelf onderzoek te doen naar een mogelijke setup. Hiervoor kan je bijvoorbeeld aansluiting zoeken bij een recente BBG.

Succes.

[ Voor 20% gewijzigd door Vidra op 17-02-2016 13:49 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:29

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

reviews: Desktop Best Buy Guide - januari 2016
Dat zou een goed begin zijn ;)
Tevens is er een format beschikbaar voor hulp vragen bij dit soort dingen, het lijkt me verstandig als je die gebruikt :)

HANDTEKENING!!!

Verwijderd

Topicstarter
Vidra schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:48:
Wij verwachten van topic starters om ook zelf onderzoek te doen naar een mogelijke setup. Hiervoor kan je bijvoorbeeld aansluiting zoeken bij een recente BBG.

Succes.
Thanks voor de snelle response!
Ik ga gelijk is rondkijken!

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Waar heb je de vragen gelaten die je kreeg bij het maken van dit topic?

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:25
Waar zijn de vragen van het begin topic?

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Puddi Puddin schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 19:02:
Deze vragen hebben wij inderdaad nodig, maar de DAA vragen zijn daar veel beter voor dan de CAA vragen.

Overigens hoort dit ook in het Desktop Aankoopadvies. Even op br00ky wachten tot hij het verplaatst :)

Informaticus of vakkundig Googler?

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-02 10:19
Puddi Puddin schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 19:02:
Zojuist even gekeken als je een nieuw topic opent, de vragen die staan bij een Vragen topic zijn veel korter / algemener als dat je een discussie-topic zou openen, die vragenlijst zou voor hier erg zinvol zijn

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

_trickster_ schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 19:08:
[...]

Zojuist even gekeken als je een nieuw topic opent, de vragen die staan bij een Vragen topic zijn veel korter / algemener als dat je een discussie-topic zou openen, die vragenlijst zou voor hier erg zinvol zijn
Hij hoort ook niet thuis is caa, maar in daa.

Hoi!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:29

br00ky

Moderator Harde Waren
Drie zaken gaan hier niet helemaal goed:
1. Je topic hoort thuis in Desktop Aankoopadvies (met een pakkende titel!)
2. We verwachten dat je het standaard template (onder het knopje discussie) volgt. Hiermee beantwoord je alle nuttige informatie.
3. We verwachten ook al eigen inzet. Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente Best buy guides van september en november en januari.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje maken of naar je eigen profiel importeren en zelf gebruiken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.