wel of geen g2play?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maramsp
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-07 14:18
Dag mensen,

Ik zat net online wat te zoeken voor goedkope steam keys.
Ik heb redelijk wat gevonden, maar wat er bij mij tussen uit sprong was g2play.co.nl

Daar kon ik nu namelijk far cry primal pre orderen voor slects 31 euro.

Toen dacht ik van, toch even verder kijken, en zodoende kwam ik bij wat andere fora uit, maar de reacties daar zijn aanzienlijk oud.

Ook daar zijn de ervaringen een beetje een mix. De ene zegt dat het een goede betrouwbare site is, de andere zegt dat je meestal een vpn nodig hebt om je game te kunnen activeren, weer een ander zegt dat je met g2play beter helemaal geen zaken kan doen, en de site niet te vertrouwen is.

Dus, bij deze, moet ik ergens anders gaan zoeken, of kan ik g2play gewoon als betrouwbaar zien?

Alvast bedankt,

Groeten van Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:17
Heb je hier al gekeken? (even omlaag scrollen)

http://www.kinguin.net/ca...-cry-primal-uplay-cd-key/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb goede ervaring bij g2play. Wat je nodig hebt en wat de procedure is om het product te activeren staat er altijd bij vermeld. Let daar gewoon goed op als je dat belangrijk vindt. Zelf gebruik ik de onderstaande vergelijkingssite. Hier zie je alle aanbieders in één oog opslag en kun je de prijs vergelijken.

http://www.allkeyshop.com

Je hebt sites waarbij je rechtstreeks keys kunt kopen en sites die als marktplaats dienen voor key verkopers. Inmiddels heb ik zoveel geld uitgespaard dat ik me ook niet meer druk maak of het een keer mis kan gaan of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
kinguin en g2play zijn perfect, tientallen games gekocht en werkelijk nooit problemen mee gehad. Bespaard je zoals Seth ook al zegt bakken met geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:53

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Scrtz schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:15:
kinguin en g2play zijn perfect, tientallen games gekocht en werkelijk nooit problemen mee gehad. Bespaard je zoals Seth ook al zegt bakken met geld.
Kinguin en g2play zijn ook een en hetzelfde bedrijf, vergelijk de websites maar eens. Goede betrouwbare sites waar ik vaak gamekeys heb gekocht. Nog nooit problemen gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

Men noemt het shady, maar het valt best mee: alleen bij Steam etc zijn er niet happy mee omdat het ze opbrengsten scheelt per werelddeel ;) Altijd goede ervaringen gehad, bij beiden. Geen grootverbruiker, but still.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:27
.co.nl? vaag, stond er niet iets generiekers achter?

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:23

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

haarbal schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:31:
.co.nl? vaag, stond er niet iets generiekers achter?
Nee http://www.domain.co.nl/

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Hier toch al wel jaren goede ervaring met G2Play. Je krijgt bijvoorbeeld een foto van je serial nummer gemaild, direct na aankoop.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gewoon doen.

Houd er wel rekening mee dat het soms even kan duren voordat je de key toegestuurd krijgt. Waar ze vaak "instant" roepen kan het best een halve dag of zelfs 1,5 dag duren voordat je de key hebt.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:55
Je kan ook de tabel raadplegen in dit topic. Zo te zien heeft G2play.net (of .co.nl/be/de etc etc) van 54 reviews 100% betrouwbaarheid gehaald.

Online Gamekeys kopen - Deel II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Super service en altijd hulp gehad paar keer een probleem gehad met betaling en uitleveren dat mis liep binnen een dag of 2 reactie, waarbij probleem ook was verholpen. Zeker als je eenmaal geregisteerd bent heb je binnen 10min je key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maramsp
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-07 14:18
Bedankt voor alle antwoorden mannen!

Hierbij dus mijn vermoeden al bevestigd, dat het dus toch wel betrouwbaar is daar.
En sowieso alle andere linkjes zijn hartstikke handig ook.

Ga ik zeker allemaal gebruik van maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Bestel altijd bij G2play en kinguin.net dit zijn volgens mij 1 en dezelfde site. De layout is precies hetzelfde. Nooit problemen gehad en de dingen die ik las wat niet goed ging is snel en correct verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Same here. Al behoorlijk wat besteld en nooit langer dan 15min op de key hoeven wachten.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:12

Compizfox

Bait for wenchmarks

Goede (up-to-date) info over dit onderwerp: https://www.reddit.com/r/...d_what_they_mean_for_you/

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:14
Doe het niet. Ik had een coupon key voor Rainbow Six Siege besteld. Deze was echter slechts geldig tot 31/12. Dus een ticket aangemaakt, na een week (ze pretenderen binnen 30 minuten te reageren) heb ik daar een reactie op gehad. Ik zou dírect een full refund krijgen op mijn account, mits ik mijn inmiddels aangemaakte PayPal geschil zou intrekken. Gezien de goede ervaringen die ik eerder had met G2Play, heb ik dat direct gedaan. Inmiddels zijn we weer een week verder en ik heb er nooit meer iets van gehoord. Tig reacties gestuurd, een nieuw ticket aangemaakt. En het nadeel is, dat geschil kan ik nu niet meer opnieuw openen en opnieuw contact opnemen met PayPal heeft geen zin heb ik vernomen, die doen daar écht niets meer mee. Stelletje oplichters daar bij G2P/Kinguin...

Ohja, wat betreft die 100% score op basis van reviews. Probeer maar eens een negatieve review achter te laten.. Wordt gewoon niet online gezet.. :+

[ Voor 10% gewijzigd door Steephh op 18-02-2016 20:08 ]

_@/'

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08 11:32
Zojuist 2 licenties (Windows en Office) aangeschaft, waarvan de Office licentie al eerder geactiveerd is. De Windows licentie deed het prima. Heb gelukkig Buyer Protection gekocht waardoor ik hopelijk alsnog een geldige licentie krijg.

Ik zal mijn post erop aanpassen zodra ik meer weet over de service van G2Key.

Edit: Binnen 24 uur netjes mijn geld terug gekregen in de vorm van account balans. Goede klantenservice.

[ Voor 14% gewijzigd door tweegroenethee op 26-02-2016 16:41 ]

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Eens een spel gekocht via G2A en niet veel later was de key ingetrokken. G2A gaf geen gehoor en was m'n geld kwijt (betaald via iDeal). Zal er nooit meer iets kopen.

39

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:07

s0kkie

Cowabunga

Koop er al 2 jaar zonder problemen!
Zelfs een keer gewoon geld terug gehad na het cancellen van een pre-order.
Dikke aanrader :)

• Straef
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:51
Heb voornamelijk goede ervaringen met dergelijke sites. Het gaat er volgens mij vooral om dat je zelf een beetje oplet bij het kiezen van een verkoper, aangezien veel van dit soort sites als een soort marktplaats voor individuen werken. Als je ziet dat iemand 1000 games heeft verkocht en 95% van de klanten tevreden was, durf ik de gok te wagen.

Je kunt ook allkeyshop.com proberen, daar worden prijzen van meerdere van dit soort sites vergeleken, ook handig.

Bij g2play slechts één keer iets gekocht volgens mij, wat geen problemen opleverde. Wel een keer een US versie van FF14 gehad bij Kinguin i.p.v. de EU key, maar na het gemeld te hebben kreeg ik alsnog de juiste versie.
Pagina: 1