PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
@Jimz93, Misschien ook handig om de link naar het nieuwsartikel erbij te vermelden: reviews: Gebruikersreview van de Maand - Januari 2016
De link achter 'Gebruikersreview van de Maand: nomineren februari 2016' ook niet correct. Deze verwijst nog naar die van januari 2016. Maar moet verwijzen naar: Gebruikersreview van de Maand: nomineren februari 2016
Verder is het niet logischer om bij: 'door *naam*' te verwijzen naar het tweakers profiel en ipv. naar de review?
De link achter 'Gebruikersreview van de Maand: nomineren februari 2016' ook niet correct. Deze verwijst nog naar die van januari 2016. Maar moet verwijzen naar: Gebruikersreview van de Maand: nomineren februari 2016
Verder is het niet logischer om bij: 'door *naam*' te verwijzen naar het tweakers profiel en ipv. naar de review?
[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 16-02-2016 09:28 ]
Aangepast en dank voor de verbetering.
Ik vind dat wel een goed idee rens-br. Pas ik ook aan.
Ik vind dat wel een goed idee rens-br. Pas ik ook aan.
Link onder de avatar van Schlumpie verwijst naar een blog van Frozen
Nog een foutje bij dat nieuws artikel:
De 'Tweakblog van de maand' loopt bij mij uit het scherm. Zie link.
http://1drv.ms/1QFbQXm
Edit:
Waarschijnlijk gaat het fout in de template, want dit topic Gebruikersreview van de Maand - De beste userreviews van Dec , puntje 3 in de OP, is hetzelfde probleem.
http://1drv.ms/1QFbQXm
Edit:
Waarschijnlijk gaat het fout in de template, want dit topic Gebruikersreview van de Maand - De beste userreviews van Dec , puntje 3 in de OP, is hetzelfde probleem.
[ Voor 42% gewijzigd door Tripple20 op 16-02-2016 12:49 ]
Je komt hem ook echt overal tegen he!Foritain schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:55:
Link onder de avatar van Schlumpie verwijst naar een blog van Frozen
offtopic:
Leuk artikeltje weer Olaf!
Leuk artikeltje weer Olaf!
Zou nu beter moeten zijn.Nog een foutje bij dat nieuws artikel:
Pagina: 1