Toon posts:

Gebruikersreview van de Maand: nomineren februari 2016 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

• Olaf
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 28-11 11:05

Olaf

Nieuwscoördinator
Topicstarter
Meld hier de nominaties voor de Gebruikersreview van de Maand februari.

Ben je een review tegengekomen die in februari is gepubliceerd en die uitblinkt in helderheid, taal, uitvoerigheid, benchmarks, fotokwaliteit, enzovoorts? Laat hier weten om welke review het gaat en zet erbij wat je motivatie is om het stuk te nomineren.

In maart publiceren we de lijst met reviews die het meest genomineerd zijn.

Ook nominaties van Tweakblogs zijn natuurlijk weer van harte welkom! :)

• DonJunior
  • Registratie: februari 2008
  • Nu online
productreview: Thermaltake Suppressor F31 review door Mmore van MMore.. erg netjes gestructureerd en mooie duidelijke foto's... al weet ik niet of Foritain deze structuur zo gaat waarderen aangezien die van hem identiek is productreview: Edifier H850 (Zwart) review door Foritain :) Maar dat vechten ze zelf maar uit .. :P

• Johan9711
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 05-11 14:34

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Ik vond persoonlijk dit wel een mooie review:
productreview: Eizo Foris FS2735 Zwart review door Foritain
Gedetailleerd, uitgebreid, zoals we gewend zijn van onze meesterreviewer.

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

• -The_Mask-
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
DonJunior schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:24:
productreview: Thermaltake Suppressor F31 review door Mmore van MMore.. erg netjes gestructureerd en mooie duidelijke foto's... al weet ik niet of Foritain deze structuur zo gaat waarderen aangezien die van hem identiek is productreview: Edifier H850 (Zwart) review door Foritain :) Maar dat vechten ze zelf maar uit .. :P
De lay-out is van Techtesters, waar ze beide voor schrijven, daarom lijkt het zo op elkaar.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• DonJunior
  • Registratie: februari 2008
  • Nu online
-The_Mask- schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:22:
[...]

De lay-out is van Techtesters, waar ze beide voor schrijven, daarom lijkt het zo op elkaar.
hahaha kijk dat verklaard!! Ik vond het al zowat ;)

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 20:00
productreview: Edifier H850 (Zwart) review door Foritain

Veel informatie. Goede foto's. Duidelijk geschreven.

Niks meer dan lof voor deze review. Maar we zijn ook niet anders gewend van Foritain

• Khitha
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-11 11:23
Ik vind dit een goed review:
Productreview: Eizo Foris FS2735 Zwart review door Foritain
Gedetailleerd, uitgebreid, en leest makkelijk weg, een lijvig maar vlot geschreven en te lezen review die mij alles vertelt wat ik over een monitor wil weten.

• LeroyBrown84
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15-09 20:08
Hierbij nomineer ik Chocoball met zijn Doogee X6 Zwart Review !

Naar mijn mening een zeer goede en uitgebreide review!
Wel jammer dat de betreffende smartphone goedkoper overkomt dan de review :P

• Kid Jansen
  • Registratie: oktober 2005
  • Niet online
Ik sluit mij aan bij Johan9711 en Khitha: productreview: Eizo Foris FS2735 Zwart review door Foritain

Stephan reageerde op een reactie van mij onder zijn review met o.a. de volgende uitspraak:
Net als vorige keer gaan we ook geen extreem lange review bouwen zoals enkel de echte die-hard monitor fanaten weten te produceren, maar een begrijpelijke balans opzoeken voor zowel de leek als de doelgroep: in het geval van het scherm van vandaag 'de gamer' of eigenlijk 'de veeleisende all-rounder die ook games speelt'.
Ik ben van mening dat hij prima is geslaagd in het bereiken van die doelstelling. Monitoren zijn een lastige productsoort om te reviewen, welke ook enige investering in meetapparatuur vereisen. Je kan niet zoals met een processor of videokaart gratis benchmarks downloaden om te testen. De tests zelf zijn vaak ook een stuk bewerkelijker (het is vaak niet zo simpel als een druk op de knop en wachten). Daarnaast moet je de resultaten vaak nog wel zelf vertalen naar real life scenario's (wat goed is in de ene situatie is slechts matig in de ander). Stephan doet dat voor de beoogde doelgroep uitstekend; begrijpelijk en niet te diepgaand. Het is leuk om te zien dat er nu ook anderen zijn die goede beeldschermreviews afleveren op Tweakers.net.

Goede beeldschermreviews zijn zeldzaam, ook redactioneel, zo is de laatste beeldschermreview van Tweakers al bijna 5 jaar geleden en AnandTech heeft bijvoorbeeld ook bijna geen beeldschermreviews meer sinds Chris Heinonen begin vorig jaar daar weg ging. Daarom vind ik het extra leuk om een goede beeldschermreview in het zonnetje te zetten.

• redbullet
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 24-11 16:26
Deze vind ik de extra aandacht wel waard : productreview: LG BH9540TW review door misterdjus.

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

Frontpage Admin & PowerMod / Mod W&M

Seal with it!

Deze (productreview: LG BH9540TW review door misterdjus) krijgt van mij ook een nominatie. Erg mooie, en goede review, en pas de tweede review van de gebruiker.

En verder mag ook deze review (productreview: Corsair Graphite Graphite 730T review door Tomf1) wel een plekje krijgen. Lange review met veel foto's.

Select * from fish

• Frozen
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16:28

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Kid Jansen schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:43:
Ik sluit mij aan bij Johan9711 en Khitha: productreview: Eizo Foris FS2735 Zwart review door Foritain

Stephan reageerde op een reactie van mij onder zijn review met o.a. de volgende uitspraak:

[...]

Ik ben van mening dat hij prima is geslaagd in het bereiken van die doelstelling. Monitoren zijn een lastige productsoort om te reviewen, welke ook enige investering in meetapparatuur vereisen. Je kan niet zoals met een processor of videokaart gratis benchmarks downloaden om te testen. De tests zelf zijn vaak ook een stuk bewerkelijker (het is vaak niet zo simpel als een druk op de knop en wachten). Daarnaast moet je de resultaten vaak nog wel zelf vertalen naar real life scenario's (wat goed is in de ene situatie is slechts matig in de ander). Stephan doet dat voor de beoogde doelgroep uitstekend; begrijpelijk en niet te diepgaand. Het is leuk om te zien dat er nu ook anderen zijn die goede beeldschermreviews afleveren op Tweakers.net.

Goede beeldschermreviews zijn zeldzaam, ook redactioneel, zo is de laatste beeldschermreview van Tweakers al bijna 5 jaar geleden en AnandTech heeft bijvoorbeeld ook bijna geen beeldschermreviews meer sinds Chris Heinonen begin vorig jaar daar weg ging. Daarom vind ik het extra leuk om een goede beeldschermreview in het zonnetje te zetten.
Ik kan als ik eerlijk ben het niet anders dan eens zijn met het bovenstaande. Verder vind ik het natuurlijk prachtig dat Foritain de gratis en open-source software DispcalGUI (wat ondertussen DisplayCAL heet) gebruikt, nadat ik dat voor mijn monitor review had gebruikt van vorig jaar. Ik heb in de tussentijd geen monitoren meer gekalibreerd, maar het lijkt erop dat de software het nog prima lijkt te doen. Zeer leuk om te zien!

Dus voor mij:
productreview: Eizo Foris FS2735 Zwart review door Foritain

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nyboy1
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 21-11 12:07
Arc heeft leverde mooi werk met zijn s7 review.

productreview: Samsung Galaxy S7 32GB Zwart review door arc.

• rwvdk
  • Laatst online: 13-10 20:22
UItstekende review!!!
N.a.v. deze review zit ik er hard aan te denken om mijn Eizo Foris FX2431 te verkopen.

+3 voor mij, kan ik alleen nergens invullen ...

====
rwvdk

[Voor 17% gewijzigd door rwvdk op 15-03-2016 13:50]

• redbullet
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 24-11 16:26
rwvdk schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:47:
UItstekende review!!!
N.a.v. deze review zit ik er hard aan te denken om mijn Eizo Foris FX2431 te verkopen.

+3 voor mij, kan ik alleen nergens invullen ...

====
rwvdk
beetje laat want het artikel is al gepost :P
reviews: Gebruikersreview van de maand - Februari 2016

• rwvdk
  • Laatst online: 13-10 20:22
Maakt niet uit; een compliment is altijd op zijn plaats :)
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee