Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil er heel veel en heel goed op gamen het liefst 1080p over 60 fps
ik speel eigenlijk bijna alles, heel veel in iedergeval.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 euro ong
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1 muis.
en 144 hz monitor, dus er moet wel een toetsenbord bij
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
mijn systeem van mijn dromen is natuurlijk niet haalbaar. maar als ik de meeste games op 1080p over 60 fps kan spelen dan ben ik al blij
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee heb geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil het liefst een rode/gele build mijn bureau is rood met geel
Ga je overklokken?
ja
Wat verwacht je van ons?[i]
nou ik heb geen idee welk moederbord bij welke cpu. dus als jullie mij daar bij willen helpen graag
ik heb ook nog geen build gemaakt want ik weet niet zo goed wat bij wat. is het tegenwoordig nodig om skylake te gaan of kan je ook 1 generatie achteruit. ik hoop dat jullie hiermee wat kunnen
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil er heel veel en heel goed op gamen het liefst 1080p over 60 fps
ik speel eigenlijk bijna alles, heel veel in iedergeval.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 euro ong
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1 muis.
en 144 hz monitor, dus er moet wel een toetsenbord bij
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
mijn systeem van mijn dromen is natuurlijk niet haalbaar. maar als ik de meeste games op 1080p over 60 fps kan spelen dan ben ik al blij
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee heb geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil het liefst een rode/gele build mijn bureau is rood met geel
Ga je overklokken?
ja
Wat verwacht je van ons?[i]
nou ik heb geen idee welk moederbord bij welke cpu. dus als jullie mij daar bij willen helpen graag
ik heb ook nog geen build gemaakt want ik weet niet zo goed wat bij wat. is het tegenwoordig nodig om skylake te gaan of kan je ook 1 generatie achteruit. ik hoop dat jullie hiermee wat kunnen