multimedia ultimate high end pc

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 737345

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

gamen op 4k niveau en veel streamen en muziek opslag + dj software/apparatuur

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

ongeveer 3000 euro maar dat is moeilijk te zeggen omdat ik dat scherm straks wil vervangen door een curved televisie

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

alleen scherm 28 inch u28d590d en speakerset edifier s760d

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6600K Boxed€ 245,50€ 245,50
1Asus Republic Of Gamers MAXIMUS VIII HERO ALPHA€ 279,95€ 279,95
1Asus GeForce GTX Titan X€ 1.071,-€ 1.071,-
2WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 47,95€ 95,90
1Corsair Graphite 780T Wit€ 195,17€ 195,17
1Corsair Hydro H115i€ 138,67€ 138,67
1Corsair Dominator Platinum CMD16GX4M4B3300C16€ 238,50€ 238,50
1Corsair AX860i€ 211,-€ 211,-
1Samsung 850 EVO 1TB€ 307,-€ 307,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 2.782,69

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

niet bepaald als het maar goed samenwerkt en niet elkaar tegenwerkt

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

zo laag mogelijk energie verbruik maar het moet wel niet warm worden in de kast maar het enigste wat zeker is is de corsair 780t white edition

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

ja alles maximale prestaties

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

geld speelt hier geen rol dus moet echt high end zijn
is mijn verlanglijstje goed ? of is het beter dat het aangepast moet worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CMSTRR
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-04-2024

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

troll ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Is dit serieus of??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja is dit geen goede samenstelling dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Anoniem: 737345 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:58:
[...]

ja is dit geen goede samenstelling dan ?
De meeste systemen met dit budget beginnen met een fatsoenlijke openingspost. Anyways. Neem een GTX980ti zelfde chip als de titan maar met 6gb vram en een hele stuk goedkoper. Moederbord van 200+ euro en een voeding van 200 euro. Kijk eens naar de z170 msi bordjes (rond de 100-150) deze zijn een stuk goedkoper en hebben een hele mooie rode lay-out. Voeding zou ik veranderen naar een Corsage RM550x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tg1997
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-05 12:48
Klopt vrij winig van idd. Ga eerst ook even alle andere tientallen dezelfde topics doornemen. Lijkt alsof je dit kwakkeloos hiering gooit zonder vooronderzoek. Dure voeding. Duur moederbord en ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
de voeding twijfelde ik tussen de ax860i en de rm850x
en ik wil maar 1 videokaart want nu heb ik er 2 daarom zat ik aan de titan x te denken en ik wil ook veel op licht gaan werken en dan valt die 980ti beetje tegen vind ik maar dat is ook smaak.

en van het moederbord nu heb ik bijv. een asus rampage moederbord maar dat past niet in de nieuwe kast denk ik.

dus ik heb wel voor onderzoek gedaan en dat doe ik nog steeds....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-04-2024

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Kan aan mij post van een paar dage geleden liggen maar mensen die uit t niets registreren en een post maken voor een pc..dat ritueel gebeurt gewoon te vaak. Allemaal identieke adviezen. Je hebt dus de schijn tegen
Pagina: 1