Wijziging User Review [Nickolas] [mainecoon]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mainecoon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-07 23:24
Beoordeling van Nickolas over mainecoon

ik vroeg een so-dimm te koop Nickolas had er 1 te koop maar toen ik zijn gegevens wou
voor het overmaken van het geld bedacht hij zich.
dus tot een transactie is het nooit gekomen en
toch word ik beoordeeld op aflevering beschrijving en contact simple onzin !!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mainecoon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-07 23:24
ik heb gelezen dat je moet bedelen of iemand het wil aanpassen ja
voor iets dat zo klaar is als een klontje

[ Voor 151% gewijzigd door Microkid op 16-02-2016 07:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het is zo klaar als een klontje wat de regels zijn.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:06
Nou ja, als je de usernames niet in de titel zet, geen link naar het betreffende profiel deelt, dan maak je het de admins gewoon extra moeilijk. Dermate moeilijk dat ze in het algemeen dan weer niet de moeite nemen je verder te helpen.

En vermoedelijk heb je ook geen berichtje aan de tegenpartij gestuurd. Een hoge uitzondering daargelaten, zonder de (mogelijkheid tot) wederhoor voor te tegenpartij gaat er ook niks gebeuren.

Je kunt natuurlijk gokken dat jij die hoge uitzondering bent (yeah right), maar je maakt het jezelf en andere gewoon zo veel makkelijker om gewoon even de regeltjes uit te voeren. Het is immers geen hogere wiskunde of iets dergelijks :)

(En zodra je dat gedaan hebt valt dit topic ook meteen onder de regel dat het topic voor jullie twee is om er uit te komen, ik ga me er verder ook niet mee bemoeien.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@mainecoon: volg even de spelregels zoals hierboven vermeld. En als je het daar niet mee eens bent, gezien je opmerking over "bedelen", ook goed, dan laten we de reviews gewoon staan, ok?

Maar goed, ik heb de reviews weggehaald want er was duidelijk geen sprake van een overeenkomst. Ik zag daarbij dat je de afgelopen jaren diverse beoordelingen hebt gegeven waarbij geen sprake was van een transactie, deze heb ik ook meteen maar verwijderd. Gelijke monikken, gelijke kappen toch? Je schreeuwt moord en brand, maar zelf doe je dus blijkbaar niet anders en nu kom je klagen zodra iemand dit bij jou doet? Misschien moet je FAQ nog maar eens goed doorlezen.

[ Voor 135% gewijzigd door Microkid op 16-02-2016 07:20 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.