Hallo,
Ik ben er eindelijk uit en dit is hetgeen wat ik wil gaan bestellen qua onderdelen voor mijn PC. Echter wil ik nog een laatste check doen om te kijken of het geen wat Ik wil wel met elkaar werkt en niet als ik straks alles aansluit dat de pc niet aangaat.
Dus mijn vraag is of het geen wat hieronder staat met elkaar zal gaan werken.
Verder wilde ik weten of ik een keeling nodig heb en zo ja welke, ik speel over het algemeen geen zware games, maar ik wilde graag weten voor in de toekomst of ik een keeling nodig heb of dat de keeling die megeleverd wordt met de processor voldoende is.
Alvast bedankt
Ik ben er eindelijk uit en dit is hetgeen wat ik wil gaan bestellen qua onderdelen voor mijn PC. Echter wil ik nog een laatste check doen om te kijken of het geen wat Ik wil wel met elkaar werkt en niet als ik straks alles aansluit dat de pc niet aangaat.
Dus mijn vraag is of het geen wat hieronder staat met elkaar zal gaan werken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 371,95 | € 371,95 |
| 1 | MSI B150M NIGHT ELF | € 88,95 | € 88,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 354,- | € 354,- |
| 1 | Seagate ST1000DX001, 1TB | € 70,49 | € 70,49 |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 61,40 | € 61,40 |
| 1 | Adata Premier AD4U2133W8G15-B | € 38,71 | € 38,71 |
| 1 | Corsair CX750M | € 92,50 | € 92,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.078,- | |
Verder wilde ik weten of ik een keeling nodig heb en zo ja welke, ik speel over het algemeen geen zware games, maar ik wilde graag weten voor in de toekomst of ik een keeling nodig heb of dat de keeling die megeleverd wordt met de processor voldoende is.
Alvast bedankt